: Τα πολλαπλά εφαρμοστικά προβλήματα που υπάρχουν στο μέτρο της ιδιαίτερα στα νήπια αλλά και στα παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού, επεσήμανε ο λοιμωξιολόγος , επισημαίνοντας ότι σε αυτές τις ηλικίες, η μάσκα θα έχει περισσότερο εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

– Μάσκα

Συνέστησε μάλιστα στους εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας και σε συνθήκες ηρεμίας των παιδιών στην τάξη, να δίνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα τη δυνατότητα στα παιδιά για ένα «διάλειμμα », προκειμένου να αποφορτίζονται τα παιδιά και να ενισχύεται η σωστή χρήση της.

Ο κ. Τσιόδρας απευθύνθηκε ιδιαίτερα στους γονείς, τονίζοντας ότι οι μεγάλοι είναι εκείνοι που δίνουν το παράδειγμα στα παιδιά με τη συμπεριφορά τους.

Αν οι γονείς φοράνε μάσκα όπου απαιτείται, τότε περνάνε το μήνυμα ότι δεν είναι κάτι δυσάρεστο και βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν το σκοπό της χρήσης της και να τη φορούν ως μια ευχάριστη δραστηριότητα και όχι σαν ένα πρόσθετο βάρος.

Στα μικρά παιδιά εξήγησε το μήνυμα θα περνά με το παιχνίδι, ενώ τα μεγαλύτερα θα πρέπει να τα ωθήσουμε στη σωστή πληροφορία, από επίσημες δομές και όχι από ιστοσελίδες που προβάλλουν ψευδείς πληροφορίες ότι δεν υπάρχει ο ιός. «Πόσο στεναχωρήθηκα όταν πληροφορήθηκα ότι σε μεγάλο νοσοκομείο της χώρας ασθενής με κορωνοϊό -μάλιστα στα πρόθυρα διασωλήνωσης, αμφισβητούσε την ύπαρξη του ιού», τόνισε.

Ανέφερε επίσης ότι είναι καλό να επιβραβεύουμε τα παιδιά όταν χρησιμοποιούν τη μάσκα και όχι να τα τιμωρούμε όταν δεν τη χρησιμοποιούν.

Ο κ. Τσιόδρας, είπε ότι θα πρέπει να απαντούμε στα παιδιά με ειλικρίνεια και πως είναι σημαντικό να τους εξηγήσουμε ότι η δεν οδηγεί στον αποκλεισμό ή σε κοινωνικό στίγμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025