Το Υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο που έστειλε στα σχολεία, καλεί τους εκπαιδευτικούς να αξιολογήσουν τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα των μαθητών τους που παρακολουθούν πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης.

Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής

Σύμφωνα με το Υπουργείο αυτές οι αξιολογήσεις θα «χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της ανταπόκρισης του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στις ανάγκες των ωφελούμενων μαθητών/τριων» . Ο υπεύθυνος του Σχολικού Κέντρου Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης «λαμβάνει υπόψη του τα δελτία περιγραφικής αξιολόγησης στη σύνταξη της ενδιάμεσης και της τελικής απολογιστικής έκθεσης αποτελεσμάτων εφαρμογής της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, που υποβάλει στη Σ.Ο.Δ.Α.Ε. της οικείας Δ.Δ.Ε.»

Είναι ολοφάνερο ότι το Υπουργείο Παιδείας ζητάει απ’ τους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων της χώρας να αξιολογήσουν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που δουλεύουν στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, μέσω των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών τους, συμπληρώνοντας φόρμες περιγραφικής αξιολόγησης για κάθε μαθητή.

Εδώ δεν έχουμε απλά και μόνο μια προσπάθεια εμπέδωσης της κουλτούρας της αξιολόγησης, αλλά τη μετατροπή των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου σε αξιολογητές των συναδέλφων τους των Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, με εργαλείο τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών τους.

Η Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι) καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην συμπληρώσουν τα έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών τους. Δεν θα μετατραπούμε σε εργαλείο ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του σχολείου, όπως επιθυμούν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές των κυβερνήσεων και του ΟΟΣΑ. Απαιτούμε την άμεση ένταξη των δομών ενίσχυσης των μαθητών μας μέσα στο δημόσιο σχολείο και την πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού που θα καλύψει τις συνολικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025