: Τα βασικά σημεία από τη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με το υπουργείο παιδειας. Oι οριστικές αποφάσεις για το θα ληφθούν κατά το τελευταίο 10ημερο του Αυγούστου. Αναλυτικά στο r τα βασικά σημεία της ενημέρωσης σύμφωνα με ενημέρωση του Γ. Τρούλη:

Σχολεία

Α) Καμία λύση δεν βλέπει το υπουργείο στο θέμα με τα παράβολα πριν την εξέταση των ενστάσεων από τον , παρά τις πιέσεις του ΔΣ της ΔΟΕ.
Β) με τους προσωρινούς πίνακες στη γενική αγωγή.

Γ) Οι πιστώσεις θα κυμανθούν στα ίδια. επίπεδα με πέρυσι με μια μικρή προσαύξηση λόγω της εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Δ) Οι πρώτες θα γίνουν γύρω στις 23 με 25 Αυγούστου (νωρίτερα δηλ από την 1 Σεπτεμβρίου) .
Ε) Αιτήσεις περιοχών θα γίνουν μετά την οριστικοποίηση των κενών και μέχρι περίπου τις 20 με 21 Αυγούστου.

Στ) Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε σχολεία θα γινουν με τη σειρά του πίνακα και όχι με κοινωνικά κριτήρια.
Ζ) Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών θα γίνει στα σχολεία απευθείας κι όχι στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Η) Διορισμοί της Γενικής Αγωγής δεν μπορούν να γίνουν εάν δεν βγουν οριστικοί πίνακες και δεν εγγραφούν στον προϋπολογισμό του 2021.
Θ) Όλα τα θέματα για το άνοιγμα των σχολείων θα συζητηθούν το τελευταίο 10ημερο του Αυγούστου ανάλογα την επιδημιολογική κατάσταση που θα υπάρχει και την εισήγηση της επιτροπής λοιμωξιολόγων.

Αναμένεται αναλυτική ενημέρωση από το ΔΣ της ΔΟΕ. Γιώργος Τρούλης

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο

οι πίνακες προσλήψεων και διορισμών του Α.Σ.Ε.Π. με πολλά ανοιχτά προς συζήτηση ζητήματα,
το χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών στη Γενική Αγωγή,
οι πιστώσεις που έχουν εξασφαλιστεί για προσλήψεις αναπληρωτών με τη νέα σχολική χρονιά,
η εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού Ν.4692/2020,
ο δημόσιος λόγος σχετικά με την έναρξη των μαθημάτων το Σεπτέμβριο ανάλογα με τις εξελίξεις σχετικά με τον Covid-19 και
η απαίτηση άμεσης απόσυρσης της απαράδεκτης εγκυκλίου για ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι τις 14 Αυγούστου που παραβιάζει την εκπαιδευτική νομοθεσία και τα κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα κλπ.

Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, οι απαντήσεις κάλυψαν ένα πολύ μικρό μόνο μέρος των θεμάτων που τέθηκαν, ενώ οι απαντήσεις για τα περισσότερα θέματα μετατέθηκαν για μια επόμενη συνάντηση.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., που, σταθερά, επιζητεί έναν ουσιαστικό θεσμικό διάλογο ο οποίος δεν συμβαίνει, περιμένει από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. τον άμεσο ορισμό της επόμενης, δια ζώσης, συνάντησης αφού οι εξελίξεις απαιτούν έγκαιρη και ουσιαστική συζήτηση.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  είναι σαφές ότι, πέρα από τις όποιες απαντήσεις δόθηκαν σε επίπεδο υλοποίησης του άμεσου χρονοδιαγράμματος του Υ.ΠΑΙ.Θ. εκκρεμεί σειρά απαντήσεων και ανάγκη ουσιαστικού διαλόγου ιδιαίτερα για ζητήματα που σχετίζονται με την εφαρμογή του Ν. 4692/2020 (εισηγήσεις Ι.Ε.Π. για πιλοτικό πρόγραμμα Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, κανονισμός λειτουργίας σχολείων, εργαστήρια δεξιοτήτων…), με κορυφαίο αυτό της επικείμενης έκδοσης των Υπουργικών Αποφάσεων για την εφαρμογή της αυτοαξιαλόγησης, την οποία ο κλάδος, έχοντας ως θέση την απόφαση της 88ης Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε., έχει απορρίψει και πρόκειται να αντιπαλέψει σθεναρά.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  επιδιώκει ουσιαστικό θεσμικό διάλογο, απαιτώντας από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να τοποθετηθεί ξεκάθαρα για όλα τα ζητήματα δίχως να τα μεταθέτει συνεχώς και να αποδείξει έμπρακτα (κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει) ότι επιθυμεί θεσμικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για επίλυση όλων των προβλημάτων και παρέχει την απαιτούμενη στήριξη, που οφείλει να παρέχει, στο δημόσιο .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025