Από τα στοιχεία καταγραφής ψηφιακών υποδομών και τηλεκπαίδευσης που συγκεντρώσαμε μέχρι τώρα από 16 από τις 25 σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου, (ποσοστό 64%), προκύπτουν τα παρακάτω :

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΗΜΝΟΥ

«ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ»

  • Πάνω από 30 νήπια και μαθητές δημοτικού δεν έχουν καμιά πρόσβαση στο διαδίκτυο και επομένως είναι αποκλεισμένα από την τηλεκπαίδευση.
  • Πάνω από 150 νήπια και μαθητές συνδέονται στο διαδίκτυο και κάνουν τηλεκπαίδευση μέσω κινητών τηλεφώνων, με όποια προβλήματα αυτό συνεπάγεται.
  • Τα περισσότερα σχολεία έχουν χαμηλές ταχύτητες ίντερνετ και διαπιστώνονται από τους εκπαιδευτικούς προβλήματα ήχου και εικόνας κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
  • Χρειάζεται εμπλουτισμός των σχολείων με σταθερούς και φορητούς υπολογιστές τη στιγμή που δεν υπάρχει καμιά ένδειξη για προμήθειά τους από το υπουργείο παιδείας.

 

Η παραπάνω εικόνα μας δείχνει καθαρά ότι δεν υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση όλων των παιδιών και ότι δεν μπορούμε να μιλάμε στα σοβαρά για ουσιαστική εκπαιδευτική διαδικασία μέσω τηλεκπαίδευσης, τη στιγμή που κυβέρνηση και υπουργείο παιδείας προσπαθούν να παρουσιάσουν μια ωραιοποιημένη εικόνα.

Μετά και τα παραπάνω, συνεχίζουμε τον αγώνα για εδώ και τώρα μέτρα για ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή!    Ούτε ένας μαθητής αποκλεισμένος από την εκπαιδευτική διαδικασία!

  Προσθέτουμε και τις δικές υπογραφές στις πάνω από 2100 που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι τώρα με  πρωτοβουλία δεκάδων σωματείων εκπαιδευτικών!

Υπογράφουμε εδώ :   

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

Να μειωθούν οι μαθητές στις τάξεις

Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες

Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία

Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα

Να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους σύμβασης

Να χορηγούνται δωρεάν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας

Να παρθούν μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών λεωφορείων

Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους

Να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης και να στηριχθούν όλα τα παιδιά με ενισχυτική διδασκαλία και φροντιστηριακά μαθήματα αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία.

Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές μορφές τηλεαξιολόγησης. Μόνη λύση να παραταθεί ο χρόνος παράδοσης της βαθμολογίας.