Κατόπιν οχλήσεων και κατάθεσης προβληματισμού πολλών συναδέλφων μελών του συλλόγου και το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου καταθέτει τους παρακάτω προβληματισμούς αναφορικά με τη χορήγηση βαθμολογίας 1ου τριμήνου.
Ας μην κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας βρίσκονται σε κατάσταση εξαίρεσης.
Για τα παιδιά χωρίς ηλεκτρονική συσκευή, για όλα τα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο, για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική σύνδεση, για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται, για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει, όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία, για τα παιδιά που δεν συνήθισαν τηνψύχρα της απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη, για τα παιδιά που βλέπουν τους/τις δασκάλους/-ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα μ’ ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο.
Την στιγμή που το υπουργείο Παιδείας δεν προσφέρει ούτε ειδικό αναλυτικό πρόγραμμα ούτε ειδικό διδακτικό υλικό, για τα παιδιά που περίμεναν μετά τις 15 Νοέμβρη να διορθώσουν μια άσχημη επίδοση στο τεστάκι που προηγήθηκε, για τα παιδιά που χρειάζονται το σχολείο περισσότερο από τα υπόλοιπα, για όλα αυτά και για άλλα τόσα που ζούμε στον αγώνα και την αγωνία της τηλε-εκπαίδευσης, καλούμε το υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες εξαίρεσης που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.
Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.
Καλούμε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να λάβει σοβαρά υπόψιν του όλους τους παραπάνω προβληματισμούς και να επιληφθεί άμεσα του θέματος.