Τα θέματα στα Αρχαία κρίνονται εντός ύλης και κατανοητά – Χωρίς παγίδες τα θέματα στα Μαθηματικά και έως το δέκα μπορούσαν να γράψουν οι περισσότεροι υποψήφιοι – Δείτε τις «λύσεις» που φέρουν την σφραγίδα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας
Εντός ύλης και κατανοητά κρίνουν οι εκπαιδευτικοί της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν σήμερα οι υποψήφοι των πανελλαδικών εξετάσεων.
Ειδικότερα οι ερμηνευτικές ασκήσεις Β1 και Β2 του διδαγμένου απαιτούσαν συνετή διαχείριση του χρόνου λόγω της μεγάλης έκτασης των απαντήσεων. Η δυσκολία του έγκειται στο μέγεθος και όχι στην κατανόηση.
Διαβάστε εδώ τις απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά
Στα Αρχαία Ελληνικά οι υποψήφιο εξετάσθηκαν σε κείμενο του Πλάτωνα στο «άγνωστο» κείμενο, και το διδαγμένο κείμενο ήταν από τα Ἠθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη.
Όσον αφορά τα μαθηματικά η ΟΕΦΕ κρίνει ότι ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα θέματα δεν έκρυβαν κάποια παγίδα και έως το δέκα μπορούσαν να γράψουν οι περισσότεροι υποψήφιοι. Για μεγαλύτερες βαθμολογίες, υπήρχε βαθμός δυσκολίας.
Και τα δύο μαθήματα κατεύθυνσης θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για την εισαγωγή σε κάποια σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών (ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ Παλαιού και Νέου Συστήματος)
Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών (ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ Παλαιού και Νέου Συστήματος)
Τα θέματα των Μαθηματικών (ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ Παλαιού και Νέου Συστήματος)
Τα θέματα των Μαθηματικών (ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ Παλαιού και Νέου Συστήματος)
Σχολιασμός ΟΕΦΕ εδω
Διαβάστε Άποψη της ΠΕΦ για τα Αρχαία Ελληνικά
Αρχαία και Μαθηματικά: Πώς κρίνονται τα θέματα των Πανελλαδικών
Θέματα και Λύσεις Πανελλαδικές 2016