«Το σχολείο και η μόρφωση είναι μόνο για τους έχοντες»! Αυτή είναι η επιτομή της καταστροφικής πολιτικής της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας , που μέχρι να απαλλάξει την εκπαιδευτική κοινότητα από την ολέθρια παρουσία της , δεν αφήνει νομοσχέδιο για νομοσχέδιο να πάει χαμένο και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία για να την υλοποιήσει, αναφέρει η Αγωνιστική Ριζοσπαστική Ενότητα σε ανακοίνωση της.
«Το σχολείο και η μόρφωση είναι μόνο για τους έχοντες»! Αυτή είναι η επιτομή της καταστροφικής πολιτικής της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας , που μέχρι να απαλλάξει την εκπαιδευτική κοινότητα από την ολέθρια παρουσία της , δεν αφήνει νομοσχέδιο για νομοσχέδιο να πάει χαμένο και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία για να την υλοποιήσει.
Έτσι , αφού με τον νόμο για την τεχνική εκπαίδευση θεσμοθέτησε την απλήρωτη εργασία 15χρονων , που δεν θα λάβουν ποτέ γενική παιδεία και μόρφωση, γιατί το απάνθρωπο κοινωνικοοικονομικό μας σύστημα ουδόλως ενδιαφέρεται για τη διαμόρφωση ανθρώπων σκεπτόμενων και ολοκληρωμένων , αλλά μόνο καλολαδωμένων γραναζιών με τις απαραίτητες δεξιότητες, που θα εργάζονται και θα υπακούν χωρίς να αντιστέκονται και να διεκδικούν.
Αφού εκδήλωσε την πρόθεση της απευθυνόμενη στους πρυτάνεις των ΑΕΙ να παρέμβει στο σύστημα εισαγωγής από την τρέχουσα χρονιά (!!!) και με διάφορες αλχημείες να ανεβάσει τις βάσεις και να πριονίσει τις ευκαιρίες των παιδιών για ανώτατες σπουδές, επικαλούμενη το ιδεολόγημα της αριστείας , το οποίο βέβαια δεν έχει εφαρμογή, αν τα ίδια παιδιά που δεν θα φοιτήσουν στο δημόσιο πανεπιστήμιο λόγω χαμηλής βαθμολογίας, απευθυνθούν στους επιχειρηματίες της ιδιωτικής εκπαίδευσης και ζητήσουν να φοιτήσουν στα ιδιωτικά κολλέγια .
Αφού λοιπόν, τα έκανε όλ’ αυτά σε συνθήκες μάλιστα πανδημίας και κλειστών σχολείων κι ενώ θα ‘πρεπε να προβεί σε κινήσεις συναισθηματικής και ψυχολογικής αποφόρτισης των μαθητών /τριών που δύο μήνες τώρα καρφωμένοι/ες μπροστά σε μια οθόνη έχουν το άγχος της βαθμολογίας, των απουσιών, της ύλης και της τράπεζας θεμάτων, αποφάσισε να δείξει για μια ακόμη φορά το ταξικό της μίσος και τον πολιτικό της κυνισμό και με μεταμεσονύκτια τροπολογία έδωσε ένα ακόμα δώρο στα επιχειρηματικά συμφέροντα με τα οποία ως φαίνεται έχει υπαρξιακή σχέση.
Εμβρόντητοι ακούσαμε όλοι ότι εξισώνονται τα πτυχία των ιδιωτικών κολεγίων με αυτά των δημόσιων πανεπιστημίων και το οικονομικό και το τεχνικό επιμελητήριο υποχρεώνονται να εγγράφουν τους αποφοίτους των κολλεγίων αυτών αναγνωρίζοντάς τους επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με τα αντίστοιχα των αποφοίτων των δημόσιων πανεπιστημίων.
Αντί άλλης κριτικής στο εν λόγω νομοθετικό τερατούργημα , ένα απόσπασμα από την ανακοίνωση του προέδρου του τεχνικού επιμελητηρίου: «το επάγγελμα του μηχανικού είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενο και έχει ειδικά επαγγελματικά δικαιώματα γιατί αφορά, εν τέλει, την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του δημοσίου συμφέροντος. Οι εμπνευστές της μεταφοράς αρμοδιοτήτων στους μηχανισμούς των Υπουργείων θα καταλάβουν πολύ σύντομα αυτό που η κοινωνία και η δικαιοσύνη, στον ανώτατο βαθμό, γνωρίζουν καλά: το γιατί συμβαίνει αυτό…
Θα το καταλάβουν στον πρώτο σεισμό, στην πρώτη πλημμύρα, στην πρώτη παραβίαση πληροφοριακών συστημάτων, στο πρώτο βιομηχανικό ή εργατικό ατύχημα, στο πρώτο πρόβλημα ασφάλειας τροφίμων. Οι επιλογές στα θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν είναι απλά θέματα αγοράς, δεν είναι ουδέτερες διοικητικές διαδικασίες, είναι θέματα υγείας, ασφάλειας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής».
Ανθρώπινες ζωές, ανθρώπινα, εργασιακά , συνδικαλιστικά δικαιώματα, δημοκρατία και σύνταγμα μετατρέπονται απ αυτήν την κυβέρνηση εν μια νυκτί σε κουρελόχαρτα προκειμένου να αποδώσει τα οφειλόμενα στους ταξικούς της συμμάχους.
Η αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι σε πλήρη εξέλιξη και τώρα γίνεται απολύτως κατανοητή η σπουδή να καταργηθεί εν μέσω θερινών διακοπών το πανεπιστημιακό άσυλο και να θεσμοθετηθεί το νέο αστυνομικό σώμα μέσα στις πανεπιστημιακές σχολές. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αντιμετωπιστούν οι αντιδράσεις της πανεπιστημιακής κοινότητας παρά μόνο η καταστολή.
Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες οφείλουν να σημάνουν συναγερμό. Η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει το συντομότερο να τεθεί σε κατάσταση γενικού ξεσηκωμού , προκειμένου να αντισταθεί και να καταγγείλει στην ελληνική κοινωνία ότι αν αυτή η κυβέρνηση παραμείνει στην εξουσία , η δημόσια και δωρεάν παιδεία θα ξαναγίνει αίτημα προς διεκδίκηση.