Για την , η απαίτηση του ΙΕΠ για τη συμπλήρωσή του προχωράει ένα βήμα παραπέρα: Ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να το συμπληρώσουν «ώστε να  προχωρήσουν στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις, καθώς επίσης στον  ακριβέστερο σχεδιασμό του έργου», αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Η ανακοίνωση

το ερωτηματολόγιο του που έστειλε το Υπ. Παιδείας στα σχολεία για την αποτίμηση της εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ε.Δ.) για το σχολικό έτος 2021-2022 είναι ένα κλασικό ερωτηματολόγιο ευρωπαϊκού προγράμματος που εστιάζει κυρίως στο πρόγραμμα και όχι στο περιεχόμενο.

Από πουθενά δεν προκύπτει ότι είναι υπηρεσιακή μας υποχρέωση να συμπληρωθεί και να αποσταλεί στο Υπ. Παιδείας.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να το αγνοήσουν, αφού επί της αρχής είναι μια μορφή αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, ενάντια στην οποία δίνει τη μάχη ο κλάδος.

Κανείς δεν μπορεί μα μας υποχρεώσει στη δημοσιοποίηση του έργου που έχει παραχθεί στα Ε.Δ.

Η όποια αποτίμηση και απολογισμός για το μάθημα των Ε.Δ., όπως και για όλα τα άλλα μαθήματα, γίνεται στα πλαίσια της παιδαγωγικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων που γίνεται κάθε χρόνο στο τέλος της σχολικής χρονιάς και παραμένει μέσα στο σχολείο.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ έχει τοποθετηθεί συνολικά για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, κάτι, που ισχύει στο ακέραιο.

Αντίστοιχα, για το ερωτηματολόγιο, για την Τράπεζα Θεμάτων, η απαίτηση του ΙΕΠ για τη συμπλήρωσή του προχωράει ένα βήμα παραπέρα: Ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να το συμπληρώσουν «ώστε να  προχωρήσουν στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις, καθώς επίσης στον  ακριβέστερο σχεδιασμό του έργου».

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας έχει πάρει και σε αυτό το θέμα θέση: Η Τράπεζα Θεμάτων, δεν μπορεί να βελτιωθεί και να γίνει καλύτερη. Δεν είναι ένα «μέσο υποστήριξης της μάθησης», αλλά ένα μέσο για το «ξεσκαρτάρισμα» των μαθητών από το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ. Η μόνη λύση είναι η πλήρης και ολοκληρωτική κατάργηση της Τράπεζας θεμάτων, όπως έχουμε αναφέρει και με προηγούμενη ανακοίνωση.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να αγνοήσουν και αυτό το ερωτηματολόγιο και να απαιτήσουν μαζικά -όπως έκαναν, άλλωστε στο παρελθόν- την κατάργησή της.

(https://elmekerkyras.gr/2022/03/21/syllogi-ypografon-gia-ti-meiosi-tis-exetasteas-ylis-ton-panelladikon-exetaseon-kai-ti-mi-efarmogi-tis-trapezas-thematon)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025