Μέσω της σχολικής Επιτροπής, αυτή τη φορά, ζητάει από τα σχολεία, να προτείνουν έναν εκπαιδευτικό, «ο οποίος έχει επιδείξει ιδιαίτερο έργο ή έχει ιδιαίτερη διάκριση», ώστε να βραβευθεί, αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας σε ανακοίνωση της.
Η ανακοίνωση:
Τρεις τηλεφωνικές επικοινωνίες και δύο αιτήματα για συνάντηση με τη Δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας, έχει καταθέσει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας τον τελευταίο μήνα και δεν έχει πάρει καμία απάντηση από τη Δήμαρχο. Ούτε θετική ούτε αρνητική. Απλά απαξίωση.
Η απαξίωση απέναντι σε φορείς, σε σωματεία, απέναντι σε όποιον διαφωνεί μαζί της, φαίνεται ότι είναι η καινούρια τακτική της Δημοτικής Αρχής, προκειμένου να αποφύγει τις δύσκολες συζητήσεις. Το θέμα της σχολικής στέγης, τα επείγοντα ζητήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης, όπως οι επισκευές του 4ου Γυμνασίου, το καινούριο κτίριο του 4ου ΓΕΛ, η μεταφορά του Γυμνασίου Φαιάκων και μια σειρά άλλα θέματα, είναι ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα από το Δήμο. Γι’ αυτό και η ΕΛΜΕ ζήτησε τη συνάντηση.
Η Δημοτική Αρχή, αντί να συζητάει με τους φορείς και τα σωματεία που γνωρίζουν καλύτερα τα θέματα, επιλέγει να ακολουθήσει πιστά, εκτός από την κυβερνητική πολιτική και την κυβερνητική στρατηγική: Φροντίδα της επικοινωνιακής εικόνας κι από ουσία…. τίποτα!
Καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αφήσει τα επικοινωνιακά τερτίπια και τις ανακοινώσεις με το τι κάνει με τις λάμπες led και το Ίντερνετ κι ας πιάσει τα θέματα που καίνε!
Για την ανακοίνωση της Σχολικής Επιτροπής
Παράλληλα με την απαξίωση των σωματείων η Δημοτική Αρχή κάνει ακόμα ένα αντιδραστικό βήμα. Εισάγει από το παράθυρο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προλαβαίνοντας το Υπουργείο.
Μέσω της σχολικής Επιτροπής, αυτή τη φορά, ζητάει από τα σχολεία, να προτείνουν έναν εκπαιδευτικό, «ο οποίος έχει επιδείξει ιδιαίτερο έργο ή έχει ιδιαίτερη διάκριση», ώστε να βραβευθεί. Αλήθεια, με ποια κριτήρια θα επιλέξει η σχολική επιτροπή τον/την εκπαιδευτικό; Της καινοτομίας, βάζοντας ιδιωτικές εταιρείες στα σχολεία; της επιχειρηματικότητας; της εκπόνησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων;
Αυτή τη χρονιά όλοι οι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία βοήθεια από το Υπουργείο, ξεπέρασαν κάθε εμπόδιο και στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους, με κάθε τρόπο, στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας. Εκεί που Υπουργείο και Δήμος δεν πήραν κανένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, οι εκπαιδευτικοί, στήριξαν τους μαθητές, στήριξαν ο ένας τον άλλον δείχνοντας την αλληλεγγύη που χρειάζεται, αγωνίστηκαν για να κάνουν τα σχολεία πιο ασφαλή και έδειξαν το δρόμο που χρειάζεται να ακολουθήσουμε ώστε να έχουμε καλύτερη μόρφωση και ασφαλή σχολεία.
Ένα βραβείο αξίζει σε όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς. Άντεξαν μέχρι τέλους μια δύσκολη και αντί-εκπαιδευτική χρόνια, μέσα στην καραντίνα, κάτω από δύσκολες και μη ασφαλείς συνθήκες.
Δεν αποδεχόμαστε τις φιέστες της υποκρισίας. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, κάνουμε τη δουλειά μας και οι μαθητές παλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες. Δεν υπάρχει καλύτερος εκπαιδευτικός ή καλύτερος μαθητής. Υπάρχει μόνο εκπαιδευτικό σύστημα για όλα τα παιδιά.
Αν θέλουν διακριθέντες και αρίστους, ας ψάξουν μεταξύ τους.
• Καλούμε τη σχολική επιτροπή να πάρει πίσω την απόφασή της αυτή.
• Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προτείνουν κανέναν εκπαιδευτικό και να μην παίξουν το παιχνίδι της Αριστείας που κυβέρνηση και Δήμος προσπαθούν να επιβάλλουν.