ΟΠΣΥΔ: Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,ο Σύλλογος Εκπ/κων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Αμαρουσίου έχει πάρει σαφή θέση ενάντια στο νόμο του προσοντολογίου (ν.4589/2019) και απαιτεί το διορισμό όλων των αναπληρωτών – οι οποίοι καλύπτουν επί σειρά ετών πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης – με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου
Παρατηρούμε ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε διαρκή ομηρία και αβεβαιότητα. Καμία ενέργεια δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα από τη νέα κυβέρνηση της Ν. Δ. και το ΥΠΑΙΘ για τις αναρτήσεις πινάκων αναπληρωτών και πινάκων διορισμών, ενώ δεν γίνεται καν συζήτηση για να ανοίξει ο ΟΠΣΥΔ προκειμένου να καταθέσουν αιτήσεις, ενώ απομένουν λίγες μόνο ημέρες για το άνοιγμα των σχολείων στις 11 – 9 – 2019.
Η ανακοίνωση μάλιστα «κλειδωμένων» πινάκων τόσο στη Γενική Αγωγή όσο και στην Ειδική Αγωγή καταστρατηγεί κάθε έννοια δικαίου. Αρκετοί εκπαιδευτικοί για διάφορους λόγους δεν έχουν καταθέσει δήλωση, αν και τόσα χρόνια δούλευαν στην εκπαίδευση. Αυτοί οι συνάδελφοι σύμφωνα με τις διαρροές του Υπουργείου για κλειδωμένους πίνακες θα μείνουν για άλλη μια χρονιά άνεργοι, όπως και οι εκπαιδευτικοί που αποφοίτησαν από το Πανεπιστήμιο ή απέκτησαν τίτλους σπουδών τη φετινή χρονιά. Αυτό είναι πέρα για πέρα άδικο. Το Υπουργείο Παιδείας μεταθέτει τις ευθύνες του στον ΑΣΕΠ και το αντίστροφο, για το ζήτημα της κατάρτισης πινάκων με τελικούς αποδέκτες τους συναδέλφους μας και κατ’ επέκταση στα σχολεία, καθώς εκφράζουμε έντονα την ανησυχία μας για την έγκαιρη κάλυψη των χιλιάδων κενών των Δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Απαιτούμε:
• Να ανοίξει το σύστημα για να καταθέσουν αίτηση όλοι οι συνάδελφοι και να επικαιροποιηθούν οι πίνακες.
• Να προσμετρηθεί το σύνολο της προϋπηρεσίας.
• Να γίνουν χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών (αποκλειστικά με βάση το έτος λήψης πτυχίου και ολόκληρη την προϋπηρεσία) για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να πάρει θέση επί του θέματος και να προβεί στην έκδοση σχετικής απόφασης – ανακοίνωσης για το θέμα.