Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, μετά τις πρόσφατες δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για «κατάθεση πολυνομοσχεδίου το Νοέμβριο για τη θεσμοθέτηση  νέου πλαισίου Υποστηρικτικών Δομών της εκπαίδευσης τα οποία θα γίνουν αντικείμενο εξαντλητικού διαλόγου με εκπαιδευτικούς και αρμόδιους φορείς»,

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) επιθυμώντας να συμβάλλει θετικά το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, με την διατιθέμενη επιστημονική γνώση και την προϋπάρχουσα εμπειρία των μελών της αλλά και όσων ασχολούνται με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφορία, στη διαμόρφωση πρότασης ενός θεσμικού πλαισίου που θα υπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες και εξελίξεις όπως αυτές προκύπτουν από την περιβαλλοντική κρίση και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, δημιούργησε ένα ανοιχτό forum δημοκρατικού διαλόγου στο οποίο σας καλεί  να καταθέσετε τις απόψεις, τις προτάσεις και τον προβληματισμό σας, ώστε συλλογικά και δημιουργικά να καταγραφούν οι σύγχρονες τάσεις και ανάγκες για την καλύτερη λειτουργία του θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Όποιος και όποια επιθυμεί, ατομικά ή ομαδικά, να συμμετάσχει στη διαβούλευση διατυπώνοντας τις απόψεις του μπορεί να συνδεθεί στην παρακάτω διεύθυνση:

Διευκρινίζουμε ότι το forum είναι ανοιχτό για όλους και όλες μέχρι 20 Οκτωβρίου, ενώ για τη βέλτιστη λειτουργία της συζήτησης αυτή έχει οργανωθεί σε κατηγορίες και υποθέματα.

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση και την ανάρτηση σχολίων απαιτείται εγγραφή, στην οποία θα πρέπει να δηλώσετε το ονοματεπώνυμο ή το όνομα της ομάδας σας και ένα λειτουργικό e-mail σας.

Θεωρούμε ότι ο διάλογος θα διεξαχθεί σε υψηλό επίπεδο, αποφεύγοντας τους χαρακτηρισμούς και τα κακόβουλα σχόλια, ώστε να συμβάλλει θετικά στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης, ρεαλιστικής, σύγχρονης και βιώσιμης πρότασης που να εκφράζει την πλειονότητα των συναδέλφων, να είναι λειτουργική  και εφαρμοστέα επιλύοντας τις μέχρι τώρα

δυσλειτουργίες λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές και περιφερειακές συνθήκες, ανάγκες  και ιδιαιτερότητες και προσδοκώντας περεταίρω στην κατά το δυνατό σύνθεση όλων των θέσεων προς όφελος του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας και του καταξιωμένου θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.