Σε ανακοίνωσή της η Αντεπίθεση Εκπαιδευτικών αναφέρει «Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην – Για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου»

Και συνεχίζει η ανακοίνωση:

Με δικαστικές αποφάσεις, απειλές, ΜΑΤ και βία δεν γίνεται παιδεία
Όλοι-ες στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10 και στα ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ:
Αθήνα, 11:30π.μ. Εφετείο Αθηνών
Θεσσαλονίκη, 11:30π.μ. Άγαλμα Βενιζέλου

Το πόσο «ενδυναμώνει» τους εκπαιδευτικούς και το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο, ο νόμος 4823/21 της Κεραμέως, με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» το απέδειξε η υπουργός παιδείας καταφεύγοντας, πάντα με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος, στα δικαστήρια για να επιβάλει την αξιολόγησή της.

Κόντρα και ενάντια στην εκφρασμένη άρνηση της της σχολικής μονάδας από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το υπουργείο κατέθεσε στις 7/10/21 αντέφεση στην έφεση που είχαν καταθέσει οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες στις 4/10/21 (είχαν πάρει ημερομηνία εκδίκασης 25/1/22, ενώ το υπουργείο πήρε ημερομηνία εκδίκασης στις 11/10/21) κατά της προηγούμενης δικαστικής απόφασης που έκρινε την απεργία-αποχή των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ- για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας παράνομη.

Η έφεση του υπουργείου ζητά να κριθεί και καταχρηστική και άμεσα εκτελεστή. Επιπλέον κατέφυγε άμεσα στις 8/10 ενάντια στην –αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που είχε προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ για τους εκπαιδευτικούς πετυχαίνοντας, την ίδια μέρα κιόλας, αυτήν τη φορά η απόφαση του δικαστηρίου να κρίνει την απεργία- αποχή όχι μόνο παράνομη αλλά και καταχρηστική, άμεσα εκτελεστή, ενώ προβλέπει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβασή της!!! Ο νόμος Χατζηδάκη χρησιμοποιήθηκε για να χτυπηθεί η απεργία των εκπαιδευτικών.

Συμπληρωματικά στις αποφάσεις των δικαστηρίων χρησιμοποιήθηκαν και τα χημικά, η Αύρα και το ξύλο στα συλλαλητήρια των εκπαιδευτικών στην Αθήνα. Συμπληρωματική, αλλά αποτυχημένη, και η προσπάθεια να εμφανίσουν ότι η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση προχωρά με τις «κενές» αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ως εκθέσεις αποτίμησης της περσινής σχολικής χρονιάς ή τις εκθέσεις μεμονωμένων προσώπων «πρόθυμων» να παραβιάσουν την εκφρασμένη βούληση των Συλλόγων Διδασκόντων. Έτσι αντιλαμβάνεται η υπουργός ότι θα λειτουργεί το «σχολείο που αξίζουν τα παιδιά μας και οι εκπαιδευτικοί μας», με μπαράζ δικαστικών αποφάσεων, με ψευδή στοιχεία και ΜΑΤ.

Οι εκπαιδευτικοί αντιστεκόμαστε, με τη συντριπτική σε ποσοστά συμμετοχή μας στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, καθώς αποτελεί το μέσο για την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, για τη μετάθεση της ευθύνης των προβλημάτων της Δημόσιας Εκπαίδευσης στις πλάτες των εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και της ευθύνης για την επίλυσή τους, για την απεμπόληση της ευθύνης από το κράτος να χρηματοδοτεί τη Δημόσια Εκπαίδευση, για τη μεταφορά στη σχολική μονάδα της ευθύνης να βρίσκει μέσα και πόρους για να λειτουργήσει, τη μετατροπή της σχολικής μονάδας σε επιχείρηση. Η αξιολόγηση με την βαθμολογία της σχολικής μονάδας θα επιφέρει ένα εφιαλτικό σκηνικό για την πλειοψηφία των σχολικών μονάδων των περιοχών που κατοικούν εργατικά και φτωχά λαϊκά στρώματα. Η εφαρμογή αυτής της αξιολόγησης και της αυτονομίας της σχολικής μονάδας σε χώρες του εξωτερικού (Βρετανία, ΗΠΑ) είχε καταστροφικά αποτελέσματα για τα σχολεία αυτών των περιοχών (κλεισίματα σχολείων, αδυναμία κάλυψης οικονομικών αναγκών της σχολικής μονάδας, διαφοροποίηση στο αναλυτικό πρόγραμμα κ.ά.).

Οι εκπαιδευτικοί αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων γιατί υπερασπίζουμε τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση που η βάρβαρη νεοφιλελεύθερη πολιτική επιχειρεί να ιδιωτικοποιήσει πλήρως, επιχειρεί να μετατρέψει το δικαίωμα στην εκπαίδευση από δημόσιο αγαθό σε εμπόρευμα που όποιος έχει χρήματα θα αγοράζει και να ορθώσει τους πιο σκληρούς ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των εργαζομένων και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων. Όπως ακριβώς επιχειρεί η κυβέρνηση της Ν.Δ. να ιδιωτικοποιήσει και τη δημόσια υγεία.
ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΥΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. Η τρομοκρατία τους δεν θα περάσει!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών χαιρετίζει τους συναδέλφους –ισσες που μαζικά συμμετείχαν στην απεργία -αποχή και τους καλεί ενωμένοι και συσπειρωμένοι στα σωματεία να συνεχίσουμε τον αγώνα! Με μαζικές γενικές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα να οργανώσουμε τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Όμως παράλληλα χρειάζεται να υιοθετήσουμε ένα πιο μαχητικό και ριζοσπαστικό πρόγραμμα δράσης για το επόμενο διάστημα με μαζικά συλλαλητήρια και συγκεκριμένα απεργιακά βήματα. Να ενώσουμε τις φωνές μας με τους γονείς, τους μαθητές και τους φοιτητές, έτσι ώστε να δώσουμε ενωμένοι τη μάχη για να μην περάσει η αξιολόγηση, η ΕΒΕ και η τράπεζα θεμάτων καθώς και όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που ιδιωτικοποιούν το σχολείο, που χτυπούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Να ενώσουμε τις φωνές με όλους τους εργαζόμενους ενάντια στο αντεργατικό έκτρωμα του Νόμου Χατζηδάκη που καταργεί και τα πιο στοιχειώδη συνδικαλιστικά δικαιώματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025