Οι επιμέρους ετερότητες, που συγκροτούν τη μουσουλμανική μειονότητα, και συγκεκριμένα οι Πομάκοι, και η διδασκαλία της Πομακικής, δεν θα πρέπει να αποτελέσουν μια εμβόλιμη και εμβαλωματική προσθήκη στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα αλλά μέρος ενιαίας προσέγγισης της εκπαιδευτικής και της εθνικής πολιτικής, συγκροτημένης, βαθιά επισταμένης και συνολικά σχεδιασμένης μεταρρυθμιστικής προσπάθειας διαχείρισης της αλλογλωσσίας και των ταυτοτήτων στην εκπαίδευση, που θα περιλαμβάνει όλες τις γλωσσικές, εθνικές, πολιτισμικές ταυτότητες. Τα παραπάνω αναφέρονται σε γραπτή απάντηση του υφυπουργού Παιδείας κ. Γεωργαντά σε Αναφορά του Βουλευτή κ.
Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News
Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr
Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
# News Tag:
Διαβάστε Ακόμα


Η Ζέττα Μακρή στα ομογενειακά σχολεία της Ίμβρου

Στην υπό κατασκευή βιβλιοθήκη του ΑΠΘ ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος
