“Θεωρούμε πως η συγκεκριμένη μορφή αξιολόγησης πλήττει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, δημιουργεί σχολεία πολλών ταχυτήτων, διασπά την ενότητα των συλλογικών οργάνων, μεγαλώνει την ψαλίδα των ανισοτήτων στο μαθητικό πληθυσμό, καταργεί την ελευθερία στην παιδαγωγική πράξη και την καθημερινή σχολική πρακτική, καλλιεργεί το άγχος και την ανασφάλεια, προκαλεί το φόβο που οδηγεί στην υποταγή και την υποτέλεια, στο πάγωμα και τον ασφυκτικό έλεγχο, στη συγκρότηση ανελεύθερων προσώπων, στην αναστολή κάθε εξέλιξης.
-Υπερασπιζόμαστε την ανάπτυξη συλλογικών διεργασιών για την καλλιέργεια παιδαγωγικού κλίματος στη μαθησιακή διαδικασία, στη βάση των σύγχρονων επιστημονικών προσεγγίσεων και τη δημιουργία συνεργατικών δεσμών με όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική κοινότητα.
-Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο δημοκρατικό, δημιουργικό, ανοιχτό στην κοινωνία που διαμορφώνει μαθητές κριτικά σκεπτόμενους – ενεργούς πολίτες, ελεύθερους εκπαιδευτικούς, διευθυντές παιδαγωγούς με όραμα για ένα σχολείο που παρέχει παιδεία και όχι εκπαίδευση-κατάρτιση.
-Απαντάμε με τα λόγια του δάσκαλου Δημήτρη Γληνού πως «ο μόνος τρόπος για να ζήσει και να πεθάνει κανείς σαν άνθρωπος είναι να ζήσει και να πεθάνει για ένα ιδανικό».
-Διδάσκουμε στους μαθητές μας το ήθος και την αξιοπρέπεια.
Για τους παραπάνω λόγους και προβληματισμούς δηλώνουμε ότι, συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, προασπιζόμενοι το δημόσιο σχολείο, την ύπαρξη και λειτουργία των θεσμικών του οργάνων με κυρίαρχο το σύλλογο διδασκόντων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών και ενθαρρύνουμε και άλλους να κάνουν το ίδιο.
Επιλέγουμε το λόγο από τη σιωπή, τη δράση από την υποταγή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα εκπαιδευτικά δρώμενα”.
Αλεξάκος Φωτης , υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ
Μανόπουλος Σωτήριος , Διευθυντής 1ου ΕΠΑΛ ΣΟΦΑΔΩΝ
Ντάνης Αντώνης , υπεύθυνος ΚΠ Μουζακίου