Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στα social media η απάντηση της Δόμνας Μιχαηλίδου για τις συγχωνεύσεις σχολείων στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα, απαντώντας σε ερώτηση της Κατερίνας Νοτοπούλου, που διαμαρτρύρονταν ότι τα παιδιά θα αναγκαστούν έτσι να περπατήσουν 1 ή και 2 χιλιόμετρα, η κ. Μιχαηλίδου είπε μεταξύ άλλων: «Δεν θα κάνω επίκληση στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) που λέει ότι είναι καλό και σωστό να περπατάμε όλοι 8 χιλιόμετρα την ημέρα».
Αναλυτικότερα, απατώντας σε ερώτηση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κατερίνας Νοτοπούλου, που ζητούσε την τοποθέτηση της αρμόδιας υφυπουργού για το γεγονός ότι οι μαθητές συγκεκριμένων σχολικών μονάδων που συγχωνεύονται, θα αναγκαστούν να μετακινούνται σε αποστάσεις μεγαλύτερες του ενός ή και των δύο χιλιομέτρων, η Δόμνα Μιχαηλίδου υποστήριξε πως οι συγχωνεύσεις είναι απαραίτητες όταν ο αριθμός των μαθητών είναι τόσο μικρός, που δεν επιτρέπει να λειτουργεί ένα κανονικό σχολείο και ότι για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου δεν είναι πρόβλημα η απόσταση των 1 ή και δυο χιλιομέτρων. Και πρόσθεσε την επίμαχη φράση:
“Δεν θα κάνω επίκληση στον Π.Ο.Υ. ο οποίος λέει ότι είναι καλό και σωστό να περπατούμε όλοι 8 χιλιόμετρα τη μέρα. Δεν ξέρω αν πλέον το καταφέρνετε, εγώ δυστυχώς πλέον δεν το καταφέρνω”, σημείωσε η υψυπουργός.
Τώρα συζητάμε για ένα σχολείο και μάλιστα Γυμνάσιο και Λύκειο το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει με τόσα λίγα παιδιά, μας ενημερώνει η διεύθυνση εκπαίδευσης εκεί πέρα. Τι λέτε; Ότι έχουμε δυο σχολεία στα οποία τα παιδιά θα χρειαστεί να περπατούν 1-2 χιλιόμετρα την ημέρα και αυτό είναι πάρα πολύ;
“Όταν συζητάμε για παιδιά Γυμνασίου και όχι δημοτικού, που καταλαβαίνω ότι υπάρχει και ένα πρόβλημα ασφάλειας να περπατούν 1-1,5 χιλιόμετρο την ημέρα για να πάνε στο σχολείο τους. Δεν είναι ένα πρόβλημα το οποίο, η εκπαιδευτική κοινότητα και εγώ ως υπεύθυνη του αυτού του υπουργείου και εκπαιδευτικός η ίδια, θεωρώ ότι είναι αποτρεπτικό”, ανέφερε η κυρία Μιχαηλίδου.
“Θεωρώ ότι είναι μεγάλο πρόβλημα να πηγαίνουν τα παιδιά σε σχολεία στα οποία να μην μπορούν να κοινωνικοποιούνται αρκετά, σε σχολεία στα οποία να μην μπορούν να αναπτύξουν όσες διαδικασίες και δράσεις εξωστρέφειας μπορούν να αναπτύξουν σε ένα μεγαλύτερο σχολείο, το οποίο έχει μια μεγαλύτερη κλίμακα στην οποία μπορούν να το κάνουν αυτό. Στα οποία θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες, θα έχουν περισσότερες συνεργασίες, περισσότερη ενεργητική παρουσία και ανάπτυξη φιλίας με άλλα παιδιά”, ανέφερε.