Συγκεκριμένα, στους νικητές των e-volution awards 2021, «του θεσμού που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν», ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) διακρίθηκε με το βραβείο Bronze στην κατηγορία Best in Public Sector για την ψηφιακή καμπάνια προβολής των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑΣ) Μαθητείας και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ).
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στόχος της εκστρατείας ήταν η ενημέρωση του κοινού και η προβολή της ποιοτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των ειδικοτήτων, που προσφέρουν οι ΕΠΑΣ και τα ΙΕΚ σε μαθητές και σπουδαστές, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η προσπάθεια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και συνέβαλε, σε συνδυασμό με όλες τις άλλες δράσεις και πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των σχολών του Οργανισμού, στην εντυπωσιακή αύξηση των αιτήσεων κατά 37% στις 50 ΕΠΑΣ και 125% στα 30 ΙΕΚ του ΟΑΕΔ ανά την επικράτεια.
Ενδεικτικά, αναφέρονται τα στατιστικά της καμπάνιας για τις ΕΠΑΣ, που αποτυπώνουν τη μεγάλη απήχησή της:
- 16,61 εκατομμύρια εμφανίσεις των διαφημίσεων (impressions)
- 372.000 βίντεο προβολές (video views)
- 75.000 clicks στο link των διαφημίσεων
- Τα βραβεία διοργάνωσαν για 10η χρονιά το Marketing Week, η Boussias Communications και το Εργαστήριο
- Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τέλεσαν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Δικτύου Επαγγελματιών Πληροφόρησης (HEPIS), του IAB Hellas και του Συνδέσμου
- Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ)