Συνάδελφε κ. Κορδή,
ξεχνάς ότι η εφαρμογή των ν. 3027/2002 και 3255/2004, όπως αποδείχθηκε στην πράξη, ήταν μέτρα προς τη σωστή κατεύθυνση για την άμβλυνση του Δημογραφικού Προβλήματος της χώρας. Οι νόμοι αυτοί όχι μόνο κτυπούσαν την ανεργία, αλλά αποτελούσαν και ισχυρό δημογραφικό κίνητρο για την απόκτηση 4ου τέκνου και μάλιστα χωρίς κανένα ουσιαστικό κόστος για το δημόσιο. Κάθε χρόνο από το 2004…, διοριζόντουσαν περί τους 500 νέοι πολύτεκνοι δηλ. κάθε χρόνο είχαμε 2000 παιδιά νέων πολύτεκνων εκπ/κών που βρισκόντουσαν στις σχολικές αίθουσες. Ρωτώ, κατά τα στοιχεία της ΟΛΜΕ, πόσες οργανικές θέσεις δημιουργούν αυτά τα παιδιά των πολυτέκνων; Να για ποιο λόγο είχαν αυξηθεί οι γεννήσεις μέχρι το 2009, μετά εξαφάνιση δημογραφικών κινήτρων, Μνημόνια… κλπ
Η υπογεννητικότητα είναι αυτή που δημιούργησε τις υπεραριθμίες, ενώ οι πολύτεκνοι με τα παιδιά των, είναι αυτοί που ανοίγουν νέες θέσεις στα σχολεία… καταλάβετε το.
Γιατί δεν νοιάζεστε όμως και για τους διορισμούς των πολύτεκνων εκπαιδευτικών της μεταβατικής περιόδου των 2 χρόνων οι οποίοι πίστεψαν στη συνέχεια και στη συνέπεια του Κράτους και έφεραν στον κόσμο νέες γεννήσεις;
Πείτε μας, πότε η ΟΛΜΕ εισηγήθηκε μέτρα προς το Υπουργείο Παιδείας για την υπογεννητικότητα που μαστίζει τα σχολεία μας;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΟΥΝΤΕΛΑΚΗΣ