10.000 οι – Δεν οριστικοποιήθηκε η κατανομή- γενικής Β/θμιας πέραν κάθε προσδοκίας – Όσα αναφέρει ο κ. «Πατρέας» στο forum pde.

Το νούμερο 10.000 θεωρεί ως επικρατέστερο να ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘΑ, αναφορικά με τους ο χρήστης “Πατρέας” στο forum pde, αναλύοντας τα δεδομένα της φετινής απόφασης του Υπουργείου.

Ο Patreas μιλάει για μετατροπή πιστώσεων εθνικών πόρων για Αναπληρωτές σε πιστώσεις για Μονίμων, οι οποίες θα προστεθούν στις 4.050 αποχωρήσεις του 2024 για να έχουμε το νούμερο 10.000, “επικοινωνιακή κανονιά” όπως χαρακτηριστικά το αναφέρει.

Τέλος ο Patreas επισημαίνει ότι:

Η κατανομή των διορισμών δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα. Θα αφήσει κάποιους κλάδους δυσαρεστημένους

Οι διορισμοί στη Γενική Δευτεροβάθμιας θα είναι πέραν πάσης προσδοκίας

Ακολουθεί η πλήρης αναφορά του Patreas στους μόνιμους διορισμούς 2024

«Παρά τα όσα νούμερα έχουν ακουστεί, δεν “έπαιξε” ποτέ κάποιο άλλο νούμερο πλην: α) των αποχωρήσεων του 2024 (4050), στις οποίες προστέθηκε (σωστά) κάποια στιγμή και η διεκδίκηση κάλυψης των αποχωρήσεων εκπαιδευτικών για άλλους λόγους (μέσω ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ, θάνατοι, μετατάξεις κτλ.), εκ των οποίων οι μετατάξεις δεν έγιναν δεκτές (κάποιος εκπαιδευτικός που μετατάσσεται εκτός Εκπαίδευσης, πάλι από το Δημόσιο πληρώνεται, οπότε τα συναρμόδια Υπουργεία δεν δέχονται ότι αυτοί υπάγονται στο συνολικό 1 προς 1). β) του 10.000 ως ένα μεγάλο στρογγυλό νούμερο – επικοινωνιακή κανονιά (δηλ. στο νούμερο α) να προστεθεί και ό,τι χρειάζεται για να προκύψει το 10.000), με τη μετατροπή πιστώσεων εθνικών πόρων (κατά βάση ΠΔΕ, του άρθρου 19 του Νόμου 4283/2014) για Αναπληρωτές σε πιστώσεις για διορισμούς Μονίμων. Τελικά, όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα, θα γίνει το β). Είναι δεδομένο, από το πώς προέκυψε το β), ότι οι διορισμοί στη Γενική Δευτεροβάθμιας θα είναι υπερ-πέραν πάσης προσδοκίας (ας είναι καλά ο “κουβάς” της Δευτεροβάθμιας, γιατί από την εγκύκλιο των μετατάξεων δεν βγαίνει ο λογαριασμός). Θεωρώ ότι, παρά τον μεγάλο αριθμό διορισμών, η κατανομή τους, η οποία δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, θα αφήσει κάποιους κλάδους δυσαρεστημένους, καθώς το πώς προέκυψε το β) δεν είναι κάτι που θα κάτσει να το μελετήσει ο καθένας (Σ.Σ. τελικά οι προηγούμενοι που δεν το έκαναν, επειδή το εγχείρημα αυτό έχει διαφόρων ειδών δυσκολίες, θα βγουν και “σοφότεροι”)».

Πανελλήνιες 2024: Θέματα και απαντήσεις πανελλαδικών - Εκτιμήσεις Βάσεων 2024 - Δείτε εδώ όλα τα ΝΕΑ