Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εσωτερικών στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, με αφορμή το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την .

Για άλλη μια φορά εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία η κυβέρνηση της Ν.Δ επιλέγει να φέρει νομοσχέδιο στη Βουλή, αυτή τη φορά για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και βιάζεται να το  ψηφίσει την επόμενη βδομάδα. Η κυβέρνηση της Ν.Δ, αξιοποιώντας την πανδημία ως επιταχυντή, επιδιώκει να περάσει με βίαιο τρόπο όλες τις αντιδραστικές τομές που αλλάζουν το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες προετοιμάστηκαν και δεν πρόλαβαν να περάσουν σε όλη τους την έκταση από τις προηγούμενες κυβερνήσεις.

Το νομοσχέδιο για την ΕΕΚ με έμφαση στην κατάρτιση, στα πλαίσια των κατευθύνσεων ΟΟΣΑ, Ε.Ε , ΣΕΒ, αποτελεί συνέχεια και συμπλήρωμα των νόμων  για την αναδιάρθρωση σε ακόμη πιο αντιδραστική κατεύθυνση του δημόσιου σχολείου( Νέο Λύκειο  νόμοι για τα κολλέγια , την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,  επιβολή της εξΑΕ) . Βασικός  στόχος του  είναι η άμεση σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τις ανάγκες της «αγοράς εργασίας» και τις απαιτήσεις του ΣΕΒ και η υποταγή όλων των δομών, διαδικασιών προγραμμάτων σπουδών και πιστοποιήσεων σ’ αυτές. Αποσκοπεί σ’ ένα συρρικνωμένο και ιδιωτικοποιημένο δημόσιο σχολείο, που θα αναπαράγει το φθηνό και διά βίου καταρτιζόμενο εργατικό δυναμικό, βορά στις ορέξεις του κεφαλαίου και της εργοδοσίας. Αποτελεί την ταφόπλακα της λυκειακής βαθμίδας και της δημόσιας εκπαίδευσης συνολικά.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΕΕ!

Ένας απ’ τους βασικότερους στόχους του νέου εκτρώματος, είναι η ίδρυση των Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης μετά το Γυμνάσιο.  Οι σχολές αυτές, δημόσιες και ιδιωτικές, θα είναι  έξω από το τυπικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης , δεν θα έχουν μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά ωρομίσθιους  εκπαιδευτές και όχι εκπαιδευτικούς , διευθυντές θα μπορούν να γίνονται και διοικητικοί υπάλληλο και θα λειτουργούν με κέντρο τη μαθητεία.  Οι ΕΣΚ, μαζί με τις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ, θα κληθούν να υποδεχθούν τους χιλιάδες μαθητές που θα οδηγηθούν βίαια  στην έξοδο από την τυπική δημόσια εκπαίδευση , καθώς θα αδυνατούν να ανταπεξέλθουν για κοινωνικοοικονομικούς λόγους στον εξεταστικό Αρμαγεδδώνα της Λυκειακής βαθμίδας,(πολλαπλοί  εξεταστικοί φραγμοί,  Τράπεζα Θεμάτων όχι μόνο στα  ΓΕΛ αλλά  και στα ΕΠΑΛ και στα  ΕΝΕΕΓΥΛ.)

Η βίαιη μετακίνηση μεγάλου μέρους των μαθητών μετά το Γυμνάσιο προς τις ΕΣΚ αποτελεί κεντρική πολιτική επιλογή για την κυβέρνηση.Ο νέος, απ’ την πρώιμη ηλικία των 15 χρόνων  οδηγείται στην κατάρτιση και στην ανήλικη απλήρωτη εργασία, ως  μαζικό, φτηνό, καταρτίσιμο και ανακυκλούμενο εργατικό δυναμικό, βορά στις ορέξεις των εργοδοτών .

Αποκόπτεται ακόμα πιο νωρίς από την γενική μόρφωση που είναι αναγκαία για την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας και την μετέπειτα επαγγελματική πορεία, ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα ακολουθήσει στη ζωή του Στόχος της κυβέρνησης είναι οι νέοι από τα 15 χρόνια τους να μαθαίνουν από τον εργοδότη και για τον εργοδότη!

Η ανακοίνωση των ειδικοτήτων των Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης πιθανόν θα οδηγήσει σε συγχώνευση ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ για να μην υπάρχουν επικαλύψεις. Η απαλοιφή των επικαλύψεων στις ειδικότητες και στην χωροταξική κατανομή των δομών στο ενιαίο σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης αποτελεί κεντρικό στόχο αυτού του σχεδίου νόμου.

ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΠΑ.Λ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ!

Η ίδρυση 15 πρότυπων ΕΠΑΛ με προοπτική επέκτασης τους σε μια τετραετία εξυπηρετεί τη στήριξη και την εφαρμογή των σχεδιασμών της Ε.Ε.Κ. με την ουσιαστική συμμετοχή της αγοράς.

Καθιερώνεται η  λεγόμενη   αυτονομία των ΕΠΑ.Λ «με ενεργό ρόλο των εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας», δηλαδή των Δήμων και των τοπικών εκπροσώπων της αγοράς. Η αυτονόμηση στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου με την αποχώρηση του κράτους απ’ την ευθύνη λειτουργίας του και  την ευθύνη να βαραίνει το ίδιο το σχολείο, εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει στη λειτουργία του  με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Στο Π.ΕΠΑΛ θα εφαρμοστεί το πλέον σκληρό σύστημα αξιολόγησης με δείκτες τις εισροές που περιλαμβάνουν τους εκπαιδευτικούς και τα προσόντα τους, την υλικοτεχνική υποδομή, τις διδακτικές μεθόδους, τα προγράμματα και αυτονόητα τους μαθητές και τα μαθησιακά αποτελέσματα!

Αυτό το σύστημα αξιολόγησης προετοιμάζεται για το σύνολο της εκπαίδευσης και θα αποτελέσει το κύριο εργαλείο για την κατηγοριοποίηση και την αυτονομία των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ, για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Επιπλέον, στα Π.ΕΠΑΛ συρρικνώνεται το εργαστηριακό πρόγραμμα σπουδών με την καθιέρωση της πρακτικής μη αμειβόμενης άσκησης στην επιχείρηση για μία ημέρα την εβδομάδα. Το μοντέλο αυτό πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλα τα ΕΠΑ.Λ.

ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων θα καταργήσει τα  Επαγγελματικά δικαιώματα, με βάση τα οποία διεκδικούσαν και υπέγραφαν οι εργαζόμενοι τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας τους και οδηγεί στον κατακερματισμό και στη μείωση του εργασιακού κόστους και στις ατομικές συμβάσεις εργασίας (απόφαση Λισσαβόνας) .

Στο μέλλον δεν θα υπάρχουν εργαζόμενοι με επαγγελματικά δικαιώματα με βάση τις σπουδές τους, αλλά εργαζόμενοι με «ομαδοποιημένα προσόντα» που θα εντάσσονται σε μια ή περισσότερες κατηγορίες προσόντων με τέτοιο τρόπο που σε κάθε κατηγορία θα διαφοροποιούνται μεταξύ τους με βάση τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων που θα συγκεντρώνουν κάθε φορά.

Φυσικά η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και η καθιέρωση της ατομικής σύμβασης εργασίας έχει καθιερωθεί ντε φάκτο στην ελληνική αγορά εργασίας, ελέω μνημονίων στο όνομα της χρεωκοπίας. Όμως, το νέο σχέδιο νόμου στοχεύει στην οριστική νομοθετική επικύρωση αυτής της βάρβαρης εργασιακής πραγματικότητας.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

.Διατηρείται και επεκτείνεται ο θεσμός του μεταλυκειακού έτους της μαθητείας. Προβλέπεται μαθητεία κατ’ ελάχιστο 50% του προγράμματος, με μισθό του ανειδίκευτου εργάτη με ασφάλιση υγειονομικής περίθαλψης και συνταξιοδότησης με το αζημίωτο για τους εργοδότες, αφού η συντριπτική πλειοψηφία του κόστους βαραίνει τον κρατικό κορβανά, δωρεά στην κερδοφορία των επιχειρήσεων.

Για την επέκταση του θεσμού της μαθητείας για άλλη μια φορά επιχειρείται ο διαχωρισμός μεταξύ των εκπαιδευτικών, με πρόσληψη αναπληρωτών για την εποπτεία της μαθητείας, την ίδια στιγμή που ακόμη και τώρα τομείς και ειδικότητες σε ΕΠΑΛ δεν έχουν καλύψει τα κενά. Προβλέπεται επίσης η αμοιβή των εκπαιδευτικών με το «κεφάλι»… των μαθητών που εποπτεύουν. Με χυδαίο τρόπο εμπλέκουν, ακόμα περισσότερο, τους εκπαιδευτικούς στην προώθηση της μαθητείας και στην εμπλοκή τους με τις επιχειρήσεις.

Την ίδια στιγμή, μέσω της πρόβλεψης να μην υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις στην ΕΕΚ, ανοίγει εκ των πραγμάτων ο δρόμος για την εργασιακή κινητικότητα και νέες διαθεσιμότητες στη δημόσια εκπαίδευση.

Ταυτόχρονα, η«επίτευξη δημοσιονομικού οφέλους»στη λειτουργία των Εργαστηριακών Κέντρων θα οδηγήσει σε λιγότερους Τομεάρχες και στελεχικό δυναμικό.

Επίσης, για πρώτη φορά, καθιερώνεται η επιλογή διευθυντών, μη εκπαιδευτικών, σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης και μάλιστα από τριμελείς επιτροπές καθορισμένες από το Υπουργείο Παιδείας.

ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΕΚ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ  ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ –ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕΚ

Για πρώτη φορά καθιερώνεται κατώτερος αριθμός φοιτώντων για την λειτουργία εκπαιδευτικής δομής.

Μέχρι τώρα ο μόνος οργανισμός που έχει προτείνει κατώτερο αριθμό μαθητών για την λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων στην Ελλάδα είναι ο ΟΟΣΑ.

– Η καθιέρωση του κατώτερου αριθμού των 250 φοιτώντων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ο αριθμός των 100 στις άλλες πόλεις, με εξαίρεση μόνο τις παραμεθόριες περιοχές, θα οδηγήσει σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις πολλών Δ.ΙΕΚ, οι σπουδαστές των οποίων θα γίνουν βορά σε ιδιωτικές δομές,  ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα της συρρίκνωσης σχολικών μονάδων στο σύνολο της εκπαίδευσης.

Η πρόβλεψη για  εισαγωγή των αποφοίτων των ΙΕΚ στα Πανεπιστήμια με κατατακτήριες εξετάσεις, πριμοδοτεί  σαφέστατα τα ιδιωτικά ΙΕΚ, αφού πλέον του 50% των ΙΕΚ είναι ιδιωτικά και ανοίγει ο δρόμος για τη μελλοντική διεκδίκηση για είσοδο των ΙΕΚ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Η ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ … «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

Αντικατάσταση σε όλες τις δομές μέρους ή όλου του προγράμματος σπουδών από εξ αποστάσεως εκπαίδευση . Δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιούνται με την μέθοδο αυτή μαθήματα ειδικότητας ακόμη και εργαστηριακά!. Μάλιστα μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χορηγείται κανονικά Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης και δυνατότητα στη συνέχεια συμμετοχής σε πιστοποιήσεις του ΕΟΠΠΕΠ.

Έχουμε, δηλαδή, γενίκευση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αντικατάσταση της δια ζώσης, διακαής πόθος του ΥΠΑΙΘ που ταυτόχρονα  είναι μια ακόμη παροχή στους σχολάρχες των ιδιωτικών ΙΕΚ που χρησιμοποιούσαν παρατύπως αυτή την μέθοδο όλο το προηγούμενο διάστημα μειώνοντας κι άλλο το κόστος για τον εργοδότη Η πλούσια εμπειρία της από την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης επιβεβαιώνει τον αντιπαιδαγωγικό της χαρακτήρα και το γεγονός ότι είναι ανεφάρμοστη σε εργαστηριακά μαθήματα.

Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

Σε όλες τις δομές της ΕΕΚ προβλέπεται μια βιομηχανία πιστοποιήσεων επί πληρωμή μέσω παραβόλων, με επίκεντρο τον ΕΟΠΠΕΠ, εκτός απ’ τα ΕΠΑ.Λ και τα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.,όπου θα εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων  Η παραχώρηση τμημάτων της Πιστοποίησης Προσόντων σε ιδιωτικούς φορείς  ακόμη ένα με χαράτσι-δωράκι στους ιδιώτες, σε βάρος των αποφοίτων της ΕΕΚ και  με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία του συστήματος.

Η Διοικητική Πυραμίδα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης

Ενιαίος σχεδιασμός της ΕΕΚ (Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης, ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, ΕΠΑΛ, Μεταλυκειακό Έτος Μαθητείας ΙΕΚ) με  συγκρότηση αντίστοιχων συμβουλίων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, με κύριο χαρακτηριστικό την αντεργατική σύνθεση τους με ισχυρή παρουσία των εργοδοτικών οργανώσεων και του τοπικού κράτους. Αποφασίζουν  για το περιεχόμενο, εκπαιδευτικούς, τομείς και ειδικότητες της ΕΕΚ ,προωθούν τη συστηματική αναπροσαρμογή τους στις ανάγκες των επιχειρήσεων και σε τοπικό επίπεδο ,  παγιώνοντας και γενικεύοντας τις ευέλικτες μορφές εργασίας στην εκπαίδευση και προοιωνίζοντας την κατάργηση ή συγχώνευση ειδικοτήτων αλλά και εκπαιδευτικών δομών .

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!

Οι αλλαγές που ετοιμάζεται να νομοθετήσει η κυβέρνηση  μετατρέπουν την επαγγελματική εκπαίδευση σε ψευδοκατάρτιση κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες των επιχειρήσεων, οδηγούν σε παραπέρα συρρίκνωση των ΕΠΑΛ, σε κατάργηση τομέων, ειδικοτήτων, βάζουν για άλλη μια φορά σε κίνδυνο τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, δημιουργώντας   ένα νέο στρατό πλεοναζόντων εκπαιδευτικών και περικόπτοντας θέσεις εργασίας. Ταυτόχρονα  συνιστούν μιας τεράστιας έκτασης ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και μια τεράστια μορφωτική έρημο για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών οικογενειών.

Απέναντι στην αντιδραστική πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης , να απαιτήσουμε  με τις ανάγκες των παιδιών μας και όλων των εργαζομένων, την ολόπλευρη μόρφωσή τους και τη διεκδίκηση μιας κοινωνίας που θα λειτουργεί προς όφελος του λαού μας.  Αυτή η απαίτηση δε χωρά στα όρια των επιταγών της Ε.Ε,ΟΟΣΑ,ΣΕΒ των μνημονίων και των δημοσιονομικών συμφώνων. Δε χωρά στη νέα λεηλασία και των τελευταίων εργασιακών, κοινωνικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων που επιχειρείται με αφορμή την πανδημία.

Στην εποχή των τεράστιων επιστημονικών παραγωγικών και τεχνολογικών δυνατοτήτων, να μην επιτρέψουμε την επιστροφή για τη νέα γενιά στην εποχή του “κάλφα”, τη σκλαβιά της ελαστικής κακοπληρωμένης  χωρίς δικαιώματα εργασίας και της ανεργίας.

Το σχολείο, στις σημερινές συνθήκες, οφείλει να γνωρίσει σε όλους τους μαθητές τα βασικά στοιχεία όλων των εφαρμοσμένων και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά και τα βασικά στοιχεία της βιομηχανικής, αγροτικής παραγωγής και της αναπτυσσόμενης τεχνολογίας. Με όλες  τις μορφές ενίσχυσης των «αδύνατων» ταξικών μαθητών.. Με μόνιμους μαζικούς διορισμούς που να καλύπτουν το σύνολο των πραγματικών αναγκών του σχολείου και όχι τις ανάγκες των δημοσιονομικών “κοφτών”.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και την κοινωνία σε διαρκή αγώνα και πανστρατιά για να διεκδικήσουμε:

v  Απόσυρση ολόκληρου του αντιεκπαιδευτικού νομοσχέδιου για την επαγγελματική εκπαίδευση, μαζί και της τροπολογίας για προσλήψεις ωρομίσθιων αναπληρωτών σε τοπικό επίπεδο, από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

v  Δωρεάν 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, με δίχρονη προσχολική αγωγή και αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση. Σχολείο που θα συνδυάζει τη γενική παιδεία, την ευρεία ανθρωπιστική μόρφωση με επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις, ικανότητες για τους βασικούς κλάδους της παραγωγής, που θα καλλιεργεί την ισόρροπη γνωστική, καλλιτεχνική, ηθική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών, την κριτική – δημιουργική σκέψη, τα ιδανικά της αλληλεγγύης, τη συλλογικότητα.

v  Ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης. Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών, ως μόνη προϋπόθεση για δουλειά!

Όχι στην κερδοσκοπία των πιστοποιήσεων και το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων! Κατάργηση όλων των άλλων μορφών κατάρτισης. Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό! Σύγχρονα και επαρκή εργαστήρια! Έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων! Σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σπουδών ώστε να ανταποκρίνονται στις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας!

v  Όχι στην αυτονομία των σχολείων που μαζί με την κατηγοριοποίηση οδηγούν στην ιδιωτικοποίησή τους

v  Γενναία αύξηση των δαπανών για την παιδεία, σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων. Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών από την αρχή της χρονιάς για την άμβλυνση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση.

v  Ανατροπή όλου του αντιδραστικού πλαισίου της αξιολόγησης, που ανοίγει το δρόμο σε απολύσεις, βαθαίνει τη φτώχεια των εκπαιδευτικών και οδηγεί στην κατηγοριοποίηση και στο κλείσιμο σχολείων. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο δημόσιο σχολείο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΤΩΡΑ  !

-Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων, ιδιαίτερα των ΕΠΑΛ, να συνεδριάσουν, να συζητήσουν το περιεχόμενο του ν/σ. και με ψηφίσματα τους  ή όποιο άλλο τρόπο κρίνουν πρόσφορο  να δηλώσουν την πλήρη αντίθεση τους στο ν\σιο ,απαιτώντας την  άμεση απόσυρση του.

–  Καλούμε την ΑΔΕΔΥ και την ΟΛΜΕ να κηρύξουν 24ωρη απεργία στις 15/12 με αιχμή τα ζητήματα υγείας, παιδείας και ενάντια στον αντιλαϊκό προϋπολογισμό, την καταστολή και τις διώξεις αγωνιστών. Να αποτελέσει την πρώτη απάντηση στον αντιεκπαιδευτικό νόμο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

-Κηρύσσουμε τρίωρη στάση εργασίας 11.00 π.μ. – 2.00 μ.μ. και οργανώνουμε με τις ΕΛΜΕ, τους Συλλόγους Π.Ε. και άλλα σωματεία παράσταση διαμαρτυρίας  στο υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, στις 12.00 μ., για τα προβλήματα της παιδείας, τηρώντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης, αν η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ δεν αποφασίσουν απεργία.

-Αποφασίζουμε απεργιακή κινητοποίηση ημέρα που ψηφίζεται το νομοσχέδιο (πιθανόν την Πέμπτη 17/12/20), τηρώντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης.