Συνάδελφοι , στο παρακάτω ενημερωτικό μου σημείωμα παραθέτω τα εναπομείναντα κενά σε επίπεδο περιφερειακής στην Κρήτη τα οποία έχω χωρίσει σε γενική αγωγή και ειδική όπου προσθέτω ξεχωριστά και τις παράλληλες στηρίξεις.
Με κάθε επιφύλαξη σημειώνω περίπου των αριθμό στα τμήματα υποδοχής (ΖΕΠ) όπως λειτούργησαν πέρυσι με μικρές αυξητικές τάσεις από νεοϊδρυθέντα. Θα μου επιτρέψετε μου όμως δύο σχόλια. Μπορεί φέτος, με την α΄ φάση να καλύψαμε όλα σχεδόν τα σχολεία στην πρωινή ζώνη της γενικής αγωγής όμως αυτό που πρέπει να επισημάνουμε και να διεκδικήσουμε ξανά είναι ο δάσκαλος του ολοήμερου δημοτικού σχολείου όπου τα τελευταία χρόνια και με επισφράγισμα φέτος έχει γίνει έρμαιο των οικονομικών πολιτικών που εφαρμόζονται στη χώρα μας. Όπως όλοι έχουμε καταλάβει το ολοήμερο σχολείο απαξιώθηκε για άλλη μια φορά για να εξοικονομήσουμε εκπαιδευτικούς όπου γίνονται «λάστιχο» δουλεύοντας εκ περιτροπής το πρόγραμμα της απογευματινής βάρδιας. Επίσης για τα νηπιαγωγεία έχουμε πολλάκις πει από το καλοκαίρι ότι η εναλλαγή του ωραρίου των νηπιαγωγών ήταν δικαίωμα που δεν έπρεπε να καταργηθεί αλλά κυρίως όπως έχω τονίσει δημόσια ο κλάδος των νηπιαγωγών πρέπει από τη στιγμή που θεσμοθετείται το ωράριο του να διεκδικήσει και την ίδια μείωση ωρών των δασκάλων ανάλογα με την παλαιότητα. Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η ειδική αγωγή έχει ακόμα ελλείψεις με βασικό κορμό τις παράλληλες στηρίξεις όπου όλοι γνωρίζουμε τον ουσιαστικό ρόλο και το έργο που προσφέρουν σε μαθητές που τις έχουν άμεσα ανάγκη.
Συνάδελφοι για να μην έχουμε την εκάστωτε κάθε φορά κυβέρνηση να πανηγυρίζει για τα αυτονόητα ο κλάδος των εκπαιδευτικών οφείλει να «πολεμήσει» σε δύο μέτωπα: πρώτα να διεκδικήσει άμεσα μαζικούς διορισμούς σε γενική και ειδική αγωγή και να βάλει στο τραπέζι ξανά την οικονομική εξαθλίωση σε επίπεδο μισθών και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Οι διεκδικήσεις βέβαια αυτές δεν γίνονται με αγώνες όπως τον τελευταίο, για να δείξουμε ότι είμαστε αγωνιστές ενόψει των εκλογών των αιρετών. Αυτά είναι αποτελέσματα του κομματικού συνδικαλισμού που καλά κρατεί ακόμα σε επίπεδο ΔΟΕ όπου επιβάλει την ανάλογη αντιπολιτευτική γραμμή προς τέρψη των κομμάτων, με απώτερο στόχο την ψηφοθηρία. Θέλει συντονισμένο και διαρκή αγώνα από τις ομοσπονδίες για μαζικές κινητοποιήσεις και σκληρή διεκδίκηση των κεκτημένων του κλάδου ανεξάρτητα από την εκάστοτε εξουσία.
Τέλος να πω στους συναδέλφους που περιμένουν με αγωνία διορισμό αυτές τις μέρες ότι σύμφωνα με τα παρακάτω κενά η Κρήτη έχει ακόμα αρκετές θέσεις εργασίας ακάλυπτες. Δείτε τα κενά:
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Δάσκαλοι: 10
Νηπιαγωγοί : 2
Αγγλικών :41
Γυμναστές :37
Μουσικούς :29
Θεατρολόγους :1 και 3 ΑΜΩ
Καλλιτεχνικών :5
Γαλλικών :10 ΑΜΩ
Γερμανικών :8 ΑΜΩ
Πληροφορικής : 24+2ΑΜΩ
ΖΕΠ: 24
ΡΕΘΥΜΝΟ
Δασκάλων :0
Νηπιαγωγών :6
Αγγλικών :21
Γυμναστών :17
μουσικών :8
Θεατρολόγων :0
Καλλιτεχνικών :2
Γαλλικών :4 μειωμένου ωραρίου
Γερμανικών :10 μειωμένου ωραρίου
Πληροφορικής :14
ΖΕΠ: 5
ΧΑΝΙΑ
Δασκάλων : 10
Νηπιαγωγών :0
Αγγλικών :13
Γυμναστών :12
μουσικών :25
Θεατρολόγων :0
Καλλιτεχνικών : 9
Γαλλικών : 4 μειωμένου ωραρίου
Γερμανικών : 10 μειωμένου ωραρίου
Πληροφορικής : 14
ΖΕΠ: 12
ΛΑΣΙΘΙ
Δασκάλων : 8 (για ολιγοθέσια)
Νηπιαγωγών :0
Αγγλικών :4
Γυμναστών : 4
Μουσικών :8
Θεατρολόγων : 3
Καλλιτεχνικών : 1
Γαλλικών : 2 μειωμένου ωραρίου
Γερμανικών : 2 μειωμένου ωραρίου
Πληροφορικής : 11
ΖΕΠ: 6
ΣΥΝΟΛΟ : 349
ΣΥΝΟΛΟ ΖΕΠ: 47
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ειδική Αγωγή Δασκάλους ΣΜΕΑΕ :20
Ειδική Αγωγή νηπιαγωγούς ΣΜΕΑΕ: 4
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ:176 ΔΑΣΚΑΛΩΝ+15 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΡΕΘΥΜΝΟ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ:142 ΔΑΣΚΑΛΩΝ
7 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ: 6 ΔΑΣΚΑΛΩΝ
2 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΧΑΝΙΑ
Ειδική Αγωγή Δασκάλους ΣΜΕΑΕ : 0
Ειδική Αγωγή νηπιαγωγούς ΣΜΕΑΕ: 4
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ: 87 ΔΑΣΚΑΛΩΝ 7 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΛΑΣΙΘΙ
Ειδική Αγωγή Δασκάλους ΣΜΕΑΕ : 1
Ειδική Αγωγή Νηπιαγωγούς ΣΜΕΑΕ: 0
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ: ΔΑΣΚΑΛΩΝ 44 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ 2
Σύνολο παράλληλης δασκάλων : 449
Σύνολο παράλληλης νηπιαγωγών : 31
Δάσκαλοι ειδικής αγωγής: 27
Νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής : 10
Γενικό σύνολο: 913

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025