: Τα σχολεία ανοίγουν με την Κυβέρνηση και την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να μην παίρνουν, για μια ακόμα φορά,  κανένα μέτρο για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών, αναφέρει η Ε΄  ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση

H κυβέρνηση συνεχίζει την αντιμετώπιση της πανδημίας αποκλειστικά με κατασταλτικά μέτρα. Αντί να  ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας , περικόπτει τις δαπάνες για την υγεία κατά 572 εκατομμύρια ευρώ, εξαγγέλλει κλείσιμο νοσοκομείων συγχωνεύει κλινικές και θέτει σε αναστολή υγειονομικούς οδηγώντας σε ασφυξία το ΕΣΥ  με την αυξανόμενη έλλειψη προσωπικού.

Η σχολική χρονιά ξεκινά  με τους κυβερνητικούς παράγοντες να διακηρύσσουν ότι τα σχολεία δεν πρόκειται να κλείσουν, αλλά και με ένα υγειονομικό πρωτόκολλο το  οποίο εγγυάται  ότι όπου εμφανιστεί κρούσμα  θα κολλήσουν  πάνω από τους μισούς μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού κατά το Υπουργείο και τους ‘ειδικούς’ το τμήμα θα κλείνει αφού προσβληθεί το 50% +1 των μαθητών. Σε περίπτωση κρούσματος  ,ράπιντ τεστ προβλέπονται μόνο για τους  ανεμβολίαστους,  ενώ δεν προβλέπεται  ούτε καραντίνα των στενών επαφών ,ούτε καν απολύμανση.

Τα σχολεία ανοίγουν με την Κυβέρνηση και την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να μην παίρνουν, για μια ακόμα φορά,  κανένα μέτρο για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεν μειώνουν στους 15 τους μαθητές στις αίθουσες, δεν προσλαμβάνουν εκπαιδευτικούς ώστε να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν. Ανακοινώνουν δραματικές μειώσεις καθαριστριών στα σχολεία. Αρνούνται τη διενέργεια δωρεάν μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα με την αποκλειστική ευθύνη του ΕΟΔΥ. Δεν συζητούν καν την τοποθέτηση μηχανημάτων  εξαερισμού ,όπως συστήνουν πολλοί επιστήμονες.

Διακηρύσσουν ότι  το μάθημα πρέπει να γίνεται δια ζώσης και ξορκίζουν την τηλεκπαίδευση, αυτήν που με τόσο πάθος υπερασπίστηκε η υπουργός παιδείας  τους ατελειωτους μήνες της περσινής σχολικής χρονιάς. Μετά την αποκάλυψη του φιάσκου  της τηλεκπαίδευσης σε μαθητές ,γονείς  , εκπαιδευτικούς και σε όλη την κοινωνία, το υπουργείο ομνύει στα ανοιχτά σχολεία, ενώ δεν κάνει απολύτως τίποτε για να μπορέσουν να παραμείνουν ανοιχτά. Αναφέρουν υψηλή μεταδοτικότητα στα παιδιά και τους έφηβους και γνωρίζουν ότι τα σχολεία θα αρχίσουν να κλείνουν , όπως ανέφερε η νέα υφυπουργός υγείας  για να την διαψεύσει  ο κυβερνητικός  εκπρόσωπος βάζοντας την επίσημη κυβερνητική γραμμή. Τότε  η τηλεκπαίδευση θα είναι και πάλι η λύση! Η κυβέρνηση την απεύχονταν ,αλλά τι να γίνει… Εμπαιγμός!

Την ίδια στιγμή δεν παίρνουν κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των μορφωτικών, κοινωνικών αναγκών και προβλημάτων που υπάρχουν στα παιδιά ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης τηλεκπαίδευσης και του μακροχρόνιου κλεισίματος των σχολείων (επανακαθορισμό – μείωση της ύλης, στήριξη των μαθητών με ενισχυμένα μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης).

Αντί να πάρουν μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων ,βάζουν μπρος την αξιολόγηση  με απειλές και «αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Πριν καν εκδώσουν υπουργικές αποφάσεις , βάζουν τους διευθυντές  να  εφαρμόσουν  το νόμο που ψήφισαν το καλοκαίρι και να ορίσουν συντονιστές τάξης και ειδικότητας, μέντορες, αξιολογητές των συναδέλφων παρά τω διευθυντή. Με τον ίδιο αυταρχισμό και μέσα στο σκοτάδι προχωρούν στις υπηρεσιακές μεταβολές  χτυπώντας τα εργασιακά δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών , ενώ προετοιμάζουν   την εφαρμογή όλου  του αντιδραστικού οπλοστασίου που ψήφισαν εν μέσω πανδημίας (αξιολόγηση κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης με την αυτονομία της σχολικής μονάδας, λαιμητόμοι εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ, τις εξετάσεις ΠΙΖΑ στα δημοτικά, γυμνάσια για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος σε εθνικό, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας, τα σχολεία των «αρίστων» σε πειραματικά και πρότυπα, την υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τις δίχρονές σχολές, κ.ά.).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025