Σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις από τον βουλευτή Δυτικής Αθήνας του ΜέΡΑ25, κ.Αρσένη, περί χρηματοδότησης με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από την κυβέρνηση Μητσοτάκη προς εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Ο βουλευτής, με επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή αναφέρει πως «Έχετε δώσει 52 εκατομμύρια ευρώ στην Cosmote για να κάνει μια . Έχετε δώσει 30 εκατομμύρια ευρώ σε διακριτά προγράμματα στην Cosmote, σε άλλο πρόγραμμα στη Wind και σε άλλο πρόγραμμα στη Vodafone για το ΚΙΤ Ρομποτικής. Έχετε δώσει από το e-school στη μητρική της Wind 13 εκατομμύρια ευρώ.

Περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ το σύνολο για εκπαίδευση σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Τα 100 εκατομμύρια ευρώ είναι όσο το ένα τρίτο του προϋπολογισμού για την κατασκευή του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος. Είναι μια κρυφή «λίστα Πέτσα»; Για ποιον λόγο δίνετε περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ στις τρεις εταιρείες τηλεπικοινωνιών που παρέχουν το πιο ακριβό και αργό internet στην Ευρώπη και έχουν καταδικαστεί-καταγγελθεί για παράνομες παρακολουθήσεις πελατών τους;»

Η Νίκη Κεραμέως απάντησε ότι «μερικά προγράμματα σπουδών μας» είναι «30 ολόκληρων ετών», με τον Κ. Αρσένη να δεν ενοχλούν την κυβέρνηση, ούτε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που γυρίζουν ανά την Ελλάδα και κοιμούνται σε σκηνές. Το μόνο που νοιάζει την κυβέρνηση είναι, προτού φύγει, να δώσει ό,τι προλαβαίνει στους επιχειρηματίες που εξυπηρετεί.

«Η κ. Κεραμέως μας περιέγραψε το έργο της κυβέρνησής της: «Σημειωτέον, τα νέα προγράμματα σπουδών έχουν διασύνδεση μέσω QR codes για συμπληρωματικό ψηφιακό υλικό». Αυτά τα λέει η υπουργός Παιδείας, την ώρα που εκπαιδευτικοί φτιάχνουν γέφυρες από θρανία για να βγουν μαθητές από τις τάξεις σε πλημμύρες και στα σχολεία της χώρας όλο και πληθαίνουν τα ατυχήματα. 15 περιστατικά έχουν καταγράψει -ενδεικτικά- εκπαιδευτικοί τους τελευταίους 15 μήνες, και κανείς δεν ξεχνά τον τραγικό θάνατο ενός 11χρονου παιδιού από έκρηξη καυστήρα σε δημοτικό σχολείο στις Σέρρες. Κι ενώ οι μαθητές μπαίνουν σε σχολεία υποχρηματοδοτούμενα με κίνδυνο για την ασφάλειά τους, η υπουργός Παιδείας μας μιλά στη βουλή για «ΚΙΤ ρομποτικής» και «διαδραστικούς πίνακες»» σημειώνει ο βουλευτής του ΜέΡΑ25.

«Ποια είναι η υπηρεσιακή εισήγηση που ζήτησε τη νέα πλατφόρμα;» ρώτησε ο βουλευτής, με την υπουργό να μην απαντάει, παρά μόνο το ότι οι μαθητές σχολείου στους Αγίους Αναργύρους χάρηκαν όταν είδαν διαδραστικό πίνακα στο δημοτικό τους σχολείο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025