Ο Σύλλογος Ρόζα Ιμβριώτη σε ανακοίνωσή του αναφέρει πως, « Η «, λένε ότι, θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν. 4589/19 (Γαβρόγλου)».

Δείτε την ανακοίνωση:

ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ!

ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Β΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ– ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Η κυβέρνηση της ΝΔ εδώ και καιρό έχει ανοίξει τη συζήτηση για αλλαγή του τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών θέτοντας ως βασικό . Όλες τις προηγούμενες μέρες, μετά την ορκωμοσία της νέας πολιτικής ηγεσίας, έχουν πυκνώσει οι αναφορές στα ΜΜΕ για άμεση νομοθέτηση «νέου» συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών με την εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και συνδυαστική αξιοποίηση του προσοντολογίου του ΣΥΡΙΖΑ. Η «επιτυχία» στον γραπτό διαγωνισμό, λένε ότι, θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν. 4589/19 (Γαβρόγλου). Η κυβέρνηση της Ν.Δ. σήμερα, όπως η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζει στον δρόμο των συνεχόμενων ανατροπών στο σύστημα διορισμών, στον δρόμο της απαξίωσης πτυχίων και προϋπηρεσίας, στον δρόμο του άγχους και της ανασφάλειας, της ομηρίας για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, στον δρόμο της μετατροπής του δικαιώματος στην εργασία σε ένα πανάκριβο εμπόρευμα.

ΔΕ ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ – Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ!

Δε φτάνει που όλες οι κυβερνήσεις των προηγούμενων χρόνων έχουν καταντήσει τους αναπληρωτές σε κυνηγούς προσόντων, που καταλήγουν να μένουν σε κάμπινγκ επειδή δε βρίσκουν σπίτι στα νησιά, που κάνουν δεύτερη και τρίτη δουλειά για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακίνηση. Τώρα η κυβέρνηση θέλει να τους εξεφτελίσει ακόμη παραπέρα. Απαξιώνει χρόνια θυσιών, αυτών και των οικογενειών τους, για να περάσουν τις εξετάσεις των πανελληνίων, να σπουδάσουν στη σχολή τους και να πάρουν το πτυχίο τους, να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Ο κλάδος έχει εμπειρία. Είναι οι χιλιάδες επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του 2006 και του 2008 που έμειναν για χρόνια σε καθεστώς ομηρίας από όλες τις κυβερνήσεις.

Την ίδια στιγμή που τα κενά στα σχολεία παραμένουν πάνω από 50.000 (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) αντί να προχωρήσουν σε μόνιμους διορισμούς μιλούν για «έξυπνους» τρόπους για την καταγραφή των κενών και σκαρφίζονται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας 2 εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και Γαβρόγλου) για να οδηγήσουν ξανά στην απόλυση αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις.

Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα. Αυτοί που αν δεν υπήρχαν δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χιλιάδες σχολεία σε όλη τη χώρα. Αυτοί που με μεράκι, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο μέλλον αυτού του τόπου, τους μαθητές μας, δίνουν τη μάχη να τους μάθουν γράμματα και να φτιάξουν ανθρώπους που θα φέρουν μια καλύτερη, δίκαιη κοινωνία κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης μέσω των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της που τους θέλει κατηγοριοποιημένους και ημιμαθείς.

Αντί να διορίσει εδώ και τώρα όλους τους αναπληρωτές, ψάχνει άθλιους τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός για το πώς θα διαιωνίζει αυτή την άθλια κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών. Ανοίγει δρόμο για απολύσεις. Ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, κακοπληρωμένη μάλιστα, που θα αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό με βάση τις ανάγκες των μαθητών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν μιλήσει με τον αγώνα τους, με τη στάση τους, με το κεφάλι τους ψηλά!

ü Δε θα επιτρέψουμε στην κυβέρνηση της ΝΔ να φέρει γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

ü Δε θα επιτρέψουμε να πεταχτούν στα αζήτητα το βασικό μας πτυχίο, τα χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο, τα χρόνια κόπου για να κρατηθούμε μέσα στους πίνακες των ακριβοπληρωμένων προσόντων.

ü Να μην το σκεφτούν καν εκεί στο Υπουργείο!

Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.

· Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ

· Μόνιμοι διορισμοί εδώ και τώρα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια.

· Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας και την προϋπηρεσία μας. Κατάργηση του ν. 4598/19 και όλων νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.

· Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο, που θα περιλαμβάνει και την παιδαγωγική επάρκεια, να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλεία στο αντικείμενό μας.

· Να εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων για όσο διάστημα παραμένουν στην αναπλήρωση.

· Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.

· Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.

· 20% αυξήσεις σε όλους τους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και του κλεμμένου ΜΚ 2017-19, αφορολόγητο στα 12.000€

Εγγραφο ΑΝ ΡΙ (2)Τα σωματεία μας δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι κάθε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα μας βρει σε θέσεις μάχης, σε θέση μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα. Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν από τώρα αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης του κλάδου σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιχειρήσει να προχωρήσει τα σχέδιά της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025