Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών .

Η ανακοίνωση:

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 21/9

Δεν φτάνει που η Κυβέρνηση με κάθε τρόπο διαμέσου της υφυπουργού της, προσπάθησε να μας πείσει για την…πυρετώδη προσπάθεια που καταβάλλουν ώστε “να ξεκινήσουν τα σχολεία χωρίς κενά”, για να δούμε τελικά τον αριθμό των προσλήψεων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών να πετσοκόβεται στους 28.353 τη στιγμή που τα συνολικά κενά στα σχολεία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, είναι πάνω από 47.000!

Δεν φτάνει που χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν τη σχολική χρονιά με τρίωρα και τετράωρα!!!
Δεν φτάνει που πάνω από 9.000 σχολεία έχουν χτιστεί την περίοδο 1960 – 1985 και δεν έχουν περάσει ποτέ από προσεισμικό έλεγχο, με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνα για τα παιδιά μας, με τελευταίο παράδειγμα το 149ο ΔΣ Αθηνών, με 3 μαθητές να έχουν τραυματιστεί!
Το θράσος της υφυπουργού Παιδείας Δόμνας Μιχαηλίδου, δεν έχει τελειωμό! Τώρα δίνει οδηγίες ακόμη και στους φορείς διάγνωσης και αξιολόγησης των παιδιών, για το τι διαγνώσεις θα βγάζουν! Μόνο απαράδεκτες μπορούν να χαρακτηριστούν οι δηλώσεις της υφυπουργού!!!
Μάλιστα με επιστημοφανές προσωπείο, προσπαθεί να πείσει πως η διάθεση ενός εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης σε κάθε μαθητή (με βάση τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ), εμποδίζει τη μαθησιακή διαδικασία. Και για την ακρίβεια των λεγομένων της δήλωσε στον …. Άρη Πορτοσάλτε…. «Δεν είναι σωστό ούτε για την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά ούτε και για το παιδί να υπάρχει ένας δάσκαλος παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί»!!!

Δηλαδή το Υπ. Παιδείας, απ’ ότι φαίνεται προσπαθεί με κάθε τρόπο να βελτιώσει τη μαθησιακή διαδικασία, να αναβαθμίσει την ποιότητα της μάθησης, να στηρίξει μαθησιακά τα παιδιά…. κόβοντας τις παράλληλες στηρίξεις!!!

Μήπως όμως η αλήθεια βρίσκεται αλλού;
Καταρχάς, οι παραπάνω δηλώσεις, αποτελούν συνέχεια της οδηγίας 93506/Δ3/25-8-2023, όπου το υπουργείο Παιδείας  ζητούσε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να μειώσουν τα κενά της Παράλληλης Στήριξης.

Επιπλέον, η Ειδική Αγωγή συνολικά αποτελεί μεγάλο πεδίο δράσης και κερδοφορίας ιδιωτικών φορέων. Είναι της πάση γνωστό πως μεγάλο τμήμα των αναγκών των μαθητών δεν καλύπτονται με ευθύνη του κράτους, με αποτέλεσμα οι γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, προσφεύγοντας σε ιδιώτες προκειμένου να παρασχεθούν οι θεραπείες στα παιδιά ή ακόμη και εντός σχολείου σε ιδιωτική στήριξη. Φαίνεται ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι να διευρύνουν την επιχειρηματική δράση στην εκπαίδευση και να ανοίξουν το δρόμο για την ολοκληρωτική άλωση της Ειδικής Αγωγής από επιχειρηματικά συμφέροντα.

Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΝΑ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ

Είναι λοιπόν δίκαιη η των αγανάκτηση γονιών. Κι ο ένοχος δεν είναι άλλος από την πολιτική που μετράει τα πάντα με βάση το κέρδος των λίγων, σε βάρος των αναγκών της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας. Αυτήν την πολιτική υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις και τα αστικά κόμματα, η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ κ.ά., αλλά και οι δημοτικές αρχές, οι υποψήφιοί τους στις δημοτικές και τις περιφερειακές εκλογές.

Απέναντι σε όλους αυτούς και στη βάρβαρη πολιτική τους, απέναντι στο σχολείο της υποχρηματοδότησης, της κατηγοριοποίησης και της υποβάθμισης, χρειάζεται να προτάξουμε τον αγώνα για να περπατήσουμε τον δρόμο του σύγχρονου σχολείου για όλους τους μαθητές. Ένα σχολείο που τα πάντα θα υποτάσσονται στις ανάγκες του ΠΑΙΔΙΟΥ, το προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, το κατάλληλο κτίριο, τα υποστηρικτικά τεχνολογικά, βοηθητικά μέσα, τα αναλυτικά προγράμματα κ.ά.

Εδώ και τώρα να καλυφθούν όλα τα κενά στην παράλληλη στήριξη, στην Ειδική Αγωγή και συνολικά στην εκπαίδευση.
Κάθε παιδί να βρίσκεται στη δομή που έχει ανάγκη.
Αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλα τα παιδιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025