«Ο κάθε Δήμαρχος οφείλει να τοποθετείται για τα μεγάλα προβλήματα και να διεκδικεί από την κυβέρνηση τα αναγκαία για να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες κι όχι να οργανώνει φιέστες», αναφέρει ο σύλλογος Ρόζα Ιμβριώτη.

H ανακοίνωση

Ποιο ακριβώς έργο του θέλει να δείξει; Τα απαράδεκτα ; Την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής με όρους υποβάθμισης Δημοτικών και Νηπιαγωγείων; Τα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών άρα και των Σχολείων; Την ελλιπή καθαριότητα των σχολείων; … μακρύς κατάλογος!

Ξαφνικά ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Μπακογιάννης θα κάνει …δενδροφύτευση στο 3ο Δημοτικό Αθηνών (!), ενώ πολλές φορές τα τελευταία χρόνια θελήσαμε να συναντήσουμε τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Αθήνας, υποβάλαμε γραπτώς τα αιτήματά μας για μια σειρά ζητήματα, κάναμε παραστάσεις και παρέμβαση σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και του Συμβουλίου της 2ης Κοινότητας Αθήνας, χωρίς καμία απάντηση!

Κι ενώ και παλιότερα και επί δημαρχίας του κ. Μπακογιάννη τα σχολεία του Παγκρατίου/Αθήνας που ανήκουν στον Σύλλογό μας έχουν τεράστια κτηριακά προβλήματα και γίνονται μόνο πασαλείμματα, ξαφνικά τα συνεργεία του Δήμου έχουν στρατοπεδεύσει έξω από το 3ο Δημοτικό και το 7ο Νηπιαγωγείο σε μια προσπάθεια να το φτιασιδώσουν, για να υποδεχτεί «λαμπρό» τον Δήμαρχο! Αλήθεια γιατί δεν έρχεται ο κ. Δήμαρχος να δει την πραγματική κατάσταση και θέλει να δείξει μια διαφορετική εικόνα από αυτή που βιώνουν εκπαιδευτικοί και μαθητές όλα αυτά τα χρόνια;

Και τελικά εκείνο που πραγματικά λείπει από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών είναι η δενδροφύτευση ή έργα υποδομής και χρηματοδότηση, για να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα; Και μόνο τα παραπάνω δείχνουν ότι η επίσκεψη του Δημάρχου φαίνεται ότι δεν πηγάζει από πραγματικό ενδιαφέρον, αλλά μοιάζει με κακόγουστη προεκλογική φιέστα!

Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» τοποθετείται ως εξής:

Ο κάθε Δήμαρχος οφείλει να τοποθετείται για τα μεγάλα προβλήματα και να διεκδικεί από την κυβέρνηση τα αναγκαία για να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες κι όχι να οργανώνει φιέστες, για να στηρίζει την αντιεκπαιδευτική αντιλαϊκή πολιτική, που προέκτασή της αποτελεί τελικά και η δική του πολιτική! Στην ουσία αυτό κάνει ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Μπακογιάννης. Και η πραγματικότητα είναι αμείλικτη γι’ αυτόν.

Συγκεκριμένα:

–        Τα έργα συντήρησης των σχολείων της Αθήνας είναι ελάχιστα, τα κτήρια είναι παλιά και τα περισσότερα κακοσυντηρημένα. Τι κάνατε γι’ αυτά ο κ. Δήμαρχε; Απλά μπαλώματα!

–        Τον 21ο αιώνα το 1ο Ειδικό Δημοτικό και το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο στεγάζονται μέσα στην ιδιωτική εταιρεία ΕΛΕΠΑΠ και τα 2ο Ειδικό Δημοτικό και 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο δίπλα και τα 4 σε ακατάλληλα κτήρια και συνθήκες. Πάμπολλες φορές απευθυνθήκαμε στη Δημοτική Αρχή, αλλά καμία απάντηση!

–        Η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή εφαρμόστηκε στον Δήμο Αθηναίων στην παράταση της τριετίας, παρόλα αυτά κανένα νέο Νηπιαγωγείο δεν κατασκεύασε η Δημοτική Αρχή του κ. Μπακογιάννη στην περιοχή μας (το ίδιο και ο προκάτοχός του), για να στεγαστούν τα νήπια-προνήπια. Ακολούθησε κι αυτός την πεπατημένη των κυβερνήσεων ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, που θέσπισαν και εφάρμοσαν τη Δίχρονη «χωρίς δημοσία δαπάνη» και την πλειοψηφία των Δημοτικών Αρχών και στην κατεύθυνση αυτή στέγασε τετράχρονα και πεντάχρονα παιδιά σε κοντέινερς και ακατάλληλες αίθουσες Δημοτικών. Τι έχετε να μας πείτε γι’ αυτό κ. Δήμαρχε; Μάλλον τίποτα!

–        Συγκεκριμένα στο 3ο Δημοτικό Αθηνών, αντί η Δημοτική Αρχή να μεταστεγάσει το 7ο Νηπιαγωγείο σε δικό του κτήριο με τουλάχιστον 2 αίθουσες διδασκαλίας και τους αναγκαίους βοηθητικούς χώρους, το άφησε στον ίδιο υποβαθμισμένο χώρο στο ισόγειο του 3ου Δημοτικού και δέσμευσε μία επιπλέον αίθουσά του, αφού αναγκάστηκε να μη δεσμεύσει την αίθουσα εκδηλώσεων, όπως πρότεινε αρχικά, κάτω από την πίεση εκπαιδευτικών και γονιών του σχολείου και του Συλλόγου μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ». Ταυτόχρονα, σε αγαστή συνεργασία με τον προηγούμενο Διευθυντή Εκπαίδευσης συνέπτυξαν τα 2 τμήματα της Α΄ Δημοτικού σε 1, αφού «εξαφάνισαν» τα προσφυγόπουλα που είχαν γραφτεί στο 3ο Δημοτικό (γύρευε πού τα έστειλαν) και έτσι δημιούργησαν ένα 25άρι! Δηλαδή, μέσα στην πανδημία, αντί να μειώσουν αύξησαν τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών! Τελικά, νήπια προνήπια του 7ου Νηπιαγωγείου στεγάζονται σε δύο μικρές και ακατάλληλες για Νηπιαγωγείο αίθουσες και αυλίζονται σε ένα διάδρομο δίπλα στις τουαλέτες! Παράλληλα το 3ο Δημοτικό έχασε ένα τμήμα και απέκτησε ένα ακόμα πολυπληθές τμήμα! Κι έτσι εφαρμόστηκε η Δίχρονη. Κάτι ανάλογο έγινε και στα παρακείμενα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία με μικρές διαφορές! Τι έχετε να μας πείτε γι’ αυτό κ. Μπακογιάννη;

–        Κι όλα αυτά σε ένα σχολείο που είναι στο κέντρο του Παγκρατίου, «πνιγμένο» γύρω γύρω, με τα παιδιά να αυλίζονται στην πλάκα του 1ου ορόφου με δάπεδο γεμάτο επικίνδυνες λακούβες κλπ. Ούτε γι’ αυτό έχετε κάτι να μας πείτε κ. Μπακογιάννη, έτσι; Ρητορική η ερώτηση!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, φίλοι γονείς

Χρέος κάθε Δημοτικής Αρχής, όπως τονίζουν και γονείς του σχολείου καθώς και η Ένωση Γονέων 2ης Κοινότητας, με τους οποίους συμφωνούμε, είναι να διεκδικεί από τις κυβερνήσεις επαρκή χρηματοδότηση για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και να μην πληρώνουν γι’ αυτά γονείς και εκπαιδευτικοί, να φτιάχνει σύγχρονα σχολικά κτήρια και ταυτόχρονα να συντηρεί τα υπάρχοντα, να φροντίζει για την υγιεινή και ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών!

Αυτά διεκδικούμε από τη Δημοτική Αρχή Αθήνας κι όχι να οργανώνει …δενδροφυτεύσεις σε ανύπαρκτα προαύλια και τελικά φιέστες!

Κ. Δήμαρχε Αθηναίων,

καθένας κρίνεται με τη στάση του απέναντι στα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών και γονιών για ένα σύγχρονο σχολείο, που μπορούν και πρέπει να έχουν τα παιδιά μας τον 21ο αιώνα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025