: Έλλειψη επικοινωνίας με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) όσον αφορά στις Συνάφειες των Τίτλων Σπουδών – Μείωση ενστάσεων σε σχέση με το 2016 – Γραπτός διαγωνισμός για πρόσληψη εκπαιδευτικών με τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων

Βασίλης Βούγιας

Συνέχισαν να υπάρχουν προβλήματα κατά τη διαδικασία ελέγχου νομιμότητας των πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής με κυριότερο την έλλειψη επικοινωνίας με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) όσον αφορά τις συνάφειες των τίτλων σπουδών.
Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων το Α.Σ.Ε.Π. στην
Επίσης αναφέρει πως οι ενστάσεις των υποψηφίων αναπληρωτών μειώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το 2016, προτείνει δε διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού “που θα δώσει την ευκαιρία αξιοκρατικής και αξιόπιστης επιλογής, αλλά και θα επιτρέψει τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία.”

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Α.Σ.Ε.Π.

” Προσλήψεις εκπαιδευτικών:
Τα προβλήματα κατά τη διαδικασία ελέγχου νομιμότητας των πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου τρίτου του ν. 4395/2016 και του άρθρου 46 του ν. 4465/2017 συνέχισαν να υπάρχουν με κυριότερο την έλλειψη επικοινωνίας με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) όσον αφορά τις συνάφειες των τίτλων σπουδών.
Πάντως, σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο (2016), οι ενστάσεις των υποψηφίων αναπληρωτών μειώθηκαν σημαντικά.
Προτείνεται και πάλι η διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού που θα δώσει την ευκαιρία αξιοκρατικής και αξιόπιστης επιλογής αλλά και θα επιτρέψει τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία.”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025