Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ , έντυπα και ηλεκτρονικά, ότι ο Δήμος Χαλκιδέων έχει δείξει αδιαφορία για τη λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου και κωλυσιεργία και καθυστέρηση, ως προς την ίδρυση του Μουσικού Λυκείου.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, επισημαίνουμε τα εξής:
Το Δημοτικό Συμβούλιο, με την υπ’ αριθμ. 8/2016 απόφασή του, παρείχε τη σύμφωνη γνώμη του για την ίδρυση του Μουσικού Λυκείου στη Χαλκίδα, μετά από ομόφωνη απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, που συνεδρίασε για το θέμα αυτό την 15/1/2016 και εισηγήθηκε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Το Υπουργείο Παιδείας, με έγγραφό του την 20/9/2016, ζήτησε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, Βεβαιώσεις Ανάληψης Δαπάνης και Λειτουργικών Εξόδων και Βεβαιώσεις Δέσμευσης Οικονομικών Πιστώσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4270/2014 και με την επισήμανση ότι η απόφαση του Δημοτικού έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα και όχι δεσμευτικό για την έκδοση των Υπουργικών Αποφάσεων.
Όλα τα δικαιολογητικά έχουν ήδη σταλεί στο Υπουργείο Παιδείας, μέσω της Δ/νσης Β’βαθμιας Εκπαίδευσης και αναμένεται η απόφαση ίδρυσης εντός του Ιανουαρίου 2017.
Ως προς το κτιριακό, η απόφαση λειτουργίας του Μουσικού Γυμνασίου στο Καλοχώρι – Παντείχι, στο κτίριο που στέγαζε το Νηπιαγωγείο, ήταν βεβαίως λύση ανάγκης και προσωρινή.
Ο Δήμος, ήδη, για να διευκολύνει την ομαλή λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου, εγκατέστησε οικίσκους στον περιβάλλοντα χώρο, που τηρούν όλες τις προδιαγραφές, προκειμένου να στεγασθεί το Νηπιαγωγείο, ως προσωρινή επίσης, λύση.
Ταυτόχρονα προωθεί μελέτες, που συνέταξε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, για την ανέγερση του νέου κτιρίου που θα στεγάσει το Μουσικό Σχολείο (Γυμνάσιο και Λύκειο).
Απαιτούνται πολλές άδειες, κυρίως ρυμοτομικές και κτιριακές, για τις οποίες προσπαθούμε να πάρουμε τις σχετικές εγκρίσεις, ώστε να προχωρήσουμε σε σχετικές εντάξεις ή ενέργειες για χρηματοδότηση και κατασκευή .
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι, όχι μόνο δεν κωλυσιέργησε ο Δήμος, αλλά έτρεξε και αυτό το θέμα γρήγορα και έγκαιρα.
Φοβόμαστε ότι η αγωνία δημόσιας προβολής διαφόρων “αρμοδίων” και “αναρμόδιων” και μάλιστα εκπαιδευτικών, δεν προσφέρει καλή υπηρεσία στην επίλυση του προβλήματος αυτού, όταν μάλιστα αγνοείται, θελητά ή αθέλητα, η πραγματικότητα.