Αξιολόγηση: Η προσπάθεια του υπουργείου να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, αναφέρει ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας.
H ανακοίνωση
Κι ενώ τα προβλήματα στην Παιδεία αυξάνονται δραματικά, νέες «απειλές» από τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. έρχονται να προστεθούν σε όσες προηγήθηκαν και αφορούν στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου κόπτεται με οποιοδήποτε τρόπο να επιβάλλει.
Σειρά έχουν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.), οι οποίοι στη συνάντηση που είχε μαζί τους ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Αλ. Κόπτσης, ενημερώθηκαν για την τέταρτη (!!!!!) κατά σειρά παράταση που τους δίνεται προκειμένου να «συμμορφωθούν».
Συγκεκριμένα, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. στην ενημέρωση της 25ης Φεβρουαρίου, προέτρεψε τους Σ.Ε.Ε. να εισέλθουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και, με την επισήμανση «τα (ενιαία) κείμενα θεωρούνται ως μη γενόμενα», να ζητήσουν από τους διευθυντές των σχολείων να καταθέσουν εκ νέου τα κείμενα της αξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας, τονίζοντάς τους (δις!!!!) ότι «τα (ενιαία) κείμενα παραβιάζουν το κανονιστικό πλαίσιο».
Με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθεί να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα, ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του. Η πρακτική αυτή αποτελεί συνέχεια της αντιαπεργιακής προσφυγής στα δικαστήρια, της κατευθυνόμενης συκοφάντησης των εκπαιδευτικών από φίλια Μ.Μ.Ε., των διώξεων, του εκφοβισμού και της τρομοκράτησής τους. Κάνοντας ένα βήμα πιο πέρα, τώρα βάζει τους Σ.Ε.Ε. στον ρόλο του «επιθεωρητή», πέρα κι έξω από την παιδαγωγική λειτουργία τους.
Όσο για την υποτιθέμενη παραβίαση του «κανονιστικού πλαισίου», η Ομοσπονδία μας έχει τοποθετηθεί πολλές φορές, επισημαίνοντας ότι οι «συστάσεις», «προτροπές» – απειλές του Υ.ΠΑΙ.Θ. περί «παρανομίας και παραβίασης του κανονιστικού πλαισίου», δεν έχουν καμία νομική ή διοικητική υπόσταση.
Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία.
Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω στον δρόμο που έχουμε χαράξει, ακολουθούμε αταλάντευτα τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. και επισημαίνουμε ότι καμία δεσμευτική αξία ή υποχρεωτικό χαρακτήρα δεν έχουν οι προτάσεις των Σ.Ε.Ε..
Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας καλεί:
τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου
να συνεχίσουν να υπηρετούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο,
να σεβαστούν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και
να μη μεταβληθούν σε «επιθεωρητές» του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Οι «προτροπές» του Γ.Γ. δεν τους δεσμεύουν.
τους συλλόγους διδασκόντων να υλοποιήσουν τις προγραμματισμένες και αναρτημένες ενέργειες και δράσεις τους χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο δημόσιο σχολείο, να μην αλλάξουν τίποτα από τις αποφάσεις αυτές.
τους συναδέλφους σε επαγρύπνηση και αγωνιστική συστράτευση με τις αποφάσεις και τις οδηγίες της Δ.Ο.Ε.