: Σε ανακοίνωσή του ο κ.Παληγιάννης αναφέρει πως «Η πολιτική ηγεσία οφείλει να ολοκληρώσει τη διαδικασία όσο το δυνατόν συντομότερα και να δρομολογήσει άμεσα νέους μόνιμων εκπαιδευτικών για τα επόμενα χρόνια.»

 

Αναλυτικά η ανακοίνωσή του:

Ανακοινώθηκε από τον Πρωθυπουργό της χώρας μας και την υπουργό Παιδείας, την Τρίτη 6-7-2021 ότι θα πραγματοποιηθούν σε μία φάση και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2021-2022, 11.700 μόνιμοι στη δημόσια εκπαίδευση.

Αδιαμφισβήτητα είναι μια πολύ θετική εξέλιξη αν αναλογιστούμε ότι μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας η γενική εκπαίδευση ενισχύεται με μόνιμο προσωπικό.

Είναι ένα σημαντικό γεγονός για την εκπαίδευση της χώρα μας. Θυμίζω πως το 2020 πραγματοποιήθηκαν 4.500 στην Ειδική Αγωγή για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης.

Οι και μάλιστα αυξημένοι κατά 1.200 σε σχέση με αυτούς που περιμέναμε, θα πραγματοποιηθούν μετά από σειρά ετών ανέξοδων υποσχέσεων και ατελέσφορων εξαγγελιών.

Η θετική εξέλιξη των διορισμών εκπαιδευτικών 16.200 σύνολο ήλπιζα πως θα αναγνωριζόταν απ’ όλους ως το πρώτο μεγάλο βήμα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαίδευσης.

Με βάση σχόλια και άρθρα κάποιοι προσπαθούν να υποβαθμίσουν το γεγονός και «περί άλλων τυρβάζουν». Κατανοώ την απογοήτευση αυτών που επένδυσαν σε μια αρνητική ρητορική για το πάγωμα των . Ένα είναι βέβαιο ότι η εκπαιδευτική κοινότητα στην πλειοψηφία τους, χαιρετίζει τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών ως πρώτο θετικό βήμα και ελπίζει στην δρομολόγηση νέων διορισμών τα επόμενα χρόνια όλων των αναγκών.

Σχετικά με το θέμα της κατανομής διορισμών μεταξύ βαθμίδων εκπαίδευσης και ειδικοτήτων, το ελάχιστο που μπορεί να γίνει, είναι να ληφθεί υπόψη το κριτήριο των πραγματικών αναγκών όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά που καταγράφηκαν στις πρόσφατες μεταθέσεις, αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση έμφαση πρέπει να δοθεί στην κάλυψη πρώτιστα των αναγκών των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων που είναι διάσπαρτα σε όλη την νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα. Η κατανομή πρέπει να αντιμετωπιστεί με ευθύνη και σοβαρότητα και σε κάθε περίπτωση πρέπει να σταματήσει η ανεύθυνη παραπληροφόρηση αριθμών που δε στηρίζεται πουθενά. Η πολιτική ηγεσία οφείλει να ολοκληρώσει τη διαδικασία όσο το δυνατόν συντομότερα και να δρομολογήσει άμεσα νέους μόνιμων εκπαιδευτικών για τα επόμενα χρόνια.

Η ελληνική κοινωνία, η εκπαίδευση έχει επενδύσει πολλά στην νέα γενιά εκπαιδευτικών και προσμένει ότι θα αποτελέσουν το βασικό μοχλό για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025