: «Πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη;» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο αναφορικά με το

– Μέτρα για τον κορονοϊό

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Μετά την ενημέρωση της Υπουργού για το τι μέλλει γενέσθαι με το άνοιγμα των σχολείων εγείρονται ερωτήματα, τα οποία μένουν αναπάντητα.

Το πιο βασικό είναι το πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25, με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων, τα οποία καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού πληθυσμού.

Ενώ έγινε αναφορά στο κατώτατο όριο, καμία αναφορά δεν έγινε στους 25 μαθητές ανά τμήμα που ψήφισε η ίδια η Υπουργός πριν λίγους μήνες, εν μέσω πανδημίας.

Αναρωτιόμαστε επομένως, πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη;

Περιμένουμε επιπλέον να απαντηθούν ερωτήματα όπως: πόσες θα πρέπει να αλλάζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές κατά το σχολικό ωράριο τους , πώς θα γίνεται η διαχείριση των μασκών των μαθητών.

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικές μόνο απορίες για ζητήματα πρακτικής φύσεως που σε λίγες μέρες θα μας απασχολήσουν όλους.
Τέλος, με αφορμή τη δήλωση της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων, που τη βρίσκουμε καταρχήν θετική, ζητάμε την επαναθεσμοθετηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου καθώς αυτή θεωρούμε πως, εκτός από ουσιαστική, είναι η μόνη σοβαρή και ενδεδειγμένη λύση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025