Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Κ. Σωτηρίου αναφέρει σε ανακοίνωσή του «Για τις τοποθετήσεις στην Π.Ε. Αν. Αττική απαιτούμε: δημοσιοποίηση σειράς κατάταξης πριν τις τοποθετήσεις- διαφάνεια όλων των  διαδικασιών – ανάρτηση όλων των κενών- πολλαπλάσιες επιλογές σχολείων»

 

Και συνεχίζει:

Τα λάθη δε διορθώνονται με  λάθη!

 

Τις τελευταίες ημέρες η Διεύθυνση Π.Ε.  Αν. Αττικής έχει επιδοθεί σε ένα «ράλι» υπηρεσιακών μεταβολών με αποτέλεσμα αρκετά λάθη, πισωγυρίσματα και ταλαιπωρίες  εκπαιδευτικών. Οι διαδικασίες «έτρεξαν» το προηγούμενο σαββατοκύριακο, με πολλούς συναδέλφους να δέχονται τηλέφωνα από την υπηρεσία και μέσα σε πολύ στενά και αυστηρά χρονοδιαγράμματα να πρέπει να δηλώσουν π.χ. πρόθεση υπεραριθμίας την Κυριακή το απόγευμα ή ακόμα και σχολείο τοποθέτησης τη Δευτέρα εντός ολίγων ωρών. Επισημαίνουμε ότι υπεραριθμίες με κλειστά σχολεία κι ενώ δεν έχουν εξεταστεί αιτήματα κατατμήσεων συχνά οδηγούν σε υποεκτίμηση κενών και αναγκών. Αναλυτικά η θέση του συλλόγου μας ΕΔΩ:

 

Την Τετάρτη 24/8/22 επισημάναμε ως σύλλογος τόσο στον Δ/ντη Εκπαίδευσης όσο και στον προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων  την ανάγκη μοριοδότησης- και δημοσιοποίηση της σειράς κατάταξής των νεοδιόριστων  με βάση τα μόρια που συγκεντρώνουν πριν τη συμπλήρωση κενών καθώς και το να  δοθεί εύλογο διάστημα δήλωσης κενών.

 

Αντ΄ αυτών οι συναδέλφισσες/οι κλήθηκαν χωρίς πίνακα μοριοδότησης (όπου θα γινόταν έλεγχος -ενστάσεις και θα αποφεύγονταν λάθη) να δηλώσουν εντός 14ωρών με την ψυχή στο στόμα κενά σχολείων.

 

Όπως ήταν αναμενόμενο υπήρξαν παρατυπίες και λάθη και αναμένονται  βάση της ανακοίνωσης της Δ/νσης επανατοποθετήσεις τη Δευτέρα 29/8 ( 4μέρες μετά δηλαδή)

Αυτό σημαίνει τεράστια αναστάτωση της οικογενειακής ζωής συναδέλφων που ήδη βρίσκονται σε διαδικασία ενοικίασης σπιτιών, παράτασης της  παραμονής σε προσωρινά  καταλύματα κλπ.

 

 

Απαιτούμε από τη Δ/νση  Π.Ε. Αν. Αττικής

 

  • Να συντάξει και να δημοσιοποιήσει άμεσα τη σειρά κατάταξης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, ανάλογα με τα μόρια που συγκεντρώνουν στα πλαίσια που ορίζουν τα προεδρικά διατάγματα 50/96 και 144/97.
  • Να δώσει δικαίωμα και προθεσμία για ενστάσεις σε περίπτωση που διαπιστωθούν σφάλματα και ακολούθως να δοθεί χρόνος δηλώσεων σχολείων για κάθε ειδικότητα, έτσι ώστε οι συνάδελφοι να δηλώσουν γνωρίζοντας την ακριβή σειρά τους ανάμεσα στους συνυποψήφιούς τους.
  • Να δοθούν όλα τα κενά ολοημέρου όλων των σχολείων μας και όχι κατ΄επιλογή.

Να δοθούν πολλαπλάσιες των 20 επιλογών καθώς οι 20 επιλογές εξαντλούνται πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να

  • ακολουθούν αυθαίρετες τοποθετήσεις. π.χ. σε κάθε  σειρά να αναγράφονται όλα τα σχολεία μιας περιοχής που επιθυμούν π.χ. 1η σειρά  ( 1ο, 3ο , 8ο Γέρακα  )
  • Να δοθεί σαφής και ξεκάθαρη ενημέρωση για τα κενά ορισμένου χρόνου καθώς δεν μπορεί να αιφνιδιάζονται με αλλαγή σχολείου στη μέση της χρονιάς οι νεοδιόριστοι -αλλά πολλών ετών υπηρεσίας- συνάδελφοι/ισσες. διαδικασία που πολλάκις βίωσαν ως αναπληρωτές.
  • Να δοθεί το δικαίωμα επανατοποθέτησης/ βελτίωσης προσωρινής τοποθέτησης στους νεοδιόριστους σε νέα κενά που προκύπτουν το αμέσως επόμενο διάστημα με το άνοιγμα των σχολείων, πριν την τοποθέτηση των αναπληρωτών.
  • Να δοθεί με διαφάνεια-πρόσκληση προς όλους/ες τους/τις μονίμους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα παραμονής στη διεύθυνση για διοικητικό έργο.

 

Και επειδή τα λάθη δε διορθώνονται με λάθη τονίζουμε ότι είναι υποχρέωση της Δ/νσης να υπολογίσει τη μοριοδότηση των συναδέλφων από την συνολική προϋπηρεσία τους καθώς αυτό το κριτήριο ορίζει ο νόμος για περιπτώσεις ισοβαθμίας σε οικογενειακά κριτήρια, εντοπιότητα, συνυπηρέτηση και όχι τη σειρά πίνακα.

 

Συναδέλφισσες, Η επίλυση του όποιου ζητήματος με την υπηρεσία και η καταπάτηση των δικαιωμάτων μας αφορά μια συλλογική διαδικασία ! Ουδέποτε  αφορά εκδουλεύσεις και προσωπικά αλισβερίσια των όποιων εκπαιδευτικών παραγόντων με την υπηρεσία.

 

Επικοινωνούμε με τα σωματεία -συλλόγους εκπαιδευτικών- Καταγγέλλουμε τις παρατυπίες!  

 

Ο δρόμος του αγώνα μέσα από την δυναμική παρουσία του κόσμου της εκπαίδευσης με τη στήριξη των πρωτοβάθμιων σωματείων καταφέρνει νίκες κόντρα σε κάθε αυθαιρεσία!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025