:  Οδηγό εγγραφής στο Μητρώο για αίτηση μόνιμου διορισμού εξέδωσε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού ΑΣΕΠ

Για εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ  δείτε τις παρακάτω οδηγίες για την εγγραφή νέου μέλους μέσω της φόρμας εγγραφής του ΑΣΕΠ:

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις ηλεκτορνικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης   και το σχετικό  video

Οδηγίες για την εγγραφή νέου μέλους μέσω ΓΓΠΣ:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης και το video

Κατά την εγγραφή μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο συγκεκριμένος ΑΔΤ/ΑΦΜ χρησιμοποιείται ήδη στο μητρώο». Τι πρέπει να κάνω;

Το μήνυμα εμφανίζεται γιατί είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ.
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης και το  video

Κατά την Εγγραφή Νέου Μέλους μέσω ΓΓΠΣ, εμφανίζεται μήνυμα λάθους ανακατεύθυνσης. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν κατά την Εγγραφή Νέου Μέλους μέσω ΓΓΠΣ, εμφανίζεται μήνυμα λάθους:

«Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί» ή
«Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις» ή
«Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας ERR_TOO_MANY_REDIRECTS»

τότε

1. Κλείστε όλους τους φυλλομετρητές (browsers) που έχετε ανοιχτούς και ανοίξτε ένα νέο.
2. Στην γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε www.asep.gr και πατήσετε ENTER (προσοχή μην ανοίξετε τη ιστοσελίδα μας μέσω μηχανής αναζήτησης)
3. Όταν εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας, η γραμμή διεύθυνσης δεν πρέπει να ξεκινάει με https://
4. Πατήστε πάνω δεξιά «Είσοδος μέλους».
5. Πατήστε σύνδεση μέσω ΓΓΠΣ.

Πώς διαγράφομαι εντελώς από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;

Επισημαίνεται ότι ο μοναδικός λόγος διαγραφής λογαριασμού είναι γιατί δεν επιθυμείτε πλέον τη συμμετοχή σας στις διαγωνιστικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ.

Για τη διαγραφή του λογαριασμού σας θα πρέπει να στείλετε το αίτημά σας επισυνάπτοντας απλό φωτοαντίγραφο ΑΔΤ (και τις δύο όψεις), αναφέροντας ως θέμα «Διαγραφή λογαριασμού» και αναγράφοντας όλα τα προσωπικά στοιχεία που έχετε καταχωρίσει στο λογαριασμό σας.

Μέλος

Οδηγίες για την αποστολή νέου κωδικού και υπενθύμιση ονόματος χρήστη στο email που έχετε δηλώσει στο μητρώο σας:

  • Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης
  • Παρακολουθήστε το video

Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:

  • Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης
  • Παρακολουθήστε το video

Μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video .

Εάν δεν βρείτε το μήνυμα στο φάκελο Eισερχομένων (inbox) του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, ελέγξτε στον φάκελο Aνεπιθύμητης Aλληλογραφίας, αλλά και σε αυτούς με ονομασία Junk/Spam. Εναλλακτικά, στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται μέσα στην αλληλογραφία σας, πληκτρολογήστε με λατινικούς χαρακτήρες τη λέξη «asep». Η ενέργεια αυτή σας εμφανίζει όλα τα μηνύματα που έχετε λάβει και αποστείλει από και προς το ΑΣΕΠ, αντίστοιχα. Μεταφέρετε το μήνυμα στον φάκελο Εισερχομένων, έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα λάβετε μήνυμα από το ΑΣΕΠ να σας αποσταλεί στον φάκελο αυτό.
Εάν και πάλι δεν βρείτε το μήνυμα, τότε δεν έχετε καταχωρίσει σωστά τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου κατά την εγγραφή σας στο ΑΣΕΠ και μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video

Παρακαλούμε, να δώσετε μεγάλη προσοχή στην πληκτρολόγηση των κωδικών σας ή στην «αντιγραφή» και «επικόλλησή» τους από το email σας, σε περίπτωση που έχετε κάνει υπενθύμιση κωδικών.

Οι ενέργειες που μπορείτε να κάνετε είναι:

    • να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας επιλέγοντας «Είσοδος μέλους» και στη συνέχεια «Συνδεθείτε μέσω ΓΓΠΣ», πληκτρολογώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet που χρησιμοποιείτε για την υποβολή της φορολογικής σας δήλωσης, όπως παρουσιάζεται στο video .

ή

  • να κάνετε υπενθύμιση κωδικών προκειμένου να σας αποσταλούν νέοι κωδικοί στο email που έχετε δηλώσει στο μητρώο σας. (Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης ή Παρακολουθήστε το video )

Αν παρ’ όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, μπορείτε να μας στείλετε το αίτημα σας .

Δυνατότητα αλλαγής ονόματος μέλους (username) δεν παρέχεται, καθώς αυτό δηλώνεται μία φορά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής στο ΑΣΕΠ και στην περίπτωση εγγραφής μέσω ΓΓΠΣ, δημιουργείται από το σύστημα.

Οδηγίες για την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης:

  • Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης .
  • Παρακολουθήστε το video .

Οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:

  • Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης
  • Παρακολουθήστε το video

Οι αλλαγές των προσωπικών στοιχείων, που έχουν ολοκληρωθεί στο μητρώο σας, μεταφέρονται:

  • στην ηλεκτρονική αίτηση, που είναι σε κατάσταση «Ανοιχτή (Νέα)», μετά την Οριστικοποίησή της
  • και στις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.

Προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων σε ηλεκτρονική αίτηση που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα», πρέπει να ακυρώσετε την αίτησή σας και να δημιουργήσετε μια νέα ηλεκτρονική αίτηση.

Δείτε τις τελευταίες στο ipaideia.gr