Ανοιχτή επιστολή προς υπουργείο παιδείας. Καλημεράκης Εμμανουήλ Κ.Φ.Α.
Αθήνα 5/10/2016.
Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας προς το υπουργείο Παιδείας Έρευνας & θρησκευμάτων, και με αφορμή της δηλώσεις του υπουργού για την πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού την Δευτέρα 3/10 16 ότι «….τη φυσική Αγωγή ως υπουργείο την έχουμε ψηλά και πρόθεση μας είναι ως υπουργείο να την αναβαθμίσουμε».
Αναβάθμιση για εμάς σημαίνει, κάλυψη των κενών Φ.Α. όπου είναι πάνω από 400 σε όλη τη χώρα, όχι σε πολλαπλές αναβολές προσλήψεων και ανάθεση των ωρών της Φ.Α. σε ΠΕ 70 Δασκάλων, για εξοικονόμηση χρημάτων, και με κίνδυνο της σωματικής ακεραιότητας των μικρών μαθητών, κάνοντας το μάθημα με μη εξειδικευμένο Κ.Φ.Α.
Γεγονός είναι ότι έχουμε φτάσει ήδη Οκτώβριο μήνα, έχουν γίνει προσλήψεις Α’ φάσης όλων των άλλων ειδικοτήτων, ετοιμάζονται και οι συμπληρωματικές Β’ φάσεις εκ νέου ειδικοτήτων και πουθενά οι Κ.Φ.Α. Την περασμένη Παρασκευή όλα ήταν έτοιμα για την πρώτη φάση 165 Κ.Φ.Α. περίπου, που και πάλι είναι πολύ μικρή κάλυψη σε σχέση με τα 400 συν κενά, αναβλήθηκε για την νέα εβδομάδα που διανύουμε, και πάλι τίποτα.
Η εύλογη ερώτηση είναι, πως έχει το υπουργείο στην ατζέντα του ψηλά την φυσική Αγωγή, ενώ μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει πρόβλεψη και διαφαινόμενη πρόθεση για προσλήψεις ικανοποιητικού αριθμού εκπ/κων και στελέχωση κενών στα σχολεία.
Πως έχει ψηλά τη Φ.Α. ενώ τα σχολεία στερούνται υλικοτεχνικής υποδομής (υλικά, μπάλες, επαρκείς χώρους, στεγασμένους χώρους κλπ). Επί του πρακτέου λοιπόν, και με τη στάση του υπουργείου, απέναντι στους μαθητές πρώτα απ όλα, την αρχή ισότητας αυτών και χωρίς επάνδρωση των σχολικών μονάδων με τον αριθμό Κ.Φ.Α. που απαιτούνται, μάλλον οι δηλώσεις ότι έχουμε το μάθημα της φυσικής αγωγής ψηλά και πρόθεση μας είναι η αναβάθμιση του, καταρρίπτονται.
Στελέχωση των σχολικών μονάδων δεν έχει γίνει ακόμα, τα κενά πανελλαδικά είναι αρκετά περισσότερα από 400, οι αναβολές προσλήψεων αναπληρωτών Κ.Φ. Α. πολλές, ενώ η διαφαινόμενη πρόθεση για κάλυψη απ το υπουργείο είναι στο αριθμητικά ελάχιστο, για το μάθημα της Φ.Α. « Δύναται να το κάνει Δάσκαλος», σύμφωνα με πρόσφατη εγκύκλιο του υπουργείου…..»
Συνοψίζοντας λοιπόν, η φυσική Αγωγή για το υπουργείο παιδείας, δεν είναι άμεση προτεραιότητα για τον υπουργό, η ασφάλεια και η σωματική ακεραιότητα των μικρών μαθητών δεν είναι προτεραιότητα καθώς επίσης και η αρχή ισότητας των μαθητών (κατάργηση ΕΑΕΠ, για ισότητα των μαθητών στην εκπ/ση), δεν υφίσταται, διότι μέχρι και σήμερα, οι αριθμητικά αναγκαίες προσλήψεις δεν έχουν γίνει, και μαθητές κάνουν το μάθημα με το δάσκαλο, ενώ άλλοι με Κ.Φ.Α.
Γυμναστές, ο τελευταίος τροχός της άμαξας για το υπουργείο μας.