Σε αναπληρωτές πλήρους ωραρίου αναβαθμίστηκαν εκπαιδευτικοί του προγράμματος παράλληλης στήριξης που είχαν προσληφθεί ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου με απόφαση που υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης.

Πρόκειται για 10 εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν προσληφθεί σε τρεις φάσεις ενώ για ακόμη μια φορά η απόφαση που λαμβάνει η νέα πολιτική ηγεσία δημιουργεί αδικίες γιατί δεν μετατράπηκαν οι συμβάσεις όλων των αναπληρωτών με αποτέλεσμα να έχουμε ανακατατάξεις στους πίνακες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μετατρέπονται οι συμβάσεις καθώς και το Νοέμβριο είχαν μετατραπεί οι συμβάσεις 201 αναπληρωτών γεγονός που είχε οδηγήσει βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να καταθέσουν ερώτηση στην οποία επεσήμαναν τις αδικίες που δημιουργούνταν.

Τότε δεν δόθηκε απάντηση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενώ βλέπουμε ότι και η νέα ηγεσία συνεχίζει τη μετατροπή των συμβάσεων αν και βουλευτές του κυβερνώντος πλέον κόμματος είχαν επισημάνει τα προβλήματα.

Θυμίζουμε ότι στην που είχαν καταθέσει το Δεκέμβριο στη Βουλή οι Πάντζας, Φωτίου, Βαμβακά, Κανελλοπούλου επεσήμαιναν ότι η τότε εγκύκλιος δημιουργούσε άνισες σχέσεις και υπέβαλλε τεχνητούς διαχωρισμούς ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, αφού απέκλεισε από την εργασία δεκάδες εκπαιδευτικούς οι οποίο είχαν καταθέσει αιτήσεις για να προσληφθούν ως πλήρους ωραρίου ενώ την ίδια στιγμή πριμοδοτούσε επί της ουσίας με επιπλέον μοριοδότηση όσους αρχικά προσελήφθησαν με σύμβαση μειωμένου ωραρίου.

Η απόφαση αυτή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία εκμεταλλευόμενη την πραγματική αγωνία των εκπαιδευτικών για να εργαστούν στα σχολεία, μεθοδεύει ενέργειες οι οποίες υπηρετούν σκοπούς που δε συνάδουν με το αίσθημα δικαίου.

Οι Βουλευτές υπογράμμιζαν ότι τέτοιες νομοθετικές παρεμβάσεις έρχονται σε αντίθεση με την αρχή της αξιοκρατίας και προκαλούν σοβαρά ερωτήματα ως προς την πραγματική στόχευση του Υπουργείου ενώ δεν παραλείπουν να επισημάνουν ότι η εγκύκλιος δημιουργεί ανισότητες από τη στιγμή που τα κενά στην ειδική εκπαίδευση είναι πολύ περισσότερα από τις πιστώσεις που διέθεσε το ΥΠΑΙΘ.

Τέλος ζητούσαν να μάθουν το σκεπτικό της έκδοσης εγκυκλίου που αναβάθμισε τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου σε πλήρες καθώς και τα μέτρα που προτίθετο να λάβει ο υπουργός ( ο κ. Λοβέρδος) ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να επανέλθει η ισονομία των υποψηφίων.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΓΙΝΑΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ02.50: 30(23-1-2015)

2

ΠΕ02.50:17 (18-2-2015

5

ΠΕ04.02.50: 4 (18-2-2015)

1

ΠΕ04.05.50:2 (18-2-2015)

1

Σημειώνουμε ότι αν και οι αναπληρωτές της Παράλληλης Στήριξης προσλαμβάνονται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου εντούτοις είναι δυνατή η τροποποίηση της σύμβασής τους σε πλήρες ωράριο με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, εφόσον οι εκπαιδευτικοί το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους, για το ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης.

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά υπηρεσίες με σειρά προτεραιότητας: α) παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,

β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,

γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ για τις ειδικότητες που προβλέπεται. Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση μετατροπής της σύμβασης μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου κατά τα ανωτέρω, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται στην αποστολή των ονομάτων των εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής για την τροποποίηση της σχετικής υπουργικής απόφασης.

Καλόγηρος Βασίλειος news.gr