Του Γιώργου Αναγνωστόπουλου
Ξεκαθαρίζοντας λιγάκι την κατάσταση για τα δυσπρόσιτα σχολεία, καθώς πολλοί είναι αυτοί που επιθυμούν να εργαστούν σε τέτοιο φέτος θέλω να αναφέρω τα εξής:
1. Όποιος θέλει να διπλασιάσει τα μόριά που θα λάβει φέτος στους πίνακες αναπληρωτών πρέπει να επιλέξει ένα κλασσικό δυσπρόσιτο και όχι ένα από τα Ι, Θ.
2. Όποιος θέλει να διπλασιάσει την προϋπηρεσία που θα λάβει φέτος στους πίνακες των μόνιμων διορισμών και όχι στους πίνακες των αναπληρωτών του αρκεί να επιλέξει ένα σχολείο Ι, Θ.
3. Όποιος θέλει να τα πετύχει και τα δυό πρέπει να επιλέξει σχολείο το οποίο να βρίσκεται και στον πίνακα των δυσπρόσιτων σχολείων και σε αυτόν με τα Ι, Θ.
ΥΓ1: Επειδή ο νόμος 3848/2010 αναμένεται να καταργηθεί με το Πολυνομοσχέδιο είναι αμφίβολα τα κριτήρια διορισμού τα επόμενα χρόνια, οπότε η περίπτωση 2 εμπεριέχει ρίσκο.
ΥΓ2: Τα δυσπρόσιτα σχολεία δεν ταυτίζονται προφανώς με τα Ι, Θ όμως σε τεράστιο ποσοστό είναι ίδια.
ΥΓ3: Σε όποιον δεν έχουν μετρήσει διπλή την προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων που είναι και Ι, Θ (γιατί σε αυτά παρατηρήθηκαν αρκετά λάθη) στους ενδεικτικούς πίνακες μπορεί να κάνει τα εξής 2 πράγματα, καθώς δυνατότητα ένστασης δεν υπάρχει γι αυτούς τους πίνακες:
α) Να ζητήσει από την πρωτοβάθμια που υπαγόταν το δυσπρόσιτο που υπηρέτησε μία βεβαίωση προϋπηρεσίας, η οποία να αναγράφει ότι το σχολείο είναι δυσπρόσιτο και να την αποστείλει στο Υπουργείο μέσω της πρωτοβάθμιας που έκανε τη δήλωση τοποθέτησής του, ώστε να καταφέρει να διορθωθεί η σειρά του στους τελικούς πίνακες.
β) Να καταθέσει ένσταση όταν αναρτηθούν οι τελικοί πίνακες αν η σειρά του δεν είναι η σωστή.
ΥΓ4: Στο σύστημα είναι περασμένες σωστά απ’ ότι γνωρίζω οι προϋπηρεσίες. Μπορεί ο καθένας να ζητήσει από οποιαδήποτε πρωτοβάθμια μια εκτύπωση της προϋπηρεσίας του. Εκεί αναγράφει και τα δυσπρόσιτα και τα μόριά του.
ΥΓ5: Οι πίνακες με τα δυσπρόσιτα και με τα Ι, Θ βρίσκονται εύκολα με μια απλή αναζήτηση στο ιντερνέτ…
Απορίες….;
Πηγή: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ e-mesara.gr
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΔΩ
.