Διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ των Ελλήνων μαθητών που φοιτούν σε , σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του προέδρου του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, Χαράλαμπου Κυραϊλίδη.

Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε πως οι , αντιμετωπίζοντάς τον με χαλαρότητα. Με τους μαθητές των ιδιωτικών σχολείων να αρατηρείται το ακριβώς αντίθετο.

Συγκεκριμένα, συγκεκριμένα αυτή τη χρονιά, ήταν πολύ καλύτερες όχι μόνο σε σύγκριση με τους μαθητές των δημοσίων στην Ελλάδα, αλλά και σε σχέση με τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Αναλυτικότερα, οι επιδόσεις των μαθητών των ελληνικών ιδιωτικών σχολείων είναι και αυτή τη χρονιά, πολύ καλύτερες από του μέσου όρου. Στα βασικά πεδία, τα οποία αφορούν γλωσσικές, μαθηματικές και επιστημονικές δεξιότητες, πέτυχαν σε όλα υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο των ιδιωτικών σχολείων του ΟΟΣΑ.

μάλιστα, είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες-μέλη του οργανισμού. Στην κατάταξη βρίσκονται στην 3η θέση στις διαφορές στις γλωσσικές δεξιότητες, στην 1η στις μαθηματικές δεξιότητες και στην 3η στις επιστημονικές.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, Χαράλαμπος Κυραϊλίδης, υποστηρίζει πως οι επί πολλά χρόνια υψηλότερες επιδόσεις τους δεν είναι σύμπτωση.

“Τα ιδιωτικά σχολεία, εξαιτίας του πολύπλευρου εκπαιδευτικού προγράμματος, της καινοτομίας, του πειραματισμού, της παιδαγωγικής αυτονομίας, μπορούν να αμβλύνουν μεγάλο μέρος από τις παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος”, αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025