ΘΕΜΑ: «Eνημέρωση εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ΈΒΡΟΥ»

Σχετικά: Η αριθμ πρ. 26586/Ε2/16-2-2017 εγκύκλιος μεταθέσεων σχολικού έτους 2016-2017.

Από το τρέχον σχολικό έτος, οι αιτήσεις μετάθεσης υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ από μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και για οποιοδήποτε άλλο λόγο.

Επισυνάπτεται πίνακας Excel με τους εκπαιδευτικούς που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Έβρου και σύμφωνα με την εγκύκλιο μεταθέσεων 2016-2017 υποχρεούνται να υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης. Αίτηση υποβάλουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει πλήρες έτος στην περιοχή οργανικής τους θέσης, ως εκ τούτου υποβάλουν αίτηση και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί σχολικού έτους 2016-2017 (με αναδρομικό ή μη διορισμό).

Για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, τα οποία αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών, εφόσον υποβλήθηκαν κατά την επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου, σύμφωνα με την αριθμ. 213318/E1/13-12-2016 εγκύκλιο. Προφανώς, εάν κατά την υποβολή της αίτησης έχουν μεταβληθεί στοιχεία που αφορούν σε μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, υποχρεούται ο εκπαιδευτικός να αποστείλει ψηφιοποιημένα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στη Δ/νση της οργανικής του θέσης.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Καθώς η υποβολή των δικαιολογητικών θα γίνει αποκλειστικά με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί όπως τα ψηφιοποιήσουν σε αρχείο/α pdf, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποστολή, λόγω μεγέθους των αρχείων (συνήθως 8 MB), η αποστολή μπορεί να γίνει τμηματικά, αναφέροντας στο τέλος του θέματος κάθε μηνύματος «Μέρος 1ο», «Μέρος 2ο» κοκ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2: Τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν θα πρέπει να αναγράφονται στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» της ηλεκτρονικής αίτησης ανά υπηρεσία που απευθύνονται. π.χ. Για το Τμήμα Γ’ του ΥΠΠΕΘ: Γνωμάτευση Β/θμιας υγειονομικής Επιτροπής. Για τη Δ/νση Δ.Ε. Έβρου: Βεβαίωση εργασίας συζύγου.

Εφιστούμε την προσοχή ως προς την λεπτομερή ανάγνωση της εγκυκλίου καθώς τα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση μετάθεσης έχουν την έννοια της υπεύθυνης δήλωσης, με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του Ν.1599/86 και ψευδής δήλωση συνεπάγεται κυρώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 6 του άρθρου 22 του ίδιου νόμου.

Ο Δ/ΝΤΗΣ Δ. Ε. ΕΒΡΟΥ
ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΥΔΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025