ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22/6,2μμ , στη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ και στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24/6,2μμ.Πριν καλά καλά ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο άρχισε η εφαρμογή του. Λιγότεροι εκπαιδευτικοί, λιγότεροι μαθητές, λιγότερο δημόσιο σχολείο είναι ο στόχος τους.

Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Τα νέα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου (αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου 2020-2021 – ΦΕΚ Ιούνιος 2020) εξαφανίζουν σχεδόν το μάθημα της Οικιακής 0ικονομίας από το Γυμνάσιο. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατάργησε το μάθημα από την Β’ Γυμνασίου και αφαίρεσε από τον κλάδο την β’ ανάθεση του μαθήματος της Γεωγραφίας. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αφαίρεσε μία ακόμα ώρα από τις δύο (2) εναπομείνασες στην Α’ Γυμνασίου.

Παράλληλα με τα νέα προγράμματα του Λυκείου η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε στον εξοβελισμό των Κοινωνικών Επιστημών από την εκπαίδευση, σε ένα αντιεπιστημονικό πλαίσιο αποφάσεων. Τεράστιο είναι το χτύπημα στην ειδικότητα των κοινωνιολόγων [ΠΕ 78] , οι οποίοι από τη χρονιά 21-22 με την κατάργηση της Κοινωνιολογίας κυριολεκτικά εξαφανίζονται. Το ίδιο συμβαίνει και στις ειδικότητες των μηχανικών – τεχνολόγων (ΠΕ 81,82,85) των οποίων καταργούνται όλα τα μαθήματα. Μειώνονται σημαντικά οι ώρες των οικονομολόγων ΠΕ80 και των καθηγητών φυσικών επιστημών ΠΕ04. Τα καλλιτεχνικά μαθήματα, Μουσική, Θεατρολογία εξοβελίζονται από το Λύκειο, ενώ καταργούνται το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, παρότι εξετάζονται ως πανελλαδικά μαθήματα με αποτέλεσμα οι γονείς να πρέπει να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Είναι φανερό πως οι αποφάσεις του υπουργείου εκτός των άλλων βασίζονται στο κριτήριο ελαχιστοποίησης του κόστους της παρεχόμενης εκπαίδευσης και μείωσης εκπαιδευτικού προσωπικού.

Το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί νέα “δεξαμενή’ πλεοναζόντων καθηγητών χωρίς ωράριο, μόνιμους μετανάστες σε 4 και 5 σχολεία. Δημιουργεί νέα “δεξαμενή” καθηγητών που δεν μπορούν πλέον να πάρουν πουθενά και ποτέ οργανική θέση. Δημιουργεί νέους “στόχους” για να μπορεί την κατάλληλη στιγμή να τους θεωρήσει άνευ αντικειμένου και να τους περάσει στη διαθεσιμότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας με τις αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα θα επιδιώξει, πατώντας πάνω στην ανασφάλεια των εκπαιδευτικών για το εργασιακό τους παρόν και μέλλον, την καλλιέργεια μιας τεχνητής αντιπαράθεσης μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων που διεκδικούν την αυτονόητη επιστημονικά ύπαρξή τους στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, προκειμένου να μείνουν στο απυρόβλητο οι αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αποφάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το σοβαρό αυτό θέμα, να οργανώσει διαμαρτυρίες και να απαιτήσει να πάρει πίσω τις νέες αυτές αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.

Επίσης καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες όλων των ειδικοτήτων να σταθούν αλληλέγγυοι στους συναδέλφους αυτούς, γιατί όταν καίγεται το διπλανό σπίτι πρέπει να βοηθήσεις να σβήσει η φωτιά αν δε θέλεις κάποια στιγμή να έρθει και στο δικό σου.

Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο Κεραμέως να καταργηθεί.

Να μη χαθεί καμία οργανική θέση. Μείωση των μαθητών στα τμήματα τώρα.

Καμία ειδικότητα και κανένας συνάδελφος δεν περισσεύει.

OΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22/6,2μμ , στη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ και στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24/6,2μμ.