Την θέση της σε ό,τι έχει να κάνει με την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, εξέδωσε μέσα από ανακοίνωση της ΑΕΛΜΕ Κορίνθου.
Συγκεκριμένα, μέσα από αυτή την ανακοίνωση καλεί το Υπουργείο Παιδείας, να σταματήσει να επιμένει στην εμμονική του θέση για την ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, ενώ ζητά να απαλλαγούν από παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων, εκπαιδευτικοί που τα παρακολούθησαν στο παρελθόν.
Κεφαλίδου για ΑΕΙ: «Ποιόν σκοπό εξυπηρετεί η ίδρυση νέων τμημάτων και η μεταφορά άλλων;»
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το Υπουργείο Παιδείας, συνεχίζοντας μία ανερμάτιστη αλλά και εκδικητική πολιτική, επιμένει να καλεί σε υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση, εκτός εργασιακού ωραρίου, τους νεοδιόριστους
εκπαιδευτικούς ακόμη και εκείνους που θα έπρεπε ήδη να έχουν μονιμοποιηθεί αφού διορίστηκαν το 2020! Προκύπτουν ερωτήματα τα οποία δεν απαντώνται από το Υπουργείο Παιδείας:
1. Γιατί, αν και υποχρεωτική, η εισαγωγική επιμόρφωση διεξάγεται σε απογευματινές ώρες εκτός διδακτικού και εργασιακού ωραρίου;
2. Γιατί καλούνται υποχρεωτικά σε αυτήν και συνάδελφοι οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει το ανάλογο πρόγραμμα επιτυχώς στο παρελθόν;
Το πιο σημαντικό για το οποίο το Υπουργείο είναι υπόλογο απέναντι στους συναδέλφους είναι ότι εξακολουθεί να αρνείται τη μονιμοποίηση στους νεοδιόριστους του 2020 που έχουν εξαντλήσει την προβλεπόμενη από τον νόμο διετία, παρά το γεγονός μάλιστα ότι αυτοί διορίστηκαν πριν από την ψήφιση του νόμου 4823/2021 που προβλέπει ατομική αξιολόγηση.
Είναι ανάγκη, έστω και στο «παρά πέντε», το Υπουργείο Παιδείας:
1. Να απαλλάξει από την υποχρέωση παρακολούθησης των επιμορφωτικών σεμιναρίων της
εισαγωγικής επιμόρφωσης τους εκπαιδευτικούς εκείνους που το έχουν παρακολουθήσει στο
παρελθόν.
2. Να αναβάλει το πρόγραμμα επιμόρφωσης, ώστε αυτό να διεξαχθεί στην αρχή του διδακτικού
έτους.
3. Να μην επιμείνει άλλο στην άγονη και εμμονική θέση του για ατομική αξιολόγηση των
νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πριν από τη μονιμοποίησή τους.