Το Γραφείο Διασύνδεσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φιλοσοφικής Σχολής σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το ενημερωτικό webinar με θέμα «Μεταβάσεις στη σταδιοδρομία: Εμπόδιο ή Ευκαιρία;»
Το συγκεκριμένο διαδικτυακό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 3 Απριλίου 2021 και ώρα 11:00-12:30.
O σκοπός του συγκεκριμένου ενημερωτικού σεμιναρίου είναι να στοχεύσει στο να καταστήσει σαφές ότι, παρά τη δεδομένη πολυπλοκότητα της εποχής, και εφόσον είμαστε σε επαφή με τον εαυτό μας και την προσωπική μας νοηματοδότηση, δεν υπάρχουν αδιέξοδα στη σταδιοδρομία, δίνοντας παράλληλα κίνητρα και πληροφορίες στους συμμετέχοντες να πραγματοποιήσουν με σθένος και αισιοδοξία τις κατάλληλες για εκείνους επαγγελματικές επιλογές.
Συντονιστές:
Κα. Κατερίνα Αργυροπούλου: Επίκουρη Καθηγήτρια – Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πρώην ΦΠΨ) Φιλοσοφικής Σχολής
Κος Αλέξανδρος – Σταμάτιος Αντωνίου: Aν. Καθηγητής Ψυχολογίας ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ.
Εισηγήτριες:
Κα. Κατερίνα Μικεδάκη: Ψυχολόγος – Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας.
Κα. Νέλλη Μπέλκη: Φιλόλογος – Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και σταδιοδρομίας.
Υπερσύνδεσμος ενημερωτικού σεμιναρίου
Webex
uoa.webex.com/uoa/j.php
Πληροφορίες για το Webinar
- Η συμμετοχή στο Webinar είναι ανοικτή σε όλους τους ενδιαφερόμενους και χωρίς κόστος.
- Την ημέρα και ώρα διεξαγωγής του Webinar θα επισκεφτείτε τον σύνδεσμο Webex Meetings που βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος και θα επιλέξετε .
- Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην Ελληνική Γλώσσα
- Για να υποβάλλετε ερωτήσεις ή σχόλια προς τους εισηγητές θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υποβολής σχολίων της εφαρμογής , η οποία θα είναι διαθέσιμη καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Όσοι ενδιαφέρονται για «βεβαίωση παρακολούθησης» παρακαλούνται να μπουν στο σύνδεσμο που παραθέτεται πιο κάτω προς συμπλήρωση των στοιχείων τους.
Διοικητική υποστήριξη Γραφείου Διασύνδεσης
Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών