Η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωση της αναφέρει πώς «οπροσδιορισμός  πραγματοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στη συνέχεια τις Περιφερειακές  Διευθύνσεις με  fast track διαδικασία  ουσιαστικά από τους  Διευθυντές ΔΔΕ και ΠΔΕ, με νόθα ΥΣ  και χωρίς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών»

Η ανακοίνωση:

Παρόλο που απαιτήσαμε ως ΕΛΜΕ   όλα τα στοιχεία με παραστάσεις που πραγματοποιήσαμε στις ΔΔΕ Δυτικής  και Ανατολικής Θεσ/νίκης και στην ΠΔΕ,  δόθηκαν  μόνο κάποια αποσπασματικά  στοιχεία  και  δεν υπήρξε δημοσιοποίησή τους.

Παρά τον αυξημένο αριθμό κενών που δόθηκαν  λόγω του υπολογισμού των συνταξιοδοτήσεων  δύο χρόνων, όπως  αποτυπώθηκε και από τις φετινές μεταθέσεις ,τα  τεράστια κενά και οι ανάγκες των σχολείων δεν μπορούν να καλυφθούν από τα κενά που δόθηκαν ούτε μπορεί να αποκρύπτεται η αναγκαιότητα μαζικών διορισμών .

Το καθορίζει τη διαμόρφωση των κενών και των πλεονασμάτων στα πλαίσια μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που προώθησαν όλες οι κυβερνήσεις (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες χωρίς μείωση αριθμού μαθητών, ξένες γλώσσες χωρίς παράλληλη διδασκαλία, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, εξοστρακισμός ειδικοτήτων, κ.ά.).

Έτσι η διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού  δημιουργεί τεχνητά πλεονάσματα και μειώνει τα οργανικά κενά. Επινόησε μάλιστα ακόμη ένα εργαλείο μείωσης των πραγματικών αναγκών με την  απαράδεκτη τροπολογία που εφάρμοσε πέρσι στην ειδική αγωγή. Τα κενά που καθορίστηκαν στην ειδική αγωγή πέρσι χρησιμοποιήθηκαν για τους διορισμούς που έγιναν για τα Τμήματα Ένταξης και τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.  Το ίδιο θα γίνει και με τους διορισμούς στη γενική παιδεία που έχει ανακοινώσει  το Υπουργείο, αφού  αφαιρεθούν τα κενά που καλύφθηκαν με μεταθέσεις.

Με αυτόν τον τρόπο τα οργανικά κενά  δεν προσδιορίζονται με βάση τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών, αλλά ούτε καν με βάση τις προτάσεις των  Αυτή η πρακτική ακολουθήθηκε από τις ΔΔΕ Θεσ/νίκης και τον ΠΔΕ Κ. Μακεδονίας για τον καθορισμό τόσο των οργανικών, όσο και των λειτουργικών κενών πέρσι και ιδιαίτερα φέτος. Τα οργανικά κενά είναι μειωμένα σε σχέση και με τις προσλήψεις των αναπληρωτών, οι οποίοι καλύπτουν πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Στα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη στήριξη δεν προσλήφθηκαν οι αναπληρωτές που απαιτούνταν, γιατί η Διεύθυνση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ  αγνόησαν τις προτάσεις των σχολείων για τις προσλήψεις αναπληρωτών και μείωσαν τα τμήματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν ακόμη κενά.

Τα κενά που καταγράφουν οι Διευθύνσεις δεν έχουν καμία σύγκριση με τις που γίνονται κάθε χρόνο και αποδεδειγμένα καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Αυτό επιβεβαιώνει και η συνεχής αύξηση των προσλήψεων αναπληρωτών, αντί των . Είναι αποκαλυπτικά τα στοιχεία από τη ΔΙΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και την Περιφερειακή Διεύθυνση  Κεντρικής Μακεδονίας.

ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΔΔΕ ΚΑΙ ΠΔΕ

ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στη ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

  • Για τη γενική παιδεία: Οι προσλήψεις και οι αποσπάσεις που έγιναν φέτος αποκαλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων : 350 και 290 αποσπάσεις από άλλους νομούς. Συνολικά πέρσι οι αναπληρωτές και οι αποσπασμένοι ήταν 450, ενώ φέτος έφτασαν τις 640. Για τα 640 κενά οι οργανικές που δόθηκαν ήταν μόνο 401.
  • Για την ειδική αγωγή: Τα κενά στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2020 στα Τμήματα Ένταξης και τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με βάση τις προτάσεις των σχολείων στη Δυτική Θεσσαλονίκη ήταν (102  σε ΤΕ και 55 στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε). Τα 52 καλύφθηκαν από τους νεοδιόριστους και για τα υπόλοιπα προσλήφθηκαν μόνο 57 αναπληρωτές. Τα 48 εναπομείναντα κενά δεν καλύφθηκαν ποτέ γιατί η Διεύθυνση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ στην αρχή της χρονιάς μείωσε τα Τμήματα Ένταξης από 182 που ήταν οι προτάσεις σε 127.  Οι οργανικές θέσεις πού δόθηκαν για τα 157 κενά φέτος ήταν μόνο 94.
  • Δεκατέσσερα σχολεία ενώ έχουν ζητήσει πριν από τρία χρόνια Τμήματα Ένταξης, δεν έχουν πάρει έγκριση ακόμη και σε τέσσερα σχολεία που έχει δοθεί η έγκριση δε λειτουργούν.
  • Στη παράλληλη στήριξη καλύφθηκαν τα 89 κενά από τα 104.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τις ΔΔΕ Θεσ/νίκης  πλήρη ενημέρωση για τα κενά και πλεονάσματα που δηλώθηκαν με διασφάλιση της διαφάνειας σε όλες τις διαδικασίες, όπως αναφέρει και η ΟΛΜΕ σε απόφασή της σχετικά με τις μεταθέσεις που για πρώτη φορά έγιναν χωρίς αιρετούς του κλάδου. Η  παρουσία και συμμετοχή στο ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚ.ΘΕΣ.  του πρώην αιρετού της ΔΑΚΕ  στο ΠΥΣΔΕ, ενώ είχε δηλώσει την παραίτησή του ως φερόμενος αιρετός,  όπως και της δεύτερης  αιρετού,  έχει ήδη καταγγελθεί από τα ΔΣ της Γ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ. Τονίζουμε  για μια ακόμη φορά ότι η ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ δεν αναγνωρίζουν κανέναν από τους φερόμενους ως αιρετούς που προέκυψαν από τις ηλεκτρονικές εκλογές παρωδία, ούτε τους διορισμένους/ες στα νόθα υπηρεσιακά συμβούλια και τους καλούν να παραιτηθούν.

ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ! ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ!

Οι 50.000 της φετινής χρονιάς (1 στους 3 εκπαιδευτικούς), αλλά και κενά που ακόμη δεν έχουν καλυφθεί, δηλώνουν ότι οι 5.250 διορισμοί που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση και ακόμη δεν έχουν δρομολογηθεί, είναι σταγόνα στον ωκεανό  μπροστά στις τεράστιες  ανάγκες των σχολείων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ – ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

  • Μόνιμους μαζικούς  διορισμούς  με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο) – όχι στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις Ομάδες Προσανατολισμού και 10 μαθητές στα εργαστήρια!
  • Να δημοσιοποιηθούν τώρα όλα τα σχολεία με τα οργανικά κενά για να είναι γνωστά στους άμεσα ενδιαφερόμενους (μετατιθέμενοι, με βελτίωση, με διάθεση).
  • Να δοθούν όλα τα κενά των σχολείων στις ΕΛΜΕ για να γίνεται έλεγχος. Τα νόθα Υ.Σ. δεν έχουν κανένα δικαίωμα να αποφασίζουν εν κρυπτώ και εν αγνοία των συναδέλφων.
  • Όχι στις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025