« Στην προκήρυξη της ειδικής αγωγής 3ΕΑ/2019, ενώ στους προσωρινούς πίνακες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση προσμετρήθηκε η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, λόγω αγγλόφωνου μεταπτυχιακού, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν προσμετρήθηκε. Δεν μπορεί για την ίδια περίπτωση να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά» αναφέρουν οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας για την ξένη γλώσσα σε ανακοίνωση τους.

Σας παρακαλούμε να μεριμνήσετε ώστε να αρθούν οι αδικίες και να επικρατήσει ένα πνεύμα δικαιοσύνης και ισονομίας μεταξύ των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις δύο προκηρύξεις του 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 για τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση.

Για την ιστορία αναφέρουμε: Στην προκήρυξη της ειδικής αγωγής 3ΕΑ/2019, ενώ στους προσωρινούς πίνακες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση προσμετρήθηκε η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, λόγω αγγλόφωνου μεταπτυχιακού, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν προσμετρήθηκε.

Οι ενστάσεις που υποβλήθηκαν δικαιώθηκαν και στους οριστικούς πίνακες της 3ΕΑ/2019 προσμετρήθηκε τελικά η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και στους εκπαιδευτικούς της Τώρα, στις δύο προκηρύξεις του ΑΣΕΠ για τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση, 1ΓΕ/2019 (πρωτοβάθμια) και 2ΓΕ/2019 (δευτεροβάθμια), έχουμε πάλι το ίδιο σκηνικό.

Ενώ στους προσωρινούς πίνακες της (2ΓΕ/2019) προσμετρήθηκε η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, λόγω αγγλόφωνου μεταπτυχιακού, στους προσωρινούς πίνακες της πρωτοβάθμιας (1ΓΕ/2019) δεν προσμετρήθηκε πάλι. Υποβλήθηκαν εκ νέου ενστάσεις οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Καλούμε τη διοίκηση και κάθε αρμόδιο του να μεριμνήσει ώστε να διασφαλιστεί η δικαιοσύνη και η ισονομία μεταξύ των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις δύο προκηρύξεις του ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019. Δεν μπορεί για την ίδια περίπτωση να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025