Με την έναρξη και αυτής της  σχολικής χρονιάς οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες βρίσκονται στο περιθώριο του εκπαιδευτικού συστήματος, αναφέρει η επιστολή.

 Η επιστολή

Ύστερα από πλήθος διαμαρτυριών που δεχθήκαμε στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων παιδιών με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες “ Η Αγία Σκέπη”, αλλά και στη διαδικτυακή ομάδα “Γονείς που διεκδικούν δημόσια παράλληλη στήριξη”, αποφασίσαμε να σας γνωστοποιήσουμε ενδεικτικά, μέρος αυτών που σχετίζονται με τις ελλείψεις που υπάρχουν στα σχολεία (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) και αφορούν τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και τους σχολικούς νοσηλευτές.

Με την έναρξη και αυτής της  σχολικής χρονιάς οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες βρίσκονται στο περιθώριο του εκπαιδευτικού συστήματος, αστήρικτοι, αβοήθητοι, ευάλωτοι στο στιγματισμό και την περιθωριοποίηση και οι οικογένειές τους σε αδιέξοδο. Εδώ και πολλά χρόνια γονείς και σύλλογοι ζητούμε να μας ακούσετε, να δώσετε λύσεις (ως οφείλετε), ωστόσο για τους μαθητές αυτούς κάθε σχολικό έτος είναι όλο και δυσκολότερο, διότι ουδείς μέχρι τώρα δεν έχει ενδιαφερθεί ουσιαστικά να δώσει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Ακολουθούν οι επώνυμες διαμαρτυρίες των γονιών.

Με εκτίμηση

Λευτάκη Μαρία, Κοιν. Λειτουργός,

Αντ. Συλλόγου “Η Αγία Σκέπη”

Σειταρίδης Θωμάς, Τόκα Εuγενεία: Είμαστε οι γονείς της μαθήτριας Δ’ τάξης Σεϊταρίδου Ελισάβετ και του μαθητή της Γ΄ Τάξης Χρήστο Σεϊταρίδη. Ο Χρήστος έχει διαγνωστεί με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού (σύνδρομο Asperger) και για την υποστήριξή του παρακολουθεί συνεδρίες με Παιδοψυχίατρο, Ψυχολόγο, Λογοθεραπευτή και Εργοθεραπευτή. Μετά από αξιολόγηση του στο1ου

ΚΕΣΥ/Β Θεσσαλονίκης από διεπιστημονική επιτροπή αποτελούμενη από Κοινωνική Λειτουργό, Ψυχολόγο και Εκπαιδευτικό ΕΑΕ εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. 1640/24-09-2021 γνωμάτευση σύμφωνα με την Υ.Α Φ351.1/53/206591/Ε3/ΦΕΚ5440/05-12-2018.

Αναλυτικά η ανωτέρω γνωμάτευση αναφέρει:

«Ο παραπάνω μαθητής θα υποστηριχτεί κατά τη φοίτησή του στο Δημοτικό (σχολ.. Έτη 2020-2021,

2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 και 2024-2025) με παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μόνιμη και προγραμματισμένη βάση και για το σύνολο των ωρών του σχολικού προγράμματος προκειμένου να λάβει την απαραίτητη ειδική εκπαίδευση τόσο στο γνωστικό τομέα, αλλά κυρίως στο συναισθηματικό και στην κοινωνική – σχολική του ένταξη και ενσωμάτωση.»

Η διεπιστημονική γνωμάτευση για υποστήριξη του Χρήστου μέχρι το τέλος της παιδαγωγικής βαθμίδας και για το σύνολο των παιδαγωγικών ωρών αποτελεί μία τεράστια βοήθεια για τον ίδιο, λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για την εν γένει υποστήριξη του και συμβάλλει τα μέγιστα στην ομαλή υλοποίηση του παιδαγωγικού έργου στη σχολική μονάδα και ενισχύει την οικογενειακή συνοχή. Αν και εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών καταθέσαμε αίτηση για ανανέωση της παράλληλης στήριξης σε συνεργασία με τους διδάσκοντες και για το έτος 2021-2022, με μεγάλη μας έκπληξη ενημερωθήκαμε ότι για το σύνολο των τεσσάρων παιδιών έχουν διατεθεί μόλις δύο ειδικοί παιδαγωγοί. Η παραπάνω δυσάρεστη εξέλιξη υποχρεώνει τη σχολική μονάδα να κατανείμει τους δύο (2) ειδικούς παιδαγωγούς σε τέσσερα (4) παιδιά, αποδεδειγμένα θέτει σε αμφιβολία την πλήρη και επαρκή υποστήριξη τόσο του Χρήστου όσο και των υπόλοιπων παιδιών και αποτελεί αλλοίωση των όρων των εν ισχύ γνωματεύσεων, οι οποίες συντάχθηκαν από ειδικό επιστημονικό και διδακτικό προσωπικό και αποτελούν για εμάς οδηγό για τη διαχείρισή του. Ειδικότερα η Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 3ουΠειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου,

καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσουν πρόσθετο προσωπικό ειδικής αγωγής τρεις (3) ειδικούς παιδαγωγούς για τέσσερα (4) παιδιά.

Εύλογα προκύπτουν δομικά ερωτήματα σχετικά με την «καινοτομία» για οριζόντιες περικοπές στην

κατανομή ειδικών παιδαγωγών ανά σχολική μονάδα καθώς και με ποια επιστημονικά κριτήρια η πρόταση για παράλληλη στήριξη πλήρους ωραρίου μετατράπηκε στην πράξη σε παράλληλη στήριξη 2 – 3 ημερών την εβδομάδα. Τα παραπάνω δεδομένα έχουν σας αποτέλεσμα την ΜΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ του παιδιού μας και προφανώς και των υπολοίπων με την συνεχή παρουσία ειδικού παιδαγωγού εντός της σχολικής αίθουσας για το σύνολο των διδακτικών ωρών.

Οποιοσδήποτε έχει την ελάχιστη γνώση των αναγκών των παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα (ή και) απαιτούν ειδική παιδαγωγική υποστήριξη αντιλαμβάνεται άμεσα την ανάγκη που προκύπτει για την υποστήριξή τους στο σύνολο του ωραρίου.

ΖΗΤΟΥΜΕ να τηρηθούν απαρέγκλιτα οι όροι της ισχύουσας γνωμάτευσης τόσο για τον Χρήστο όσο και τα υπόλοιπα παιδιά με ειδικές παιδαγωγικές ανάγκες που έχουν την ανάγκη για παράλληλη στήριξη πλήρους ωραρίου.

 

Χρυσοχοΐδου Ιωάννα: Έχω την κόρη μου με σύνδρομο Down. Είναι 6.5 και κάνει επαναφοίτηση στα μεγάλα νήπια. Εννοείται πως δεν πήραμε ΕΒΠ στην πρώτη φάση γιατί μου είπαν από την πρωτοβάθμια ότι καλύπτεται πρώτα το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Εμείς δηλαδή που μένουμε σε χωριά είμαστε καταδικασμένοι να περιμένουμε πότε θα φιλοτιμηθούν να δώσουν χρήματα για την Β’ φάση, κάτι το οποίο από ότι λένε οι ίδιοι τους μπορεί να γίνει αρχές Οκτωβρίου και αν…

Δερβίσης Νικόλαος: Έχω ένα αγοράκι το οποίο πάσχει από κώφωση την οποία αντιμετωπίσαμε με κοχλιακά εμφυτεύματα. Περάσαμε από αξιολόγηση και μας εγκρίθηκε παράλληλη στήριξη με εκπαιδευτικό για τρία χρόνια ώστε το παιδί να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην εκπαίδευση του. Από το Νηπιαγωγείο του παιδιού ενημερώθηκα ότι η εκπαιδευτικός που παρουσιάστηκε βρίσκεται σε άδεια λοχείας. Ως τρίτεκνος γονέας φυσικά και είμαι υπέρμαχος όλων των νομοθετημάτων που προφυλάσσουν την οικογένεια. Δεν πρέπει όμως να υπάρχει πρόβλεψη για αντικατάσταση των εκπαιδευτικών που λείπουν; Δηλαδή αν είχε άδεια λοχείας η νηπιαγωγός του τμήματος θα έμενα χωρίς δασκάλα όλο το τμήμα;

Ειρήνη-Πελαγία Λεοντίου: Κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης από το αρμόδιο ΠΥΣΠΕ της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Δ Αθήνας σας διαβιβάζω το αίτημά μου περί πληροφόρησης σχετικά με την τοποθέτηση σχολικών νοσηλευτών ΠΕ25 για το σχολικό έτος 2021-2022. Η αίτηση αφορά το γιο μου Παναγιώτη Μαυρομάτη, ο οποίος πρόκειται να φοιτήσει στην Τετάρτη δημοτικού του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης και η οποία ενώ κατατέθηκε και εγκρίθηκε ως οργανικό κενό από την Πρωτοβάθμια Δ Αθήνας δεν πιστώθηκε με σχολικό νοσηλευτή, με αποτέλεσμα να περάσει στη Β φάση των τοποθετήσεων.

Θα ήθελα να μου κοινοποιήσετε τα κριτήρια επιλογής των περικοπών των πιστώσεων σχολικών νοσηλευτών που αφορούν παιδιά ευπαθούς ομάδας στη δεύτερη χρονιά της COVID-19 πανδημίας με ξεκάθαρα ιδιαίτερες συνθήκες.

Επιπρόσθετα, θα ήθελα να ορίσετε το χρονικό πλαίσιο της Β φάσης των τοποθετήσεων καθότι ως μονο-γονέας υφίσταται αυξημένος βαθμός δυσκολίας στη διαχείριση απουσίας σχολικού νοσηλευτή πρωτίστως για το παιδί και την ορθή ρύθμιση του διαβήτη του, ακολούθως για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής τάξης και τελικώς για τη διευθέτηση των μετρήσεών του από εμένα με την αναγκαιότητα της μακροχρόνιας απουσίας από την εργασία μου.

Θάνου Δήμητρα: Ο γιος μου θα φοιτήσει στην πρώτη δημοτικού. Σε συζήτηση που είχα με την διεύθυνση του σχολείου με ενημέρωσαν πως από τα οχτώ αιτήματα που είχαν τους έστειλαν μόνο τέσσερις.

Σε ερώτηση πώς θα γίνει η τοποθέτηση η απάντηση ήταν πως ή θα πάρουν όλα από λίγες ώρες (αν και δεν το θεωρεί δίκαιο) ή θα βάλει μόνο σε τέσσερα αφού κρίνει ο σύλλογος εκπαιδευτικών ποια θεωρεί πιο δύσκολη περίπτωση!!!!

Δήμητρα Κλένδρου: Η κόρη μου Α.Β. θα φοιτήσει στην έκτη δημοτικού ενός τυπικού σχολείου με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη από το νηπιαγωγείο καθώς έχει 95% απώλεια όρασης. Σε όλο το δημοτικό είχε 3 μέρες την εβδομάδα παράλληλη και καλύπταμε εμείς με ιδιωτική τις άλλες 2 (κακώς αντιλαμβάνομαι εκ των υστέρων καθώς «καλύπταμε» άθελά μας κενά και ανάγκες, έχοντας αφελώς κάθε φορά ελπίδα για την επόμενη χρονιά…). Σήμερα μου ανακοινώθηκε πως θα έχει παράλληλη 5 μέρες την εβδομάδα σε ποσοστό 50% με ένα συμμαθητή της με μεγάλου βαθμού διάσπαση, υπερκινητικότητα κλπ.… Στην απορία μου πως είναι δυνατό να συνδυαστούν αυτές οι δύο περιπτώσεις που απαιτούν τελείως διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης, η απάντηση ήταν πως θα κάθονται με τους φίλους του ο καθένας στο θρανίο για να είναι ήρεμοι (????) και η παράλληλη στο διάδρομο ανάμεσά τους… ό,τι προλάβει… Επίσης, μου προτάθηκε, αν θέλουμε, να πάρουμε την ιδιωτική τις 2 μέρες όπως παλιά για να εξυπηρετήσουμε την κατάσταση… Έμεινα άφωνη… Ψέλλισα πως δεν αντέχουμε πια ψυχικά και οικονομικά να πληρώνουμε το δημόσιο σχολείο που τελικά είναι ΔΩΡΕΑΝ μόνο για τους υγιείς, αρτιμελείς, τυπικούς μαθητές. Η κόρη μου και όλα τα υπόλοιπα μη τυπικά παιδιά δεν είναι του 50%, του «όπως-όπως να τα βολέψουμε», του «μια χαρά τα καταφέρνει και μόνη της», του «θα την βοηθά η φιλενάδα της», του «περιμένετε στις επόμενες προσλήψεις που ΠΟΤΕ δεν την περιλαμβάνουν», του «ήταν ΕΣΠΑ και δεν δικαιούστε αντικατάσταση», του «πήρατε παράλληλη και φωνάζετε, εδώ άλλοι δεν έχουν καμία!». Ζητούν, απαιτούν πια… ισότιμη αξιοπρεπή μεταχείριση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ του σχολικού έτους, όπως όλοι οι εγγεγραμμένοι μαθητές.

Άννα Μαλλιαράκη: Ο γιος μου Μιχάλης με ημερομηνία γέννησης 8/7/2016 εξετάστηκε από το Κ.Ε.Σ.Υ. (Κέντρο Εκπαιδευτικής  Συμβουλευτικής Υποστήριξης Β’ Αθήνας ) στις 5/3/2021 και διαγνώστηκε στο φάσμα αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας .

Συγκεκριμένα εισηγήθηκε η φοίτησή του στο Νηπιαγωγείο με την παροχή εκπαιδευτικού Παράλληλης Στήριξης για την υποστήριξή του και την κάλυψη των ειδικών μαθησιακών του αναγκών, καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας για το σχολικό έτος 2021/2022.

Επομένως ο μαθητής Μιχάλης Πολυκρέτης εμπίπτει στις προβλέψεις του Νομοθετικού Πλαισίου για την εκπαιδευτική υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία .

Αριθμός πρωτοκόλλου 762 , 2ο Κ.Ε.Σ.Υ Β’ Αθήνας.

Εκ μέρους του 18ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου έγινε αίτηση για παράλληλη στήριξη με αριθμό πρωτοκόλλου 1015 / 28/6/2-21.

Μετά λύπης μας πληροφορηθήκαμε την Δευτέρα 30/8/2021 ότι το σχολείο μας (18ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου ) βρίσκεται εκτός λίστας για τις παράλληλες στηρίξεις στην Α’ Φάση, παρ’ ότι υπάρχει σχετική απόφαση από Δημόσιο Φορέα.

Παρακαλώ πολύ όπως με ενημερώσετε τους λόγους για τους οποίους ολόκληρη η σχολική μονάδα

βρίσκεται εκτός λίστας με τρία κενά μαθητών για παράλληλη στήριξη και για ποιο λόγο τα παιδιά αυτά στερούνται την ίση συμμετοχή στην εκπαιδευτική και κοινωνική διαδικασία .

Επίσης αιτούμαι την επανεξέταση  της αιτήσεως του μαθητή Μιχαήλ Πολυκρέτη ώστε να μην εξαιρεθεί τουλάχιστον και από την Β’ Φάση της τοποθέτησης παράλληλης στήριξης , καθώς είναι αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του η ίση ευκαιρία για εκπαίδευση , κοινωνικοποίηση και ανάπτυξη της προσωπικότητας του.

Αλίνα Μόλφεση:Στο σχολείο μας, Βαθέων Ιθάκης, έχουμε 4 παιδιά με πλήρες παράλληλη. Τα 3 από αυτά, εκτός από παράλληλη πρέπει να καλυφθούν τις υπόλοιπες ώρες με ένταξη η ενισχυτική, δηλαδή θέλουν σύνοδο όλες τις ώρες που βρίσκονται στο σχολείο… το σχολείο μας αυτή τη στιγμή έχει μια και μόνο παράλληλη!!! Το ΚΕΣΥΥ μοίρασε τις ώρες της από 7 ώρες την εβδομάδα στα μικρότερα παιδιά, δευτέρα το ένα και τρίτη Δημοτικού το άλλο, και από 5 ώρες στα δικά μου παιδιά που πάνε Πέμπτη Δημοτικού… τις υπόλοιπες ώρες πως θα μπορέσουν να σταθούν στο σχολείο; Ποιός θα τους συνοδεύει τουαλέτα, στα διαλύματα, μέσα στην τάξη τις ώρες χωρίς παράλληλη; Αν συμβαίνει κάτι Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη; Να τους κρατήσω σπίτι; Που είναι η ισοτιμία, που είναι η παιδεία, που είναι τα πρότυπα σχολεία που μας υποσχεθήκατε; Και αν μόνο συγκεκριμένα είναι πρότυπα τα υπόλοιπα πρέπει να είναι με απίστευτα κενά; Γίνονται μερικά πρότυπα εις βάρος των υπολοίπων; Μας απαντήσαν από το υπουργείο ότι δεν υπάρχουν αρκετά κονδύλια από το ΕΣΠΑ… οι παράλληλες πρέπει να καλυφθούν και από κρατικά κονδύλια, όχι μόνο με ΕΣΠΑ… το σχολείο μας δεν έχει ούτε τμήμα ένταξης…

Δέσποινα Χατζησταμάτα-Ψαρά: Έχω δύο αγόρια. Ο Σταμάτης 8 μίση ετών , θα πάει Γ δημοτικού με αυτισμό κ ο Ηλίας 7 ετών θα πάει Β δημοτικού με Δεπυ. Στο σχολείο μας 150 παιδιών με 5 παράλληλες από πέρυσι, ήρθε μόνο μια κ αυτή με άδεια εγκυμοσύνης.. φέτος εγκρίθηκαν άλλες 2 παράλληλες μέσα σε αυτές κ του μικρού μου . Δηλαδή… σύνολο 7…  Το παιδί μου, ο Σταμάτης μου με αυτισμό θα είναι  μόνος.. πως θα σταθεί αυτό το παιδί στο προαύλιο μόνος του, πως θα κάτσει στο θρανίο να οργανώσει τα βιβλία του, πως θα μπορέσει να λειτουργήσει μέσα στην τάξη.. ποιος θα είναι δίπλα του για να νιώσει σιγουριά;

Άλλη μια χρονιά που ξεκινάει κ μας γεμίζετε ανασφάλειες κ φόβους..

Ασημίνα Ρότζιου: Ο γιος μου φοιτά σε κανονικό σχολείο

Στην τάξη του έχει ακόμη 2 παιδιά στο φάσμα στέλνουν φέτος λοιπόν μια παράλληλη για τους 3 μαζί.

Τραγικό;

Αλμασιδου Αλεξάνδρα: Έχω μια κόρη η οποία έχει διαγνωστεί από τα ΚΕΣΥ με σφαιρική αναπτυξιακή ανωριμότητα είναι 5 ετών και δικαιούται παράλληλη στήριξη όλη την ημέρα, φέτος θα πάει στο νήπιο, γνωρίζοντας τις καθυστερήσεις στις παράλληλες από το κράτος, αναγκάστηκα πέρυσι όπως θα αναγκαστώ και φέτος να της παρέχω ιδιωτική παράλληλη στήριξη, για να μπορεί να έχει όσα δικαιούται. Ήδη στο σχολείο μας από τις 3 παράλληλες που ζήτησαν πέρυσι ήρθε μόνο η 1!

Παυλίδου Κυριακή: Ο γιος πηγαίνει στη Γ Γυμνάσιου και παρουσιάζει αυτιστική διαταραχή. Έχει έντονη φοβία και δεν μπορεί να σταθεί στην τάξη χωρίς έναν ενήλικα δίπλα, ώστε να νιώθει ασφάλεια . Τον κάλυψαν για 9 ώρες με παράλληλη στήριξη, ενώ το ΚΕΣΥ προτείνει στήριξη για το σύνολο του ωρολογίου προγράμματος με φιλόλογο και φυσικομαθηματικό.

Λουίζα Νταρζάνου:Έχω ένα γιο, 4η δημοτικού, με εγκεφαλική παράλυση ελαφριάς μορφής Έχει ημι-πάρεση αριστερής πλευράς Νοητικά δεν έχει κάτι και είναι πολύ καλός μαθητής, αλλά κινητικά δυσκολεύεται να ανέβει και να κατέβει τη σκάλα, ειδικά με το βάρος της τσάντας Κινδυνεύει να τον πάρει πίσω το βάρος και να σκοτωθεί και αυτός και οποίο άλλο παιδάκι είναι πίσω του στη μαρμάρινη σκάλα Επίσης θέλει προσοχή στο διάλλειμα, αλλά και μέσα στη τάξη κάποιον να τον βγάζει λίγο έξω αφού αν κάτσει σε μια καρέκλα ακίνητος για πάνω από μισή ώρα αρχίζει και μουδιάζει η αριστερή πλευρά του . Έχουμε έγκριση για πλήρες ωράριο για όλο το δημοτικό Πήραμε την απόφαση όταν ήταν 2α δημοτικού, πέρσι είχαμε δική του παράλληλη από τη Β φάση, για όσο ήταν ανοιχτά τα σχολεία. Φέτος;

 Παράβα Ελευθερία :Έχω δυο παιδιά που μεγαλώνουμε με πολύ μεγάλη δυσκολία ,με τον σύζυγο μου . Η μεγάλη μας κόρη σε 3,5 ετών ,διαγνώστηκε με αφαιρετική, μυοκλονικη επιληψία . Δυστυχώς από πολύ νωρίς φάνηκε η φαρμακοανθεκτικότητα του παιδιού , με αποτέλεσμα να κοντεύουν από τότε 5 χρόνια όπου το παιδί ,το μεγαλύτερο διάστημα του έτους είναι σε πολύ κακή υγεία όσο αφορά την επιληψία . Σήμερα το κορίτσι μας είναι 8’ετων . Η περσινή χρόνια ήταν η δυσκολότερη για την υγεία του παιδιού. Μπήκε σε επιληπτικό στάτους με αποτέλεσμα να νοσηλευτεί για περισσότερα από τρεις μήνες στο Παίδων Πεντέλης από τον Φεβρουάριο του 21’ και μέχρι σήμερα να πηγαίνει για θεραπεία ανοσότροποπο και εξετάσεις περισσότερο από δυο φορές το μήνα . Λόγο της απουσίας του παιδιού από το σχολείο, αποφασίστηκε να επαναλάβει τη Δευτέρα δημοτικού . Τα σχολεία ξεκίνησαν ,το παιδί λαμβάνει καθημερινή αγωγή και θεραπεία γ’ σφαιρίνης και παρόλα αυτά δεν είναι πλήρως ρυθμισμένο . Το παιδί καλείτε να πηγαίνει καθημερινά στο σχολείο ,χωρίς τη παρουσία σχολικού νοσηλευτή ,παρά την γραπτή εισήγηση των ιατρών της ,για την απαραίτητη παρουσία νοσηλευτή . Το σχολείο έχει σκάλες ,μεγάλη αυλή και τουαλέτες … χώρους όπου ένα επιληπτικό παιδί μπορεί σε περίπτωση επεισοδίου να τραυματιστεί έως θανάσιμα . Η σχολική νοσηλεύτρια έχει εγκριθεί όμως δεν πρόκειται να έρθει πριν την δεύτερη φάση . Για όλο αυτό το διάστημα , μέχρι δηλαδή να σταλεί η νοσηλεύτρια του παιδιού ,βρίσκομαι εγώ η μητέρα καθημερινά από την έναρξη της σχολικής ώρας έως τη λήξη . Αυτό συμβαίνει για δεύτερη φορά . Το ίδιο συνέβη όταν το παιδί ήταν στη πρώτη δημοτικού και έχω μάρτυρες και για τότε όπως και για τώρα πως βρίσκομαι πάντα στο σχολικό περιβάλλον για να προστατέψω το επιληπτικό παιδί μου . Ειδικά για φέτος οι υπάλληλοι σας στη πρωτοβάθμια αλλά και στη περιφέρεια ,προετοιμάζουν τους γονείς πως ενδέχεται να μην έρθουν νοσηλευτές στη δεύτερη η καμία από τις επόμενες φάσεις . Σε αυτή τη περίπτωση η υπομονή μας θα τελειώσει . Οφείλετε να προστατέψετε ένα παιδί ΑΜΕΑ με απόφαση του ΚΕΠΑ . Να στείλετε άμεσα νοσηλευτή για όλες τις ώρες και όλες τις μέρες του σχολικού έτους . Σε ένα σπίτι δεν αρκεί να εργάζεται ένας γονέας αλλά είναι αναγκαίο να εργάζονται και οι δυο . Στη δίκη μας περίπτωση αυτό δεν μπορεί να γίνει μιας και είμαι αναγκασμένη να βρίσκομαι εγώ αντί του νοσηλευτή που δικαιούται το παιδί μιας και οι υπεύθυνοι δεν έχουν φροντίσει για αυτό .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025