Η Δόμνα Μιχαηλίδου είπε πως τα επόμενα 4 χρόνια θα προσλαμβάνονται κάθε χρόνο 4.000 – 5.000 εκπαιδευτικοί ετησίως για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων.
Ειδικότερα, η υφυπουργός Παιδείας, μιλώντας στο Mega, τόνισε πως έρχονται αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών και όρισε τις προτεραιότητες που έχει θέσει το υπουργείο για την επόμενη τετραετία.
Πρόωρη συνταξιοδότηση: Ποιοί μπορούν να φύγουν ακόμα και στα 50
Η Δόμνα Μιχαηλίδου δήλωσε πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα φέτος στη διαθεσιμότητα των βιβλίων, καθώς αυτά βρίσκονται ήδη στα σχολεία, ενώ το υπουργείο εργάζεται πάνω στο ζήτημα των καθηγητών, ώστε να στελεχωθούν όλα τα σχολεία.
«Τώρα έχουμε διορίσει διευθυντές. Οι διευθυντές διορίζονται κάθε τέσσερα χρόνια και κοιτάμε που μπορεί να υπάρχουν κενά. Μέχρι τώρα η πολιτεία δεν έχει θεραπεύσει το έξτρα κίνητρο που πρέπει να δώσει σε ένα δημόσιο λειτουργό για να γίνει διευθυντής σχολείου και να πάρει την ευθύνη πάνω του», δήλωσε.
Μεταξύ άλλων η Δόμνα Μιχαηλίδου ανέφερε πως έρχονται αυξήσεις μισθών των εκπαιδευτικών. «Είναι προτεραιότητά μας να αυξήσουμε τους μισθούς των εκπαιδευτικών που μπαίνουν τώρα στην εκπαίδευση, αλλά και στις θέσεις ευθύνης, όπως αυτές των διευθυντών», δήλωσε.
«Προτεραιότητα ο εκσυγχρονισμός των ειδικών σχολείων»
Ακόμη, ανέφερε πως προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας είναι ο εκσυγχρονισμός των ειδικών σχολείων και της παράλληλης στήριξης. «Θέλουμε να κάνουμε αρκετές μεταρρυθμίσεις τόσο στα ειδικά σχολεία, ώστε οι υπηρεσίες που προσφέρονται στα παιδιά να είναι εξατομικευμένες και στο πλαίσιο της παράλληλης στήριξης, πως αυτά τα παιδιά εντάσσονται μέσω αυτής στην κοινότητα και στην αγορά εργασίας. Το μεγάλο πρόβλημα είναι πώς θα καταφέρουμε τη διασύνδεση των παιδιών με αναπηρία στην αγορά εργασίας, αυτό είναι το μεγάλο μας στοίχημα».
Όπως ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας, μέριμνα του υπουργείου είναι να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά θα είναι προστατευμένα στην κοινότητα, το σχολείο, αλλά και μέσα στην ίδια τους την οικογένεια, ενώ ανάμεσα στις προτεραιότητές του είναι να δοθεί έμφαση στην εξειδικευμένη και εξατομικευμένη φροντίδα των παιδιών μέσω ειδικής αγωγής και παράλληλης στήριξης.