Κι όχι μόνον αυτό: Ενώ το Υπουργείο είχε αναγγείλει το «άνοιγμα» της Τράπεζας για δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις, όταν οι μαθητές μας ήταν ακόμη στα σχολεία, τελικά την «ανοίγει» μόλις δυο μέρες πριν τις εξετάσεις, τώρα που τελείωσαν ήδη τα μαθήματα και οι μαθητές απουσιάζουν, αποκλείοντας έτσι κάθε δυνατότητα να βοηθήσουμε τους μαθητές μας. Δίνει συνειδητά και απροκάλυπτα «τροφή» στα φροντιστήρια, υποβαθμίζει τα δημόσια σχολεία, μεριμνά μόνο για όσους έχουν δυνατότητα να πληρώσουν.
Με τις συνθήκες αυτές επιδεινώνεται η δυσκολία των μαθητών μας να αντιμετωπίσουν πρωτόγνωρες γι’ αυτούς εξεταστικές συνθήκες και «στρώνεται» το έδαφος για πολύ μεγαλύτερη αποτυχία απ’ όση αρχικά είχε υπολογιστεί. Το γεγονός αυτό φαίνεται πως όχι μόνο δεν απασχολεί την κυβέρνηση και τον κ. Αρβανιτόπουλο, αλλά ,αντίθετα, το μεθόδευσαν καθώς επιδιώκουν τη μαζική αποτυχία των μαθητών μας, επενδύουν σ’ αυτήν, ετοιμάζονται να την αξιοποιήσουν συγχωνεύοντας και κλείνοντας ακόμα περισσότερα σχολεία.
Εμείς, ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, ξέροντας τις δυσκολίες στη μετάδοση πανελλαδικών θεμάτων, έχοντας γνώση της πολυπλοκότητας του εξεταστικού συστήματος (κλήρωση των μισών θεμάτων από την Τράπεζα, συμπλήρωσή τους απ’ τους εκπαιδευτικούς των σχολείων, βαθμός δυσκολίας τους, τρόπος διατύπωσής τους κ.τ.λ.) οφείλουμε να προειδοποιήσουμε:
1ο .Οι όποιες δυσλειτουργίες παρουσιαστούν, τα όποια λάθη γίνουν, θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!
2ο. Τα όποια αποτελέσματα, μετά τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθητών μας, θα οφείλονται, αποκλειστικά και μόνο, στην ηγεσία του Υπουργείου και στην κυβέρνηση!
3ο. Η όποια μαθητική διαρροή απ’ τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα βαρύνει, αποκλειστικά και μόνο, την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!