ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β΄ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αθήνα, 27 Μαρτίου 2015
Συνάντηση με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είχε σήμερα, Παρασκευή, 27 Μαρτίου, η Βουλευτής Β΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης, Τομεάρχης Παιδείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σταυρούλα Ξουλίδου.
Σύνθετο σύστημα μοριοδότησης από ανεξάρτητη Επιτροπή Αξιολογητών με τη συμμετοχή και του Συλλόγου Διδασκόντων πρότεινε η Βουλευτής για την επιλογή των Διευθυντών, τονίζοντας τον παιδαγωγικό ρόλο που επιτελεί ο Διευθυντής μέσα στη σχολική μονάδα. «Χρειάζεται να βρούμε πρώτα τους αξιόλογους και μετά να δούμε αν είναι και αρεστοί» ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρότειναν παράταση της θητείας των Διευθυντών προκειμένου η σχολική χρονιά να ολοκληρωθεί ομαλά και κατόπιν να ανοίξει ο διάλογος για τον τρόπο επιλογής των Διευθυντών. «Το εκπαιδευτικό περιβάλλον χρειάζεται αλλαγές χωρίς βιασύνη με διάρκεια και σταθερότητα» σημείωσε η Βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σταυρούλα Ξουλίδου, ενώ υπογράμμισε τον ρόλο και τη σημασία της συμμετοχής όλων των εμπλεκομένων φορέων στον εκπαιδευτικό διάλογο.
Στη συνάντηση τέθηκε μεταξύ άλλων το ζήτημα του νέου πειθαρχικού δικαίου των δημοσίων υπαλλήλων, στο πλαίσιο του οποίου οι εκπαιδευτικοί, τα στελέχη εκπαίδευσης και οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων βρίσκονται στην πιο ευάλωτη θέση. Για το θέμα της αξιολόγησης σημειώθηκε ότι αυτή έχει νόημα όταν δίνει κίνητρα στον εκπαιδευτικό και στοχεύει τόσο στη βελτίωσή του αλλά και στη βελτίωση της σχολικής μονάδας στο πλαίσιο της συνεργασίας που έχει ανάγκη το δημόσιο σχολείο. Επιπλέον συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Η Βουλευτής Σταυρούλα Ξουλίδου τόνισε την ανάγκη της αύξησης των ωρών της ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία καθώς αποτελεί σημαντική βοήθεια για τον μαθητή συμβάλλοντας στην εξέλιξή του αλλά και στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.