Ανακοίνωση εξέδωσε το Συντονιστικό Καθηγητών Φ. Αγωγής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
Μετ’ εμποδίων η ημέρα του σχολικού αθλητισμού
Αναρίθμητα τα κενά λόγω συνταξιοδοτήσεων καθηγητών Φυσικής Αγωγής, μη κάλυψης τους με μόνιμες προσλήψεις για δεκαετίες, και δυστυχώς να γίνεται ανάθεση του μαθήματος σε μη εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα, την έκθεση των μαθητών σε κίνδυνο στην διάρκεια της άθλησής τους.
Η ανυπαρξία διαχείρισης των εκπαιδευτικών θέσεων φυσικής αγωγής, που παραμένουν κενές από την έναρξη του σχολικού έτους, οδηγεί στην συστηματική υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, με τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών καθηγητών Φυσικής Αγωγής σε Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, να είναι μικρότερες από τις ανάγκες και ανύπαρκτες σε κάθε φάση, έως και μηδενικές στον ευαίσθητο τομέα των σχολείων της Ειδικής Αγωγής.
Το υπουργείο Παιδείας αγνοεί επιδεκτικά την επιτακτική ανάγκη για τη σύσταση οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, παρουσιάζοντας επικυρωμένα κενά από το 1986, με αποτέλεσμα οι αναπληρωτές καθηγητές Φυσικής Αγωγής και επί δεκαετίες να ζουν νομαδική ζωή χωρίς καμία πιθανότητα να προγραμματίσουν έστω και την επόμενη χρονιά τους.
Οι 137 καθηγητές Φυσικής Αγωγής εξορίστηκαν και στερούνται τις οικογένειές τους, αποδεχόμενοι τον μόνιμο διορισμό τους μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας. Οι αναπληρωτές συνεχίζουν να στελεχώνουν τα σχολεία επί σειρά δεκαετιών και παράλληλα της μαθητικής κοινότητας παρά τον διαρκή εμπαιγμό τους, για άμεση στελέχωση των σχολείων από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
1. Θεωρούμε ότι η Εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Αγωγή είναι επιβεβλημένη, καθώς και η επαναλειτουργία των Αθλητικών Σχολείων που θα φέρει τους νέους κοντά στον αθλητισμό, θα τους προσφέρει σώμα και νου υγιή, αλλά και θα τους απομακρύνει από άλλες αρνητικές συνήθειες.
2. Προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να είναι η πραγματική και ακριβής αποτύπωση των οργανικών θέσεων ανά σχολείο και ανά περιφέρεια, με σκοπό να προσλαμβάνονται έγκαιρα και σωστά κατανεμημένοι οι εκπαιδευτικοί που απαρτίζουν και στηρίζουν καθημερινά το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων, εμπλουτίζοντας την εξέλιξη της μάθησης πολλαπλών δεξιοτήτων και της βελτίωσης των παροχών ενός υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στο Δημόσιο σχολείο.