Το ζήτημα της αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των διεκδικήσεων μας με σκοπό την επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών σε ένα σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών, αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας σε ανακοίνωση της.

Η ανακοίνωση:

Τα τελευταία χρόνια στην πράξη, έχει σταματήσει κάθε διαδικασία σταθερής και περιοδικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών με ευθύνη του κράτους και το ζήτημα της επιστημονικής εμβάθυνσης μετατρέπεται σε ατομική υπόθεση είτε μέσα από ακριβοπληρωμένα μεταπτυχιακά προγράμματα είτε  μέσα από διάφορα σεμινάρια  αμφιβόλου ποιότητας και επιστημονικότητας. Σεμινάρια που εκτός όλων των άλλων καλλιεργούν κουλτούρα «ατομικής ευθύνης και διαδρομής» σε όλη την κλίμακα της εκπαίδευσης, προσφιλή τακτική και διακηρυγμένο στόχο των κυβερνήσεων που διαχρονικά υλοποιούν τις κατευθύνσεις της ΕΕ-ΟΟΣΑ.

Ως ΕΛΜΕ είμαστε σε μόνιμη και διαρκή αντιπαράθεση με αυτές τις επιλογές και επιδιώξεις, αναδεικνύοντας με κάθε τρόπο την αντίθεσή μας, και ταυτόχρονα διεκδικώντας το αυτονόητο: προγράμματα τακτικής επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών μέσω μόνιμων τμημάτων επιμόρφωσης από τις Παιδαγωγικές Σχολές κι Επιστημονικές Σχολές, που θα καλύπτουν τις πλήρως τις ανάγκες τους, με ευθύνη του κράτους, κρατική χρηματοδότηση και πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.

Την περίοδο αυτή  η  κυβέρνηση της Ν.Δ, συνεχίζοντας την πολιτική όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, κλιμακώνει την επίθεση στα λαϊκά δικαιώματα και προετοιμάζει νέο κύκλο αντιδραστικών αλλαγών στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου (αξιολόγηση, νέα εμπόδια στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, νέες ανατροπές στα ωρολόγια προγράμματα κ.α.).

Η «Υλοποίηση Προαιρετικών Επιμορφωτικών Προγραμμάτων …για όσους επιθυμούν» εκτός εργασιακού ωραρίου από Συντονιστές-στριες πολλών κλάδων των ΠΕ.Κ.Ε.Σ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, με την έγκριση των επιστημονικά υπευθύνων, αποτελούν ένα δείγμα γραφής για το πώς το υπ. Παιδείας, μέσω των «νέων δομών»  αντιλαμβάνεται την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα αποτελεί ένα ακόμα χτύπημα σε εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα και προετοιμάζει το έδαφος για την αξιολόγηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

Απαιτούμε οι επιμορφωτικές δράσεις για την επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών να γίνονται μόνο ΕΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ , ώστε να διασφαλίζεται η ισότιμη συμμετοχή όλων των συναδέλφων, χωρίς τον αποκλεισμό κανενός!

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας δηλώνει  ότι είναι αντίθετο σε κάθε είδους προσπάθεια καταστρατήγησης του ωραρίου και κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και σε πρωτοβουλίες που δεν απευθύνονται στο σύνολο των εκπαιδευτικών .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025