Τι αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Ρόζα Ιμβριώτη» – Δείτε την ανακοίνωση:

Στο ΥΠΑΙΔ εργάζονταν…πυρετωδώς για και αυτά θα ανοίξουν για τους μαθητές μας με 20.000 κενά!

Καλούμε σε Παράσταση Διαμαρτυρίας στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας, Δευτέρα 4/9 στις 13.30, όπου έπεσε μεγάλος κόφτης! Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά και να παρθούν μέτρα για διαβίωση εκπ/κών!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, καλή δύναμη, υγεία, αισιοδοξία κι αγώνες για καλή σχολική χρονιά!

Μόνο οργή προκαλούν τα όσα ακούγαμε όλο το προηγούμενο διάστημα από στελέχη του υπουργείου Παιδείας και την υφυπουργό Δ. Μιχαηλίδου για την…πυρετώδη προσπάθεια που καταβάλλουν, ώστε “να ξεκινήσουν τα σχολεία χωρίς κενά”, για να δούμε τελικά τον αριθμό των προσλήψεων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών να πετσοκόβεται στους 28.353, τη στιγμή που τα συνολικά κενά στα σχολεία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, είναι πάνω από 47.000! Μάλιστα οι προθέσεις του Υπουργείου να μπει επιπλέον “κόφτης” στις προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονται ακόμα πιο φανερές, αν λάβουμε υπόψη ότι οι προσλήψεις της Α’ φάσης είναι κατά 3.500 λιγότερες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή φάση πρόσληψης συμβασιούχων αναπληρωτών! Ο μόνιμοι διορισμοί του καλοκαιριού καλύπτουν οριακά τις συνταξιοδοτήσεις αρά δεν ισχύει το επιχείρημα ότι κάποια κενά καλύφθηκαν με μόνιμους διορισμούς.

Στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας, τη μεγαλύτερη Διεύθυνση Π.Ε. της χώρας, έπεσε μεγάλος κόφτης! Για τα 1300 παιδιά που έχουν διάγνωση για παράλληλη στήριξη προσλήφθηκαν στην Α΄ φάση 2/9/2023 μόλις 93 ΠΕ60 + 441 ΠΕ70 = 534 αναπληρωτές! Στην Α΄ φάση το 2022 είχαν προσληφθεί 125 ΠΕ60 + 647 ΠΕ70 = 773. Συνολικά στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας από τα 2.225 κενά που δόθηκαν υπήρχαν τέλος Αυγούστου καλύφθηκαν μόλις 1.292, δηλ. το 58%! Οι δύο πίνακες δείχνουν την κατάσταση κατά κλάδο. Επισημαίνουμε ότι στα κενά αυτά δε συμπεριλαμβάνονται όσα συνεχώς προκύπτουν με το άνοιγμα των σχολείων που είναι πολλαπλάσια!

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΥΠΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΥΠΟΣ ΚΕΝΟΥ ΚΕΝΑ

25/8/2023

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

2/9/2023

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
2022
ΠΕ05 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Μειωμένου ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 13 9 10
ΠΕ06 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 39 27 55
ΠΕ07 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Μειωμένου ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 3 2 4
ΠΕ08 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 81 57 81
ΠΕ11 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 36 25 48
ΠΕ60 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 304 274 433
ΠΕ70 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 217 191 385
ΠΕ79.01 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2 8 35
ΠΕ86 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 25 18 35
ΠΕ91.01 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 42 29 43
ΠΕ91.02 Α’ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 4
ΠΕ06 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Μειωμένου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 62 47 57
        824 687 1.186
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΥΠΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΥΠΟΣ ΣΜΕΑΕ ΚΕΝΑ

25/8/2023

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

2/9/2023

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 2022
ΠΕ08.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 7 5 8
ΠΕ11.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 6 4 5
ΠΕ60 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 27 19 12
ΠΕ70 Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 38 28

 

28
ΠΕ79.01.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 6 4 7
ΠΕ86.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 8 5 6
ΠΕ91.01.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 8 5 7
ΠΕ91.02.ΕΑΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (Π.Ε.) Πλήρους ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1 1 1
        101 71 73

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

          Φτάνει πια με αυτό το χάλι που θέλει να είναι “κανονικότητα” δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί να μην ξέρουν αν, που και πότε θα δουλέψουν ανάλογα με τα…γούστα της κάθε κυβέρνησης που όλες τους με τη σειρά όλα αυτά τα χρόνια όχι απλά συντηρούν την ελαστική εργασία στην εκπαίδευση, αλλά την πάνε και ένα βήμα παραπέρα χειροτερεύοντας κάθε φορά τους όρους διαβίωσης των συμβασιούχων αναπληρωτών.

           Όλες οι κυβερνήσεις βάζουν περιορισμούς στις προσλήψεις, καθορίζουν τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τα σχολεία της χώρας εφαρμόζοντας κάθε λογής “κόφτες”, επίσημα και ανεπίσημα “μαγειρέματα” (π.χ. συγχωνεύσεις τμημάτων, κατάργηση μαθημάτων ειδικοτήτων, αλλαγές στην παράλληλη στήριξη, αναθέσεις μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες, κ.ά.). Την ίδια στιγμή, ενισχύουν με κάθε τρόπο και με δεκάδες δις ευρώ από τη φοροληστεία των εργαζομένων τις μεγάλες επιχειρήσεις και τους αντεργατικούς σχεδιασμούς (προκλητικές επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, ΝΑΤΟϊκοί εξοπλισμοί κ.ά.)!

Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα να ξεκινούν τη σχολική χρονιά με τρίωρα και τετράωρα, χιλιάδες μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης να μένουν “ξεκρέμαστοι” γυρνώντας σε εποχές παιδαγωγικού Μεσαίωνα. Αυτές είναι οι περιβόητες «τομές» στην εκπαίδευση για τις οποίες το υπουργείο και η κυβέρνηση κόμπαζαν όλο το καλοκαίρι. Αυτή είναι η περίφημη «αναβάθμιση» του σχολείου.

            Είναι απαράδεκτο δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί να περιμένουν με τα νεύρα τεντωμένα ένα SMS, που μάλιστα άργησε και δύο μέρες (μάλλον το “ψηφιακό κράτος” εξάντλησε την επιτελικότητά του στα μηνύματα του 112 ή αλλιώς “τρεχάτε ποδαράκια μου”), για να δουν τι θα κάνουν με τη ζωή τους, με τον ατομικό ή οικογενειακό τους προγραμματισμό, αν θα πρέπει να ψάξουν για κάποια άλλη δουλειά γιατί τα υπέρογκα έξοδα διαβίωσης δε βγαίνουν με το επίδομα της ανεργίας η οποία ξεκινάει από τον Ιούνη! Την ίδια στιγμή που ακούμε τα παχιά λόγια του υπουργού Κ. Πιερακάκη για “ψηφιακή αναβάθμιση” του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί της χώρας μετά βίας πληρώνουν το λογαριασμό Internet του σπιτιού τους!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ! ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ!

            Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί δεν είναι αριθμοί που αραδιάζει στα κανάλια η κυβέρνηση για τις επικοινωνιακές της σκοπιμότητες, ούτε “τράπουλα” για ανακάτεμα, όπως ευθαρσώς δήλωσε η υφυπουργός! Είναι παιδαγωγοί με αξιοπρέπεια που τόσα χρόνια βάζουν πλάτη για τη μόρφωση των μαθητών μας και που με τους αγώνες μας στον δρόμο και στα σχολεία, μέσα από τα σωματεία μας, μόνιμοι και συμβασιούχοι, έχουμε πετύχει μικρές και μεγάλες νίκες!

Τώρα, κάθε συμβασιούχος εκπαιδευτικός, είτε προσλήφθηκε είτε παραμένει άνεργος, να έρθει σε επαφή με το σωματείο του, ΣΕΠΕ ή ΕΛΜΕ, στην περιοχή μας με τον Σύλλογό μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ», ώστε όλοι μαζί, συμβασιούχοι και μόνιμοι, να οργανώσουμε τον αγώνα μας για να γίνει πιο δυνατή η φωνή μας που λέει:

-Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών, μονιμοποίηση των αναπληρωτών.

– Να καλυφθούν όλα τα πραγματικά κενά στα σχολεία χωρίς «κόφτες», «μαγειρέματα» και περικοπές σε μια φάση τις επόμενες μέρες.

– Να ληφθούν εδώ και τώρα μέτρα για την στήριξη της διαβίωσης των αναπληρωτών και κυρίως της στέγασής τους. Δωρεάν μετακίνηση προς τον τόπο ανάληψης υπηρεσίας, επίδομα στέγασης 300€ με ευθύνη της κυβέρνησης σε όσους αναγκάζονται να νοικιάζουν σπίτι. Διάθεση εστιών, δωματίων σε ξενοδοχεία, οικονομική στήριξη σε νησιωτικές περιοχές με ευθύνη Δήμων και Περιφερειών.

– Ούτε ένα κλεμμένο μεροκάματο. Καταβολή ολόκληρου του μισθού για τον Σεπτέμβριο. 20% αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.

– Άμεση υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που θα κατοχυρώνει τα δικαιώματα στην κατεύθυνση της εξίσωσης δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών.

Καλούμε όλα τα Δ.Σ. ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ να αναλάβουν μαζικές – μαχητικές πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών.

Καλούμε τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στην Παράσταση Διαμαρτυρίας των ΣΕΠΕ Α΄ Αθήνας τη Δευτέρα 4/9/2023 στις 13.30 στη ΔΙΠΕ (Χίου 16, Μεταξουργείο).

Εδώ και τώρα ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να προχωρήσουν σε κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας για όλα τα παραπάνω με στόχο να δοθούν λύσεις πριν τις 11/9 που ξεκινούν τα μαθήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025