: «Εμπαιγμός και ανακολουθία της πολιτικής ηγεσίας – Με απόσταση δύο ημερών το ΥΠΑΙΘ προβαίνει με εγκυκλίους του σε μια πρωτόγνωρη αυτοαναίρεσή του, εν μέσω μάλιστα μιας πολύ δύσκολης χρονικής στιγμής για όλους, φροντίζοντας να δημιουργήσει κλίμα μεγαλύτερης έντασης στους εμπλεκόμενους της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ήτοι μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς» αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση του Συλλ. Δασκάλων και Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικών Περιφερειών Πύργου.

Και συνεχίζει:

«Αλήθεια, πόσες αναγνώσεις μπορεί να έχει το αρχικό κείμενο του ΥΠΑΙΘ (07-04-2020) όταν αναφέρει ότι στόχος της καταγραφής των αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών σε επίπεδο σχολικής μονάδας είναι «η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας» και η «ισότιμη πρόσβαση από όλους στην εκπαιδευτική διαδικασία, αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού»; Πόσο διαφορετικά από το αυτονόητο μπορεί να το εννοούσε η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ;
Και επειδή δεν καταλάβαμε(!!!) έφτασε σήμερα από το ΥΠΑΙΘ (Φ.478.6/75/44420/Α2/09-04-2020) η ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ!!!!! ότι «η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)». Προφανώς, απορούν πώς οδηγηθήκαμε όλοι σε μια τέτοια εσφαλμένη ανάγνωση. Ηλεκτρονικός εξοπλισμός στα σχολεία αλλά όχι στα φυσικά πρόσωπα. Άραγε τα σχολεία μας λειτουργούν χωρίς φυσικά πρόσωπα;

Και ανάμεσα σε όλα αυτά, η ενημέρωση: «θα δύναται να παρέχεται σε προαιρετική βάση εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και κατά τη διάρκεια των δύο επερχόμενων εβδομάδων, με εξαίρεση το χρονικό διάστημα από Μεγάλη Τετάρτη 15.04.2020 ως και Τρίτη 21.04.2020», που αναρτήθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ, έρχεται να δυναμιτίσει ακόμα περισσότερο το κλίμα, που η ανακολουθία της πολιτικής ηγεσίας έχει δημιουργήσει, καθώς με μισόλογα – που πιθανότατα θα παρερμηνεύσουμε πάλι!!! – εκφράζονται θέσεις, αποφάσεις, «εντολές».

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
– να αποφασίσει ξεκάθαρα για τους τρόπους εξασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των μαθητών
– να σταματήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους
Καλούμε τη ΔΟΕ να αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
– παροχή ηλεκτρονικής φορητής συσκευής σε ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους μαθητές
– εξασφάλιση ΔΩΡΕΑΝ σύνδεσης στο internet

Η δημόσια εκπαίδευση και οι λειτουργοί της απέδειξαν πως μπορούν να ανταποκριθούν ΑΜΕΣΑ, αλλά…
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ!!!!
Σχολείο είναι τα ΦΥΣΙΚΑ του ΠΡΟΣΩΠΑ»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025